Toddy 1422 Skrevet 20. Oktober, 2019 (edited) Ja det er skam ganske alvorligt Jeg har overvejet at oprette mig som GP og derefter skrive en positiv anmeldelse af "Toddy" "Han har et fantastisk hoved, som allermest minder om en 16 punds bowling kugle En krop der mest ligner en olietønde Skaldet og med grå stænk i håret Mødte op med et kæmpe smil og huller i strømperne Knepper som en drøm i de første 3 min. Nævnte at han ofte keder sig og derfor laver totalt ligegyldige indlæg på EG Lider i den grad af kontakt besvær Gentagelses faktor lig nul!!!" " Hilsen Toddy Redigeret 20. Oktober, 2019 af Toddy 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 20. Oktober, 2019 Toddy skrev, 1 time siden: Ja det er skam ganske alvorligt Jeg har overvejet at oprette mig som GP og derefter skrive en positiv anmeldelse af "Toddy" "Han har et fantastisk hoved, som allermest minder om en 16 punds bowling kugle En krop der mest ligner en olietønde Skaldet og med grå stænk i håret Mødte op med et kæmpe smil og huller i strømperne Knepper som en drøm i de første 3 min. Nævnte at han ofte keder sig og derfor laver totalt ligegyldige indlæg på EG Lider i den grad af kontakt besvær Gentagelses faktor lig nul!!!" " Hilsen Toddy Dette skal være min nye profiltekst på kommende dating sider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. Oktober, 2019 Klarpånyt skrev, for 17 minutter siden: Dette skal være min nye profiltekst på kommende dating sider Jeg er sikker på at du vil få STOR succes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 21. Oktober, 2019 Toddy skrev, den 20.10.2019 at 14:05: Skaldet og med grå stænk i håret Ihhhh...mystikken breder sig....jeg elsker gåder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 21. Oktober, 2019 underdog40 skrev, for 4 timer siden: Ihhhh...mystikken breder sig....jeg elsker gåder Skaldet og med grå hår på bollerne Jeg kan godt se nu, at mit skriv var forvirrende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg