Hop til indhold
Gorm den gamle

Lucy Frederiksberg

Recommended Posts

Smag og behag er jo forskellig, men hun er ikke min type. 

Min oplevelse var, at hun er mindre feminin end billederne antyder. Jeg endte med at takke pænt nej. 

Malii er tilbage i København. Hun kan varmt anbefales, hvis du søger en flot asiatisk transkønnet pige. Hun er sød og giver en fantastisk kæresteoplevelse

 

Redigeret af LesterBurnham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
LesterBurnham skrev, for 10 timer siden:

Smag og behag er jo forskellig, men hun er ikke min type. 

Min oplevelse var, at hun er mindre feminin end billederne antyder. Jeg endte med at takke pænt nej. 

Malii er tilbage i København. Hun kan varmt anbefales, hvis du søger en flot asiatisk transkønnet pige. Hun er sød og giver en fantastisk kæresteoplevelse

 

Enig, hun ser ret sød ud, hun skriver ik noget op pris i hendes annonce ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
LesterBurnham skrev, for 20 timer siden:

Malii er tilbage i København. Hun kan varmt anbefales, hvis du søger en flot asiatisk transkønnet pige. Hun er sød og giver en fantastisk kæresteoplevelse

Hertil vil jeg så bare kortfattet nævne, at der har været op til flere beretninger omkring Malii som barebacker med og uden samtykke (hvilket jeg ved er én af dine kæpheste - hvad jeg sagtens kan forstå...). Side 2 af denne tråd omhandler emnet (begyndende fra ca. midten af siden):

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61085-malii-igen-og-om-at-besøge-ladyboys/page/2

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 4 timer siden:

Hertil vil jeg så bare kortfattet nævne, at der har været op til flere beretninger omkring Malii som barebacker med og uden samtykke (hvilket jeg ved er én af dine kæpheste - hvad jeg sagtens kan forstå...). Side 2 af denne tråd omhandler emnet (begyndende fra ca. midten af siden):

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61085-malii-igen-og-om-at-besøge-ladyboys/page/2

Tak!!  det var jeg ikke bekendt med :shock:

Forstår simpelthen ikke hvorfor nogle transpiger vil udsætte sig selv og andre for den risiko. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...