Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg går og fantasere om at invitere en thaipige med ud på hotel. Jeg tænker middag, sex og overnatning sammen. Nogen af jer der har prøvet det og ved hvad det koster? Nogen piger der er med på den eller er det for langt ude?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kan du sagtens. 

Der er nogle stykker jeg besøgt flere gange, som selv har foreslået det. Det har dog ikke været praktisk muligt. 

Men hvis de skal være væk i åbningstiden, skal du regne med lidt kompensation til mutter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg tænker også , det største problem er at være væk hjemmefra i lang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, for 1 time siden:

Jeg går og fantasere om at invitere en thaipige med ud på hotel. Jeg tænker middag, sex og overnatning sammen. Nogen af jer der har prøvet det og ved hvad det koster? Nogen piger der er med på den eller er det for langt ude?

Nu kan jeg se, at du bor i Jylland, men jeg har læst, at Ratree i København er helt med på den. Så det kan satens lade sig gøre, hvis du ellers kan slippe hjemmefra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, for 20 minutter siden:

Har I nogen erfaringer med hvad sådan noget koster til pigen??

Den største udgift opstår. når du i forelskelse lader dig lokke til at invitere hende næste gang, hun kan få et visum. ;) 

De piger, jeg har haft med hjemme og ikke på hotel, har mærkværdigvis alle stået kort foran et udløbet visum, og her var det mere chancen for at kunne komme tilbage end penge, der talte.

Men når man i en uges tid har haft en ung, skøn thaipige i armene 24/7, så er det svært at bevare fornuften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hobbes skrev, for 56 minutter siden:

Har I nogen erfaringer med hvad sådan noget koster til pigen??

Jeg fik opgivet 3000 for en nat, incl fee til mutter. Men det svinger garanteret meget. Dette var et sted der lukkede kl 19 og åbnede kl 10, så mutters fee var nok mest et symbolsk beløb. Det skal siges, jævnfør Onslow, at denne pige ikke have ægteskabsplaner :) Hun kunne bare godt tænke sig at ligge i arm en nat, og vidste at jeg nok kun kunne en eller to gange :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Jeg fik opgivet 3000 for en nat, incl fee til mutter. Men det svinger garanteret meget. Dette var et sted der lukkede kl 19 og åbnede kl 10, så mutters fee var nok mest et symbolsk beløb. Det skal siges, jævnfør Onslow, at denne pige ikke have ægteskabsplaner :) Hun kunne bare godt tænke sig at ligge i arm en nat, og vidste at jeg nok kun kunne en eller to gange :lol: 

Det lyder utroligt billigt – ca. hvad 1,5-2,0 timer koster hos andre. Men hva' pokker, hun synes at have været garanteret en ordentlig nattesøvn :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 17 minutter siden:

Det lyder utroligt billigt – ca. hvad 1,5-2,0 timer koster hos andre. Men hva' pokker, hun synes at have været garanteret en ordentlig nattesøvn :D

Ja mig ville hun ikke få meget arbejde med :mrgreen:

Tror faktisk at det var et udslag af at have lyst til en god middag, lidt sex og sove i en ordentlig seng på et pænt hotel der var hendes fantasi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 19 timer siden:

Jeg tænker også , det største problem er at være væk hjemmefra i lang tid.

ja hvis man er gift , men ikke alle er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Soda i Risskov tilbyder allnight til hendes stamkunder.

Se hendes annonce på Al.

https://annoncelight.dk/showad/266651

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
tronheim skrev, for 9 timer siden:

ja hvis man er gift , men ikke alle er

Det troede jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...