Hop til indhold

Recommended Posts

Hun taler fint dansk.

Jeg har fået massage af hende da hun var hos Mimi på Borgergade. Jeg synes ikke hun var specielt god til at massere. Hun virkede mere interesseret i at sælge lidt ekstra til mange penge ekstra. Sagt på en anden måde, hun var ret pengebegærlig. 
I starten var der flere billeder på hendes annonce og hun tilbød mere end bare massage. Om hun har sadlet om og pludselig holder sig på dydens smalle sti eller om det bare er for at forsøge på at holde sig under radaren skal jeg ikke kunne svare på men jeg ville ikke vælge hende for massagens skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
møgsvinet skrev, for 5 timer siden:

Om hun har sadlet om

Næppe. Så ville hun ikke posere i småt undertøj. Den type fotos trigger i al fald min parringslyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja Ae, - Når jeg ser de 3 billeder på annoncen, - så er det mere fri leg end massage jeg tænker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

Næppe. Så ville hun ikke posere i småt undertøj. Den type fotos trigger i al fald min parringslyst. 

Jeg tvivler nu også på det, men da jeg ikke har været hos hende så kan/vil jeg ikke udtale mig skråsikkert om at hun tilbyder ekstra. 

---- 

Dog synes jeg det er ret pudsigt at der har været flere tråde hvor folk har spurgt ind til hende, men jeg erindrer ikke at jeg har set anmeldelser fra folk der rent faktisk har besøgt hende … Spørgsmålet er så om det er fordi der ikke er nogle herindefra der har besøgt hende eller om de bare ikke gider skrive om besøget … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
møgsvinet skrev, for 4 timer siden:

Jeg tvivler nu også på det, men da jeg ikke har været hos hende så kan/vil jeg ikke udtale mig skråsikkert om at hun tilbyder ekstra. 

---- 

Dog synes jeg det er ret pudsigt at der har været flere tråde hvor folk har spurgt ind til hende, men jeg erindrer ikke at jeg har set anmeldelser fra folk der rent faktisk har besøgt hende … Spørgsmålet er så om det er fordi der ikke er nogle herindefra der har besøgt hende eller om de bare ikke gider skrive om besøget … 

Eller fordi hun har formået at få kunderne til at forstå at de ikke må skrive om det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Eller fordi hun har formået at få kunderne til at forstå at de ikke må skrive om det :)

Det plejer sgu ikke at holde folk tilbage herinde … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Jasmine en del gange og respektere hendes nuværende situation. Aarhuselsker rammer sømmet på hovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Jasmine den anden dag, til en dejlig pirringsmassage, desværre havde hun ikke meget tid, kun 30 min, men prøver at få en aftale i stand med god tid, så må vi se om hun kan overtales til mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 21.10.2019 at 02:53:

Hun taler fint dansk.

Jeg har fået massage af hende da hun var hos Mimi på Borgergade. Jeg synes ikke hun var specielt god til at massere. Hun virkede mere interesseret i at sælge lidt ekstra til mange penge ekstra. Sagt på en anden måde, hun var ret pengebegærlig. 
I starten var der flere billeder på hendes annonce og hun tilbød mere end bare massage. Om hun har sadlet om og pludselig holder sig på dydens smalle sti eller om det bare er for at forsøge på at holde sig under radaren skal jeg ikke kunne svare på men jeg ville ikke vælge hende for massagens skyld.

Jeg har også besøgt hende ved Mimi og har samme opfattelse mht pengebegærlig. 

Har besøgt hende, hos hende selv. Ja pirring, men ikke mere end. Hun forlangte 100kr mere fordi jeg ikke kom hurtigt nok i tøjet og gik. Jeg fik lige beskeden om at mænd kun tænker med pikken.... Ved ikke lige, hvorfor jeg skulle have den bemærkning, med på vejen. Bare fordi jeg ikke var så hurtig til at komme i tøjet. 

Den massage var mere tryk end massage, som jeg synes om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...