Hop til indhold
Stregen

Louise the body fra SMS planet i lyngby

Recommended Posts

Længe siden jeg har haft uforglemmelige oplevelser med hende:-), måske Trine Tease (de var i Jylland sammen en del gange for ca. 10 år siden) ved det? Tror det dog ikke.........savner hende, Lille Julia og mange af de andre fra dengang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 5 timer siden:

savner hende, Lille Julia og mange af de andre fra dengang :-)

Åh, Lille Julia...jeg gik engang forgæves hos Cassiopeia, da hun havde vagt. Hun var optaget, så jeg sad i stedet og ventede på den anden pige på vagt. En total forglemmelig østpige ved navn Lara. Da jeg sad og ventede, kom Julia ind for at hilse på. Det var noget af det ondeste, jeg nogensinde er blevet udsat for. Hun ville bare lige sige hej og beklage, at hun ikke havde tid. Det måtte hun egentlig gerne have ladet være med for hold nu kæft hvor var hun skøn! Superfrækt ansigt og en tiny teeny-body, jeg nærmest ville have givet hvad som helst for at bolle. I stedet måtte jeg altså nøjes med Lara, og kort efter stoppede Lille Julia. Så jeg prøvede hende aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nej desværre. Jeg har ikke set noget til hende i lang tid. Så jeg er bange for at det var gamle/udløbet nyheder jeg kom med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...