Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

På hjørnet af Istedgade og Gasværksvej ligger der en Thai restaurant på 1. sal og en bar i underetagen. Baren frekventeres vist fortrinsvis af Thai piger. Jeg er ikke typen der går på bar for at samle tøser op, så hellere en tur på en klinik. Men jeg har efterhånden hørt en del om stedet - både godt og skidt (bl.a. at øretæverne til tider hænger lavt) - og er blevet nysgerrig. Inden jeg bevæger mig ud i et voveligt foretagende ville jeg lige høre om der er nogen her i forummet der har erfaring med at samle Thaipiger op fra baren og kan berette om oplevelsen? Er det massagepiger der kommer der efter arbejdstid? Er det ludere? Hvad er den gængse pris for take home?

:geek:

Skrevet

På hjørnet af Istedgade og Gasværksvej ligger der en Thai restaurant på 1. sal og en bar i underetagen. Baren frekventeres vist fortrinsvis af Thai piger. Jeg er ikke typen der går på bar for at samle tøser op, så hellere en tur på en klinik. Men jeg har efterhånden hørt en del om stedet - både godt og skidt (bl.a. at øretæverne til tider hænger lavt) - og er blevet nysgerrig. Inden jeg bevæger mig ud i et voveligt foretagende ville jeg lige høre om der er nogen her i forummet der har erfaring med at samle Thaipiger op fra baren og kan berette om oplevelsen? Er det massagepiger der kommer der efter arbejdstid? Er det ludere? Hvad er den gængse pris for take home?

:geek:

Den burde du have lagt under efterlysninger, thai.

Der er skrevet lidt om stedet herinde, prøv evt. søgefunktionen,

og eller disse links.

viewtopic.php?f=32&t=2947&p=14565&hilit=thai+corner#p14565

viewtopic.php?f=32&t=389&p=1806&hilit=thai+corner#p1806

Der er en del ladyboys på stedet har jeg forstået.

-OD

Skrevet

Jeg tror ikke man skal regne med at "working girls" kommer der for at få kunder. De kommer typisk for at møde venner. Har tidligere været der en del gange fordi jeg kender en del og kan snakke lidt thai og kender til fremgangsmåden, men hvis man ikke kender nogen, så er der nok 2 muligheder det sted....at få et par på hovedet af et par knægte der træner muay Thai eller lady boys.....

Tror hvis du gerne vil "score" en thai/asiat så skal du kigge efter diverse asian parties - der er nok større held. Men alt er jo relativt og det kunne jo være at man var heldig.

Skrevet

Jeg tror ikke man skal regne med at "working girls" kommer der for at få kunder. De kommer typisk for at møde venner. Har tidligere været der en del gange fordi jeg kender en del og kan snakke lidt thai og kender til fremgangsmåden, men hvis man ikke kender nogen, så er der nok 2 muligheder det sted....at få et par på hovedet af et par knægte der træner muay Thai eller lady boys.....

Tror hvis du gerne vil "score" en thai/asiat så skal du kigge efter diverse asian parties - der er nok større held. Men alt er jo relativt og det kunne jo være at man var heldig.

Jeg ved du tager fejl.

Er kommet der ofte. Og ved at der kommer masser af piger der gerne tager kunder. Evt. Får man af vide hvilken klinik de arbejder på og så kan man mødes der.

Så jo der er masser af mulighed for at få både og...

Skrevet

Mekko du henviser til Asien parties, ved hvor man kan finde ud af hvor og hvornår der afholdes sådan et party ?????

På forhånd tak for dit svar

Skrevet

Ja nu er begge anmeldelser der linkes til ovenfor skrevet af mig, så jeg kan også bekræfte at der kommer "working girls" der. Både girls og ladyboys.

Jeg var der så sent som i fredags. Lidt efter midnat og der var flere piger som klart var på arbejde, men ingen af dem tog kontakt til mig, jo forresten en gjorde, det var en mørk pige (sydamerika eller afrika vil jeg tro) men jeg afslog.

Jo senere på natten jo mere offensive er pigerne er min erfaring. En af de gang jeg har været der, nåede jeg kun lige at købe en sodavand inden jeg stod og flirtede med en pige og måtte hurtigt bunde min vand inden vi gik op af gasværksvej og klarede forretningen.

Men der kommer også piger som ikke arbejder men bare skal hygge med dem der er der.

Spørg hvis du vil vide mere.

Skrevet

Jeg har været der nogle gange og der er som regl 5-10 piger som arbejder og 2-4 ladyboys. Ind imellem er der en enkelt afrikaner der får forvildet sig der ned som plejer at stå på istedgade.

Men de plejer ellers at holde til ude på hjørnet hvor de overfalder dem der er på vej væk eller bare skal ud og ryge.

Der kommer også alm. thaipiger for at feste og er man heldig kan man få dem med hjem. Det er sket for mig et par gange. Og der har aldrig været snak om penge hverken før eller efter. Det gælder bare om at hælde en drink eller 2 på dem.

Hvor de arbejdende piger går hen med kunderne ved jeg ikke men vil tro det er den thaimassage der ligger på Gasværksvej da den har døgnåben. Men jeg har aldrig været der. Men de piger jeg har set på thai corner ser rimelig godt ud.

Skrevet

Så har jeg nok været uheldig og ikke særlig effektiv, så der er åbenbart muligheder på Thai corner trods alt

Omkring Asian parties så kan du typisk søge på nettet eller spørge pigerne på klinikkerne de ved det typisk også.

Skrevet

Angående thai corner

Ja, så kan jeg kun bifalde. Jeg har været der mange gange. Der er rigtig mange thai-prostituerede og transer. Jeg er nu mere til det første. Og vil du noget, så er der altid et sted 100 m. derfra. De betaler 300 for stedet og man bør ikke betale mere end 1200 for et en times samleje.

Det er nok det eneste sted, hvor prostituerede sidder i en bar og man kan tale lidt med dem inden man vil noget. Ærgerligt at der ikke er mere at det i Danmark.

Super sted.

MEN hvad er ASIAN PARTIES. Det gad jeg også godt vide...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.