Hop til indhold

Louise the body fra SMS planet i lyngby

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved om hun stadig er aktiv 

Redigeret af Stregen

Skrevet

Længe siden jeg har haft uforglemmelige oplevelser med hende:-), måske Trine Tease (de var i Jylland sammen en del gange for ca. 10 år siden) ved det? Tror det dog ikke.........savner hende, Lille Julia og mange af de andre fra dengang :-)

Skrevet

Det er hun - Men kun som Domina :-) 

Skrevet
  • Author

Ok tak hved du hvor og under hvilke Nick navn

Skrevet
Aarhusbanditten skrev, for 5 timer siden:

savner hende, Lille Julia og mange af de andre fra dengang :-)

Åh, Lille Julia...jeg gik engang forgæves hos Cassiopeia, da hun havde vagt. Hun var optaget, så jeg sad i stedet og ventede på den anden pige på vagt. En total forglemmelig østpige ved navn Lara. Da jeg sad og ventede, kom Julia ind for at hilse på. Det var noget af det ondeste, jeg nogensinde er blevet udsat for. Hun ville bare lige sige hej og beklage, at hun ikke havde tid. Det måtte hun egentlig gerne have ladet være med for hold nu kæft hvor var hun skøn! Superfrækt ansigt og en tiny teeny-body, jeg nærmest ville have givet hvad som helst for at bolle. I stedet måtte jeg altså nøjes med Lara, og kort efter stoppede Lille Julia. Så jeg prøvede hende aldrig.

Skrevet

Nåede at være sammen med hende 10-15 gange, netop hendes lille krop, hendes ansigt og så sød som det var muligt......., øv for dig;-)

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
Trinetease skrev, den 20.10.2019 at 14:14:

Det er hun - Men kun som Domina :-) 

Ved du hvor henne i landet hun er og hvilke navn hun arbejder under

Skrevet

Nej desværre. Jeg har ikke set noget til hende i lang tid. Så jeg er bange for at det var gamle/udløbet nyheder jeg kom med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.