Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det tid igen og da pikken allerede er skrabet og klipningen på hovedet er ordnet, kunne det kun gå inden retning..

Vaklede lidt mellem nogle piger men i sidste ende har det sangeren der gjorde  udfaldet.

Så uden tidsbestilling og uden parfume  men med skjorte på, gik turen således til Østerbro, nærmer bestemt Nordhavn station og en lille gåtur på 7-8 minutter.

Ikke så meget pjat. Ned af den lille trappe ved de blanket genspejlende  vinduer og hvide bygning. 

Ding-Dong og en moden dame tager imod og siger storsmilende at der kun en pige på vagt..

Der er ingen støn fra lokalerne, så hurtigt bliver jeg ledt ind i ret relativt mørkt rum, men med en slags guld dekoreret både loft, gamle klassiske stole og vægge. Alt er holdt i sort, guld og mørkt.

Jeg når lige at sætte skoene og allerede efter 60 minutter, kradser neglene på døren og en høj pige, Monique,  kommer ind..

http://www.romantica.dk/profil.php?id=93

Billederne passer perfekt som på hjemmesiden (og TAK for det).

Høj, flot pige, med en let brun kulør det lidt krusede hår, sat op med en enkel spænde bagude og  med pæne bryster som på billedet (jeg har ikke så meget erfaring med berøring af disse, men de føltes ikke kunstige, men dejlige fyldige på den gode måde så de ligger godt i hånden) og meget symetriske og særligt brystvorten kan stå ligeud ved et strejf af en våd tunge, hvilket i sig selv var meget imponerende!!

Mørke øjne og øjenvipper og ja, mine tanker kom straks ind på denne danske sanger, Monique,hvor sangen "Guilty" spillede i mit hoved under besøget.

 

(Monique)

Pengene skiftede hænder og hendes øjne lyste gevaldigt op af glade, da hun opdagede at hun skulle have slikket mis.

En rutineret pige på hendes bevægelser. Med Klassisk og sensuelle skridt gik hun ud for at gøre sig klar og 2 minutter efter kom hun ind og hurtigt slugte mig med sine kønne øjne og begynde at klappe mine bukser op.

Jeg famlede rundt med mine hænder på hendes dejlige store bryster, D-skål, mens jeg kyssede hendes hals og det er så smukt når pigen blotter halsen og man kan se at de nyder at blive kysset der og samtidig nusset i nakken.

Det hele ender med at vores tunger mødes og ruller rundt i hinandens munde til flere våde kys. Det var dejligt. Rigtig Dejligt

Moniques smukke feminine hånd i mine underbukser hvor hun rykker lidt i min hårdtopspændte pik (som ellers var gjort klar derhjemme med håndarbejde for at tage det værste tryk) mens vi stadig kysser..og derefter trækker hun mig ned på sengen i en form for omfagnelse, hvor min mund går fra hendes mund, hals, over brysterne. Først det ene, så det andet. I god tid, over maven. Tilbage på de smukke bryster og samtig finder min anden hånd hendes blonde trusser og de runde fingerbevægelser på hendes mis (udenpå trusserne) kunne hun godt lide.

Hun vender sig om og beder mig ligge ned på ryggen og jeg har derved puderne i ryggen, mens hun langsomt ruller et rød og lidt for stramt (!) kondom på min pik som nu er omkring de 5 centimeter og jeg får en blød omgang fransk..Ikke så meget savl, gag og lyd på hende, men hun gjorde det godt og forsigtigt, da jeg ikke er vant til at få slikket pik, så faren for at komme i hendes mund (altså i kondomet) lå hele tiden i baghovedet, og jeg måtte be' hende stoppe ellers var jeg kommet der.

Noget jeg gerne vil øve mere og noget jeg ikke fik lært på diverse uddannelsessteder lige fra folkeskole til Universitet og nu på diverse arbejdspladser var/er evnen til at finde klitoris. Pigerne var ikke så villige, men heldigvis er Monique netop dét. 

Med høje støn og kærligt nusseri i mit hår, kunne både min fingre og tunge, mærke det dybe indre af det helligste og når Monique først havde nået det punkt, ville hun ikke have at jeg skulle stoppe..

Blikket i hendes smukke øjne, blev blot smukkere og mere intens for tilsidst at mærke hende skælve og ryste.

Hvilken oplevelse at se og mærke!

Tror ikke der er noget sted i verden hvor tiden går hurtigere end når man er på besøg hos GP'er..

Så med et par minutter igen, lå jeg igen på ryggen for Monique ville gerne ride efter hun havde fået en tur.

Jeg er en pæn slank fyr med, som sagt en lille pik, så det var noget at en prøvelse, at have pige siddende ovenpå og så rykke frem og tilbage, men det lykkes for mig at komme rundt i hendes mis ved at dreje pikken til højre/venstre. Op og ned i hendes mis (Bliver forundret hver gang jeg besøger en GP, hvor meget en mis kan udvide sig/rumme uden at pigen siger det gør ondt.

Monique hoppede og stønnede. 

Det var noget hun kunne li'. Jeg pustede og gispede, da jeg blev lidt overvældet over hvor lidt man kan, når man ligger nederst...

Pludselig var jeg kommet. Splat!

Men Monique hoppede ufortrødent videre for at få de sidste dråber med og jeg gøre hende opmærksom på at jeg var kommet, og jeg kunne fornemme en hurtig skuffelse i  hendes krop, mens hun gav mig en vådserviet, men lyste op, da hun bøjede sig ned og gav mig et dybt tungekys.

Lidt ord blev udvekslet efterfølgende, vor jeg virkelig, igen, må fremhæve hendes smukke krop og hudtone (solarie er det ikke)  

Det var dejligt at finde en GP som ved hvad hun gør og har en sikkerhed i hendes udstråling og bare er gennemført feminin og så er rundhåndet med de dybe tungekys (I'm a sucker for it!).

Jeg håber du, Monique, fortsætter et stykke tid endnu, for din, kan man kalde det selvsikkerhed,  og din dejlige krop gik lige i min lille mand så et gensyn er på tapetet.

Dejligt at du kun havde let sminke og læbestift på og ikke så meget perfume.

Tak for det.<3

Edit: At se dig sprøjte, har jeg til gode, men håber andre kan berette om hvordan du leverer varen!

Du er også på Sexyclub tirsdag og fredag, så hvis jeg, eller andre, ikke når dig det ene sted så måske det andet..

 

 

 

 

 

Redigeret af Keeper
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 11 timer siden:

 

http://www.romantica.dk/profil.php?id=93

En rutineret pige på hendes bevægelser. 

 

Ja, hun er dejlig. Jeg har gennem årene besøgt hende gentagne gange forskellige steder rundt omkring i det Storkøbenhavnske. 

Men hun burde opdatere sin alder, den har været uændret siden jeg besøgte hende første gang i 2010 eller 2011. Hun er flot og jeg kommer gerne igen fordi jeg ved hvad jeg får. Men var jeg blevet lokket indenfor pga de 25 år ville jeg være skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Monique 5 til 10 gange henover de seneste år - og hun levere hvergang. 

Jeg havde aldrig fundet hende ved bare at lede på nettet for du hun er 178 cm høj, og det er lige i overkanten når jeg selv er 181 cm. Anyways - Så var jeg blevet brandt af en anden Working Girl og dumpede ind i - Dybt ind i - Monique - sikke et held. 

Hun er så pivlækker at jeg er forelsket hver gang jeg har besøgt hende. 

Hun skal besøges igen - NU kan jeg mærke :o) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk

Det lyder som en god oplevelse med en pige jeg har luret på mange gange. Som regel bliver jeg dog træt af situationen når jeg ser og mærker silikone..... med enkelte undtagelser hvor jeg lader mig distrahere af andre talenter (Emmalie er vist den eneste nuværende pige med det talent). 

Hvor hårde er Monique? Og hvor tydeligt af stikker de i unaturlige retninger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Monique var en af mine absolutte favoritter engang for længe siden. Så holdt hun en længere pause - Jeg har desværre ikke fået besøgt hende efter hun kom tilbage på arbejdsmarkedet :( 

Hun er *SÅ* lækker og intens - Hvis man har god mundhygiejne og er sød, så bliver du tungekysset i småstykker. Hun er også en af de få piger hvor jeg kunne banke pikken i bund, og hvor hun bare NØD det!

En af gangene (standard 30 minutter), red hun mig mens jeg nød synet - så bukkede hun sig ned og hviskede i mit øre, "Må jeg grisse på dig?" - Jeg var ikke lige klar over hvad hun mente, men jeg svarede at hun måtte gøre hvad som helst med mig, så red hun videre, og pludselig stønnede hun, trak min pik ud og oversprøjtede mig! Jeg var pænt overrasket, men damn hvor var det frækt.


Jeg savner hende. Jeg burde besøge hende igen! <3

 

Katfisk skrev, den 26.10.2019 at 11:00:

Hvor hårde er Monique? Og hvor tydeligt af stikker de i unaturlige retninger? 

Man kan mærke de er hjulpet, men de er forholdsvist symmetriske - meget flotte og lækre at røre ved.

Redigeret af Mand
Tilføj info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...