Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Besøgte denne søde og meget smukke pige igår.

havde besluttet mig for en time FP..

men da jeg kom derind, spurgte hun om jeg ville have en halv, eller en hel time.

jeg valgte en halv.. men var lidt urolig for om vi kunne nå det vi skulle..

Jeg hev klunset af, og lagde mig på briksen.

kort efter kom Daw ind, og smed ligeledes alt tøjet, hun har en virkeligt lækker krop.

hun startede med lidt oliemassage, som hurtigt blev udvidet til B2B.. jeg fornemmede at hun blev ret tændt, og begyndte at røre hendes ben og derefter hendes underliv... det kunne hun bestemt godt lide. Efter lidt tid måtte jeg simpelthen vende mig om. Kunne ikke nøjes med at Røre, ville også se på hende.. hun fortsatte med B2B, gned underlivet rundt over hele kroppen på mig, jeg var efterhånden blev godt tændt, og nu fik fyldepennen en ordentlig tur, hun gned sig op og ned af den, mens jeg kærtegnede Skiftevis hendes bryster og hendes bagdel.

hun trak sig ned og begyndte et rigtigt lækkert økoblow.. jeg var blevet så stiv, at jeg næsten ikke kunne tænke klart. Jeg fik hente vendt, og vi 69,ede, indtil hun krøb sammen og kom i voldsomme trækninger. Hun fik dog ikke lov til at hvile. Jeg ville have mere, og det skulle være nu. hun satte sig overskrævs på mig og red mig til den store guldmedalje. Vekslede mellem et voldsomt og hårdt ridt, siddende opret, med mine hænder i et godt tag på hendes bryster, .. og et mere roligt, hvor hun smøg sig ned over mig, lod min krop mærke hendes, mens hun langsomt gled op og ned af mig... Måtte stoppe hende for ikke at komme, ville bare have mere, så fik hende vendt om på ryggen, og kneppede hende stående, trak hendes hænder op over hendes hovede, og holdt hende fast, så jeg kunne se hendes krop bevæge sig i takt..

lige inden jeg kom, trak jeg mig ud, hev kardonget af, og kom ud over hendes krop... jeg gjorde rent efter mig, mens hun lå og nød det.. jeg smider en pæn stor ladning, så der skulle tørres en hel del.

Daw hentede en Cola til mig, og da hun kom tilbage, kom hun hen til briksen, og trykkede sig ind til mig.. jeg begyndte at kærtegne og kysse hendes skuldre.. jeg skal love for at det fik fyret op for hende igen.. så hun trak min hånd ned, så jeg kunne fingerere hende imens, der gik ikke længe, før hun begyndte at krampe sig sammen igen.. hun kom med et par klynk, mens hele underlivet rystede... det var sgu vildt frækt...

jeg blev spurgt om jeg ville have et bad, men det tog jeg da jeg kom hjem.. 

det hele varede 45 min, så jeg fik sku valuta for mine hårdt optjente penge..

Daw har kun været i DK i en uge, så mon ikke hun er her lidt tid endnu..

jeg skal helt sikkert besøge hende igen, mens jeg er hernede..

 

https://annoncelight.dk/showad/284733

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Thai skrev, for 20 timer siden:

Hejsa

Besøgte denne søde og meget smukke pige igår.

havde besluttet mig for en time FP..

men da jeg kom derind, spurgte hun om jeg ville have en halv, eller en hel time.

jeg valgte en halv.. men var lidt urolig for om vi kunne nå det vi skulle..

Jeg hev klunset af, og lagde mig på briksen.

kort efter kom Daw ind, og smed ligeledes alt tøjet, hun har en virkeligt lækker krop.

hun startede med lidt oliemassage, som hurtigt blev udvidet til B2B.. jeg fornemmede at hun blev ret tændt, og begyndte at røre hendes ben og derefter hendes underliv... det kunne hun bestemt godt lide. Efter lidt tid måtte jeg simpelthen vende mig om. Kunne ikke nøjes med at Røre, ville også se på hende.. hun fortsatte med B2B, gned underlivet rundt over hele kroppen på mig, jeg var efterhånden blev godt tændt, og nu fik fyldepennen en ordentlig tur, hun gned sig op og ned af den, mens jeg kærtegnede Skiftevis hendes bryster og hendes bagdel.

hun trak sig ned og begyndte et rigtigt lækkert økoblow.. jeg var blevet så stiv, at jeg næsten ikke kunne tænke klart. Jeg fik hente vendt, og vi 69,ede, indtil hun krøb sammen og kom i voldsomme trækninger. Hun fik dog ikke lov til at hvile. Jeg ville have mere, og det skulle være nu. hun satte sig overskrævs på mig og red mig til den store guldmedalje. Vekslede mellem et voldsomt og hårdt ridt, siddende opret, med mine hænder i et godt tag på hendes bryster, .. og et mere roligt, hvor hun smøg sig ned over mig, lod min krop mærke hendes, mens hun langsomt gled op og ned af mig... Måtte stoppe hende for ikke at komme, ville bare have mere, så fik hende vendt om på ryggen, og kneppede hende stående, trak hendes hænder op over hendes hovede, og holdt hende fast, så jeg kunne se hendes krop bevæge sig i takt..

lige inden jeg kom, trak jeg mig ud, hev kardonget af, og kom ud over hendes krop... jeg gjorde rent efter mig, mens hun lå og nød det.. jeg smider en pæn stor ladning, så der skulle tørres en hel del.

Daw hentede en Cola til mig, og da hun kom tilbage, kom hun hen til briksen, og trykkede sig ind til mig.. jeg begyndte at kærtegne og kysse hendes skuldre.. jeg skal love for at det fik fyret op for hende igen.. så hun trak min hånd ned, så jeg kunne fingerere hende imens, der gik ikke længe, før hun begyndte at krampe sig sammen igen.. hun kom med et par klynk, mens hele underlivet rystede... det var sgu vildt frækt...

jeg blev spurgt om jeg ville have et bad, men det tog jeg da jeg kom hjem.. 

det hele varede 45 min, så jeg fik sku valuta for mine hårdt optjente penge..

Daw har kun været i DK i en uge, så mon ikke hun er her lidt tid endnu..

jeg skal helt sikkert besøge hende igen, mens jeg er hernede..

 

https://annoncelight.dk/showad/284733

 

Hvor i Vejle er hun.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde pludselig mulighed for at få noget massage/fp her i formiddag, og lokket af den fine anmeldelse af Daw prøvede jeg lykken. Blev modtaget mutter og anvist et værelse. Spurgte om jeg ville se pigen, da jeg bad om 30 min fp. Kom en pige ind som ikke just lignede daw, men efter lidt snak frem og tilbage dukkede hun op, WAOW... Super fræk pige og gode former. Betalte og lagde mig tilrette. 
begyndte med massage, og sad oven på og kørte fissen frem og tilbage på min olieret røvballer og stønnede mere og mere. Gik hurtigt over til b2b og vupti en 69’ er. Hun vendte sig om og kørte hendes underliv frem og tilbage fra min hals til lårene, shit hvor blev jeg smurt ind..... på med kondom og ud af stepperne det gik. Forfra, bagfra og stående. Øv, kunne ikke holde til mere og afsluttede på hendes bryster. Blev vitterligt malket til sidste dråbe. 
Heldigvis har de et fint bad og fik sagt farvel og snarligt gensyn....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser jo dejlig ud, og tilsyneladende uden tatoo. Kan nogen bekræfte det? Og er brysterne ægte? Synes det ser sådan ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 29.10.2019 at 20:23:

Hun ser jo dejlig ud, og tilsyneladende uden tatoo. Kan nogen bekræfte det? Og er brysterne ægte? Synes det ser sådan ud.

Hvor ser du billeder af Daw? Jeg prævede at klkke på annoncelinket, men der er ingen billeder. Er de blevet slettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den ‎31‎-‎10‎-‎2019 at 05:47:

Hvor ser du billeder af Daw? Jeg prævede at klkke på annoncelinket, men der er ingen billeder. Er de blevet slettet?

De er da på i dag !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bekræfte den positive oplevelse nævnt i starten. Har ikke oplevet andet hos hende.

Hun har dog været i dk lidt længere under andet navn. Det gør dog hverken hende eller hendes ydelser ringere. Min absolutte ynglings dk thai til dato. Super god massage og fræk medlevende sex. Jeg Kommer der gerne med jævne mellemrum ;-)

Mht. tattoos så er der en Amager plade og heldigvis ikke mere.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
BJL skrev, for 56 minutter siden:

Kan kun bekræfte den positive oplevelse nævnt i starten. Har ikke oplevet andet hos hende.

Hun har dog været i dk lidt længere under andet navn. Det gør dog hverken hende eller hendes ydelser ringere. Min absolutte ynglings dk thai til dato. Super god massage og fræk medlevende sex. Jeg Kommer der gerne med jævne mellemrum ;-)

Mht. tattoos så er der en Amager plade og heldigvis ikke mere.  

Var navnet da Lada ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...