Guest Kim Nielsen Skrevet 20. Oktober, 2019 Jeg har et måske lidt naivt spørgsmål om glidecreme: Jeg har nok slikket fisse tusindvis af gange, men det har altid været på dates, kærester, koner m.v. Selvom jeg er vild med at slikke en god kusse har jeg altså aldrig slikket fisse på en GP, især fordi dette efter manges mening medfører en vis risiko for mulig smitteoverførsel. Det vil jeg dog lægge bag mig nu og begynde at slikke fisse på "mine" GP'ere. Og så kommer spørgsmålet: Hvis jeg nu meget realistisk er den 5. eller 7. mand som er sammen med GP'en på den pågældende dag, så har hun sikkert brugt glidecreme 5-6-7 gange i løbet af dagen. Hvis eller når hun bader mellem besøgene, så kan hun vel ikke skylle fissen helt i bund og få al glidecremen væk? Da jeg, som sikkert også de fleste andre, slikker i bund så langt jeg kan få tungen ind i kussen, smager den så ikke ret meget af glidecreme? Det ville være lidt et turn-off for mig, og jeg vil helst ikke ligge i den situation at jeg får en væmmelig smag af glidecreme i munden som kan ødelægge meget af fornøjelsen. Altså, mine tidligere kæresters kusser har altid smagt af kusse og aldrig af glidecreme, men kan der siges noget om det normalt vil være det samme når man slikker fisse på en GP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 20. Oktober, 2019 Jeg har ikke tal på hvor mange GPèr jeg har slikket fisse på, har aldrig smagt glide creme. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. Oktober, 2019 Glidecreme kan sagtens være helt uden smag Selv foretrækker jeg bacon smag Tænker heller ikke at alle piger behøver at bruge en masse glidecreme, så tror ikke at det vil være et problem Jeg har ikke selv været generet af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. Oktober, 2019 Hej @Kim Nielsen Det er langt fra alle piger som benytter glidecreme . Spørg evt inden du bestiller tid. De allerfleste Glidecremer er smags neutrale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 20. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 3 minutter siden: Glidecreme kan sagtens være helt uden smag Selv foretrækker jeg bacon smag Tænker heller ikke at alle piger behøver at bruge en masse glidecreme, så tror ikke at det vil være et problem Jeg har ikke selv været generet af det Mmm med baconag jeg har besøgt mange piger og ikke oplevet problemet. oplever faktisk sjældent at gp’erne bruger glidecreme. Ved dog ik om de har smurt sig godt ind, inden besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. Oktober, 2019 AlfaN skrev, for 1 minut siden: Mmm med baconag Ja det er jo dem der, som man siger, har grisen, så tænkte at den da godt måtte smage af bacon i ny og næ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 20. Oktober, 2019 Har aldrig prøvet at en pige har smagt af glidecreme fra starten, hverken for eller bag og min tunge har været begge steder hos dem jeg har besøgt. Jeg har da smagt det efterfølgende når vi har været igang. Vivagel er ikke så slemt synes jeg. Har dog engang prøvet at finde en stump af en kondom med tungen. Den jeg selv havde på var intakt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 20. Oktober, 2019 Kim Nielsen skrev, for 1 time siden: Hvis eller når hun bader mellem besøgene, så kan hun vel ikke skylle fissen helt i bund Det håber jeg sandelig ikke for så bliver den naturlige beskyttende flora da helt ødelagt, resultatet bliver en tør skede med stor risiko for infektioner specielt gærsvamp, og det klør tror jeg nok nogen af pigerne vil skrive under på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 20. Oktober, 2019 Måske et dumt spørgsmål, men hvordan smager glidecreme ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 21. Oktober, 2019 Midtby skrev, for 9 timer siden: Måske et dumt spørgsmål, men hvordan smager glidecreme ?? Det fåes med mange forskellige smagsnuancer, men for det meste helt uden smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 21. Oktober, 2019 Midtby skrev, for 9 timer siden: Måske et dumt spørgsmål, men hvordan smager glidecreme ?? Forholdsvis neutralt og lidt af plastik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 21. Oktober, 2019 Så længe det ikke er silikone baseret går det nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest påfuglen Skrevet 22. Oktober, 2019 (edited) Der er virkelig også stor forskel på hvor meget glidecream de forskellige GP bruger. Som nævnt, nogen bruger intet eller meget lidt hvor andre bruger overdrevet meget. Alt for meget (dvs overdrevet stor mængde) glidecream er klamt efter min mening både mht til oral men også at man nærmest knepper en dåse cream og ikk kan mærke noget. Dog kan en lille smule glidecream være HELT fantastisk. De gode GP ved lige præcis hvor lidt der behøves Redigeret 22. Oktober, 2019 af påfuglen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg