Hop til indhold

Tiger i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hey 
jeg kiggede forbi en massage butik hvor Miss Tiger arbejder, og bestilte 30 min. FP.

Jeg er mega tilfreds, super service - sød pige men nogle piv frække former og dejlige bryster, hun kan fandme sit kram, og med superfransk u/b.

pige 9/10

stedet 6/10

https://annoncelight.dk/profile/tigerlove

Skrevet

Ja, de har af og til nogle skønne piger i Wedellsgade - Rose er i absolut topklasse. Skal snart på genbesøg.

Skrevet
Steppeulven skrev, for 4 timer siden:

Ja, de har af og til nogle skønne piger i Wedellsgade - Rose er i absolut topklasse. Skal snart på genbesøg.

Hjælp mig lige. Er miss Tiger og Rose den samme person?

Skrevet
Handy66 skrev, for 1 time siden:

Hjælp mig lige. Er miss Tiger og Rose den samme person?

Thai Rose og Tigerlove er den samme - ja! Det kan du da se på hendes fotos. Blot er der mange flere under Thai Rose.

Skrevet
Steppeulven skrev, for 1 time siden:

Thai Rose og Tigerlove er den samme - ja! Det kan du da se på hendes fotos. Blot er der mange flere under Thai Rose.

Ja, kunne se at billederne var de samme, men fik straks en ide om falske fotos og så videre. Godt at blive afkræftet. Tak for hjælpen.

Skrevet
Handy66 skrev, for 15 timer siden:

Ja, kunne se at billederne var de samme, men fik straks en ide om falske fotos og så videre. Godt at blive afkræftet. Tak for hjælpen.

Forstår jeg, men bestemt ikke falske fotos, som du sikkert har opdaget. :-) 

Skrevet

Hun ser helt rigtig ud, skal vist snart til Vejle igen :)

Skrevet

Hun er skøn og med vidunderlige silikone babser. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen

Skrevet
Bagmænd skrev, for 51 minutter siden:

Hun er skøn og med vidunderlige silikone babser. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen

Glæder os til at høre om dine tidligere besøg. :wink:

Skrevet

Er stedet diskret? 

Skrevet

Ja, det er meget tilgængeligt, ligger lige ud til en vej hvor der jævnligt kører biler. Men det er ingen problem - Ja :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.