Hop til indhold
Guest Sir Trafalgar

Nicole Really pictures FIRST TIME Station Ørestad

Recommended Posts

Guest Sir Trafalgar

Hej Alle

Hvad gør klog mand når liderligheden stiger en til hovedet sådan en kedelig Mandag aften. Svaret er enkelt ..... forsøg Annoncelight ;-)

Fantastisk at finde ud af der indenfor rækkevidde og ikke lang tids transport (5min) fandtes en på billederne lækker kvinde. 

https://annoncelight.dk/showad/284937

Jeg fik ringet og lavet en aftale om 30minutter GFE.

Mig afsted på gåben efter kontanter, og efter lidt tid er jeg ved anviste sted hvor jeg ringede som aftalt. Den dejlige naturlige stemme fra før tog telefonen, og fik at vide jeg skulle kigge godt efter bag mig ..... der stod hun i døren og wow .... gudesmuk siger jeg bare, og sikke en fantastisk lejlighed .... ren luksus. Inden jeg ankom var jeg en anelse skeptisk om kvinden på billederne nu også var Nicole "in real life", da de godt kan virke opstillede og let retoucherede. MEN .... hun er så meget smukkere, frækkere og lækrere i virkeligheden.

Ind ad døren kom jeg ... fik udvekslet de aftalte penge og mig i bad.

Nu endeligt klar gik jeg ind til sengen hvor hun sad og ventede, hvor hun modtog mig med et på den ene side uskyldigt og genert smil, men kunne samtidig i de lysende frække øjne godt se jeg kunne forvente mig en fræk oplevelse ud over det sædvanlige.

Sand for dyden det fik jeg også. Vi startede med at kysse intenst, og kunne straks mærke gensidig kemi og hun oprigtigt nød mødet med mig. Nicole er som før nævnt gudesmuk med det dejligste smil, men samtidig også naturlig nede på jorden. De intense kys og hendes personlighed gjorde bare at jeg fik den stiveste pik ud af det ... damn det kildede i banditten.

Som tiden gik fik vi rodet noget rundt på lagnerne, med gensidige orale øvelser hvor sengen nærmest dampede af liderlighed ... lige hvad jeg kunne bruge. Efter noget længere tid hvor vi nærmest havde rodet rundt på hver en kvadratmillimeter af lagnerne kunne jeg ikke holde udløsningen tilbage .... den kom med et brag under intens øjenkontakt ... så frækt.

Bedste oplevelse længe og Nicole er 100% en kvinde jeg vil se meget mere til .... vil ikke kunne holde mig væk.

Mange hilsener S.T.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har du været meget heldig.

Herinde har vi en bruger, Joey Joe, som i den senere tid har optrevlet utallige annoncer, der enten var falske eller anførte mere eller mindre misvisende billeder. En god del er endda tyvegods fra nettet.

Du skal således prise dig lykkelig for, at annoncen ikke var fup og gamle aviser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir Trafalgar
newpussyhunter2 skrev, for 5 minutter siden:

I den dyre ende ?

Nej 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sir Trafalgar skrev, for 1 time siden:

Hej Alle

Hvad gør klog mand når liderligheden stiger en til hovedet sådan en kedelig Mandag aften. Svaret er enkelt ..... forsøg Annoncelight ;-)

Fantastisk at finde ud af der indenfor rækkevidde og ikke lang tids transport (5min) fandtes en på billederne lækker kvinde. 

https://annoncelight.dk/showad/284937

Jeg fik ringet og lavet en aftale om 30minutter GFE.

Mig afsted på gåben efter kontanter, og efter lidt tid er jeg ved anviste sted hvor jeg ringede som aftalt. Den dejlige naturlige stemme fra før tog telefonen, og fik at vide jeg skulle kigge godt efter bag mig ..... der stod hun i døren og wow .... gudesmuk siger jeg bare, og sikke en fantastisk lejlighed .... ren luksus. Inden jeg ankom var jeg en anelse skeptisk om kvinden på billederne nu også var Nicole "in real life", da de godt kan virke opstillede og let retoucherede. MEN .... hun er så meget smukkere, frækkere og lækrere i virkeligheden.

Ind ad døren kom jeg ... fik udvekslet de aftalte penge og mig i bad.

Nu endeligt klar gik jeg ind til sengen hvor hun sad og ventede, hvor hun modtog mig med et på den ene side uskyldigt og genert smil, men kunne samtidig i de lysende frække øjne godt se jeg kunne forvente mig en fræk oplevelse ud over det sædvanlige.

Sand for dyden det fik jeg også. Vi startede med at kysse intenst, og kunne straks mærke gensidig kemi og hun oprigtigt nød mødet med mig. Nicole er som før nævnt gudesmuk med det dejligste smil, men samtidig også naturlig nede på jorden. De intense kys og hendes personlighed gjorde bare at jeg fik den stiveste pik ud af det ... damn det kildede i banditten.

Som tiden gik fik vi rodet noget rundt på lagnerne, med gensidige orale øvelser hvor sengen nærmest dampede af liderlighed ... lige hvad jeg kunne bruge. Efter noget længere tid hvor vi nærmest havde rodet rundt på hver en kvadratmillimeter af lagnerne kunne jeg ikke holde udløsningen tilbage .... den kom med et brag under intens øjenkontakt ... så frækt.

Bedste oplevelse længe og Nicole er 100% en kvinde jeg vil se meget mere til .... vil ikke kunne holde mig væk.

Mange hilsener S.T.

Her er en anmeldelse der er så professionelt velskrevet, at den kunne være formuleret af en tekstforfatter på et større reklamebureau.

Det skal blive interessant at læse anmeldelse fra andre, der har besøgt stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir Trafalgar
newpussyhunter2 skrev, for 44 minutter siden:

Nej ! Mon du ikke opfattede det underliggende spørgsmål. Siden kvinden ikke kører med priser. How much Sir ?

Jeg læser meget fint mellem linierne ... så forstod fint det underliggende spørgsmål også  :-) 

Fra min side er det så bare meget bevidst jeg ikke svarede .... for priser vil jeg gerne er et spørgsmål mellem dig og hende. Hun har både mail og telefonnummer :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir Trafalgar
TorbenT skrev, for 5 minutter siden:

Har sjælendt set en pige som ser så trist ud på sine billeder :(

Trist er hun så langt fra .... billederne taler bare ikke godt for det.

Hun smiler meget i virkeligheden  :-)  .. trust me

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sir Trafalgar skrev, for 1 minut siden:

Nej jeg stoler ikke på dig, sorry 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir Trafalgar
TorbenT skrev, for 1 time siden:

Nej jeg stoler ikke på dig, sorry 

Er så heldigvis dit valg :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, for 3 timer siden:

Her er en anmeldelse der er så professionelt velskrevet, at den kunne være formuleret af en tekstforfatter på et større reklamebureau.

Det skal blive interessant at læse anmeldelse fra andre, der har besøgt stedet.

Det er jeg så uenig med dig i. Jeg synes den er tilpas kluntet skrevet til at den er troværdig i mine øjne. Og hvad så hvis Trafalgar rent faktisk forstår at skrive tekst, og måske gør det til hverdag. Skal det så virkelig komme ham til last?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir Trafalgar
TorbenT skrev, for 1 time siden:

ja jeg syntes din anmeldelse er utroværdig 

Nå!

Kan jeg ikke bruge til så meget ... men står dig jo frit for ikke at tro på det.

Men anmeldelsen er 100% sand :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sir Trafalgar skrev, for 2 minutter siden:

Nå!

Kan jeg ikke bruge til så meget ... men står dig jo frit for ikke at tro på det.

Men anmeldelsen er 100% sand :-)

Du er gået fra slet ikke at være aktivt på dette forum til entusiastisk en hel dag forsvare en pige som du eftersigende har mødt en enkelt gang, det fremmer ikke ligefrem din sag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir Trafalgar
TorbenT skrev, for 1 minut siden:

Du er gået fra slet ikke at være aktivt på dette forum til entusiastisk en hel dag forsvare en pige som du eftersigende har mødt en enkelt gang, det fremmer ikke ligefrem din sag. 

Hvis ikke du har noget kontruktivt at tilføje behøver du ikke kommentere yderligere.

Jeg stopper dialogen her :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sir Trafalgar skrev, for 6 timer siden:

Det er jo så din vurdering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir Trafalgar
Thomsen skrev, for 43 minutter siden:

Meget godt gået, at du under gensidig oral kan have intens øjenkontakt... ;-)

Synes lige du skal bruge lidt mere tid end 5 sekunder på at læse anmeldelsen ... det er ikke det der står ;-) 

Der foregår noget mellem oral og udløsning ... og det er først ved udløsning jeg rent faktisk skriver der er intens øjenkontakt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sir Trafalgar skrev, for 2 timer siden:

Synes lige du skal bruge lidt mere tid end 5 sekunder på at læse anmeldelsen ... det er ikke det der står ;-) 

Der foregår noget mellem oral og udløsning ... og det er først ved udløsning jeg rent faktisk skriver der er intens øjenkontakt!

Jeg tænkte bare, at du umådelig smidig ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir Trafalgar
Thomsen skrev, for 14 timer siden:

Jeg tænkte bare, at du umådelig smidig ;-) 

Er jeg så også :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir Trafalgar
Womenlover skrev, for 1 time siden:

Læser din anmeldelse og tror du har haft en god oplevelse.

Men ud fra billederne at dømme virker hun trist og uden gnist

Det er præcis derfor jeg skriver hendes billeder ikke giver et retvisende billede af hvem og hvordan hun er som person :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...