Gæst Skrevet 10. Februar, 2013 Hej, kort og godt.. Er der nogen der har prøvet hende ? Hun er fra Fyn, men skriver hun kommer rundt.. Har aftale med hende, men er lidt usikker.. Så nogen der kan hjælpe med en deres erfaring.... https://annoncelight.dk/annonce/36226/un ... vmild-mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25050 Skrevet 10. Februar, 2013 Har aftale med hende, men er lidt usikker.. Så hjælp ønskes..Hjælp til at ondulere hende eller hjælp til hva'? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2013 Hehe, neej, mente ikke sådan.. Men hjælp med at høre, hvordan hun er jo.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 11. Februar, 2013 Hehe, neej, mente ikke sådan.. Men hjælp med at høre, hvordan hun er jo.. Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/36226/un ... vmild-mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 11. Februar, 2013 På billedet virker hun jo super hot, men personligt tror jeg, at det er en fake profil. Tag hendes mail i annoncen og søg på den på Facebook. Nu kommer der en pige frem med en (efter min mening) helt anden BH-størrelse, men vi kan jo kun finde ud af det på en måde: Lave en aftale med hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2013 Det ikke hende, der en anden annonce på annoncelight.... Hvor der er et billede af hende, hun har sådan en net ting på... Har en aftale med hende.. men som sagt, vil lige høre om andre havde prøvet :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 11. Februar, 2013 Det ikke hende, der en anden annonce på annoncelight.... Hvor der er et billede af hende, hun har sådan en net ting på... Har en aftale med hende.. men som sagt, vil lige høre om andre havde prøvet Så billedet i annoncen er ikke af hende? Hvis ja, må det jo siges at være en fake annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2013 Så billedet i annoncen er ikke af hende? Hvis ja, må det jo siges at være en fake annonce. Billedet i annoncen er hende, det tror jeg helt sikkert passe jo også på ung buttet... Men den mail der passer ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 11. Februar, 2013 Billedet i annoncen er hende, det tror jeg helt sikkert passe jo også på ung buttet... Men den mail der passer ikke... Hvis billedet i annoncen er hende, så skal jeg bestemt besøge hende Ang. mailen, så må vi formode, at hun har angivet sin egen mail (alt andet ville ikke give mening), så folk kan skrive til hende. Mailen er også blevet brugt til at oprette en profil på Facebook, hvilket betyder, at den der har adgang til mailen, har oprettet annoncen og profilen på FB :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2013 Hvis billedet i annoncen er hende, så skal jeg bestemt besøge hende Ang. mailen, så må vi formode, at hun har angivet sin egen mail (alt andet ville ikke give mening), så folk kan skrive til hende. Mailen er også blevet brugt til at oprette en profil på Facebook, hvilket betyder, at den der har adgang til mailen, har oprettet annoncen og profilen på FB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 11. Februar, 2013 Ja nu jeg da helt i tvivl.. Ja lyder underligt men du har jo ret.. De ligner ikke hinanden de billeder der...Slet ikke.... Så der må da være nogen der har besøgt hende og kan finde ud af det.. Det er BH-størrelsen, der ikke ser ud til at være den samme. Jeg håber dog på, at FB-billedet er et ældre billede, som ikke længere er tidssvarende Men lad os få nogle erfaringer på banen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2013 Ja Håber da bare der er nogen der har prøvet hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromon 54 Skrevet 11. Februar, 2013 Mon ikke det er samme pige som hende her, der er nu er blevet klogere og har fjernet sin FB email fra annoncen og fået en telefonpige. Prøv at se på ordlyden i de to annoncer. Jojo så er der lige den med kg som er forskellige og mon ikke de nye billeder er af en anden pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2013 Mon ikke det er samme pige som hende her, der er nu er blevet klogere og har fjernet sin FB email fra annoncen og fået en telefonpige. Prøv at se på ordlyden i de to annoncer. Jojo så er der lige den med kg som er forskellige og mon ikke de nye billeder er af en anden pige. Hvilken ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brugernavn 75 Skrevet 12. Februar, 2013 Nu er det jo sådan, at ens hotmail (som live.dk jo er) mistes, når man ikke har været logget ind i et halvt år .. Det er derfor ikke en helt utænkelig tanke, at ejeren af Facebookprofilen måske tidligere har ejet den pågældende mailkonto, der så nu ejes af pigen på annoncelight :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2013 Men stadig er der nogen der har prøvet hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromon 54 Skrevet 12. Februar, 2013 Sorry glemte link https://annoncelight.dk/annonce/35640/22-aarig-danske-maja-i-aarhus-7-10-feb Hun omtales i tråden Maja Århus her under efterlysning. Den med en udløbet emailadresse tvivler jeg godt nok på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 12. Februar, 2013 Det ikke hende, der en anden annonce på annoncelight.... Hvor der er et billede af hende, hun har sådan en net ting på... Har en aftale med hende.. men som sagt, vil lige høre om andre havde prøvet Er det denne https://annoncelight.dk/annonce/27906/ny ... -22-sydfyn du mener? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 12. Februar, 2013 Jeg syntes da det er flot med alt jeres skriveri om det er den ene eller anden mail adresse om bh str passer på det ene eller andet billed . Nu har i vel fået skræmt den arme pige væk , flot gamle mænd !!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2013 Sorry glemte link https://annoncelight.dk/annonce/35640/22-aarig-danske-maja-i-aarhus-7-10-feb Hun omtales i tråden Maja Århus her under efterlysning. Den med en udløbet emailadresse tvivler jeg godt nok på. Nej, nej nej.... Det ikke hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2013 Er det denne https://annoncelight.dk/annonce/27906/ny ... -22-sydfyn du mener? Ja Lige netop det er hende jeg mener, nogen der har været der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Februar, 2013 Det ser ikke ud til nogen der kender hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Februar, 2013 Nej, nej nej.... Det ikke hende Men der må være nogen der kender hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2013 Men der må være nogen der kender hende ? Øv _( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg