Hop til indhold

Lucy Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Kunne rigtig godt tænke mig at få min trans debut med Lucy da hun/han ser rigtig dejlig ud efter min smag.. er der nogle af jer brødre der har erfaring   

Skrevet
  • Author

Hej igen 

skal bare lige høre jer erfarende.. skal jeg være bekymret for at møde de på billede skønne han/hun er.. når jeg læser nogle af jeres indlæg.. bliver jeg lidt urolig..

Skrevet

Smag og behag er jo forskellig, men hun er ikke min type. 

Min oplevelse var, at hun er mindre feminin end billederne antyder. Jeg endte med at takke pænt nej. 

Malii er tilbage i København. Hun kan varmt anbefales, hvis du søger en flot asiatisk transkønnet pige. Hun er sød og giver en fantastisk kæresteoplevelse

Redigeret af LesterBurnham

Skrevet
LesterBurnham skrev, for 10 timer siden:

Smag og behag er jo forskellig, men hun er ikke min type. 

Min oplevelse var, at hun er mindre feminin end billederne antyder. Jeg endte med at takke pænt nej. 

Malii er tilbage i København. Hun kan varmt anbefales, hvis du søger en flot asiatisk transkønnet pige. Hun er sød og giver en fantastisk kæresteoplevelse

Enig, hun ser ret sød ud, hun skriver ik noget op pris i hendes annonce ?

Skrevet
LesterBurnham skrev, for 20 timer siden:

Hertil vil jeg så bare kortfattet nævne, at der har været op til flere beretninger omkring Malii som barebacker med og uden samtykke (hvilket jeg ved er én af dine kæpheste - hvad jeg sagtens kan forstå...). Side 2 af denne tråd omhandler emnet (begyndende fra ca. midten af siden):

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61085-malii-igen-og-om-at-besøge-ladyboys/page/2

Skrevet
kosteskaftet skrev, for 4 timer siden:

Hertil vil jeg så bare kortfattet nævne, at der har været op til flere beretninger omkring Malii som barebacker med og uden samtykke (hvilket jeg ved er én af dine kæpheste - hvad jeg sagtens kan forstå...). Side 2 af denne tråd omhandler emnet (begyndende fra ca. midten af siden):

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61085-malii-igen-og-om-at-besøge-ladyboys/page/2

Tak!!  det var jeg ikke bekendt med :shock:

Forstår simpelthen ikke hvorfor nogle transpiger vil udsætte sig selv og andre for den risiko. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Og hvis man bare vil prøve at spille pikken af på en? Er der en man kan prøve det på for en billig slat?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.