Tene 53 Skrevet 20. Oktober, 2019 https://annoncelight.dk/showad/281313 Taler Jasmin dansk Nogen der har været forbi og kan svare om det er god massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 20. Oktober, 2019 https://annoncelight.dk/showad/281313 link kopieret og indsat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 20. Oktober, 2019 Hmm det gjorde ikke linket kopifri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 20. Oktober, 2019 https://annoncelight.dk/showad/281313 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 20. Oktober, 2019 sweetstone skrev, for 13 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/281313 taler hun dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 20. Oktober, 2019 Hun snakker fint dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 21. Oktober, 2019 Hun taler fint dansk. Jeg har fået massage af hende da hun var hos Mimi på Borgergade. Jeg synes ikke hun var specielt god til at massere. Hun virkede mere interesseret i at sælge lidt ekstra til mange penge ekstra. Sagt på en anden måde, hun var ret pengebegærlig. I starten var der flere billeder på hendes annonce og hun tilbød mere end bare massage. Om hun har sadlet om og pludselig holder sig på dydens smalle sti eller om det bare er for at forsøge på at holde sig under radaren skal jeg ikke kunne svare på men jeg ville ikke vælge hende for massagens skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Oktober, 2019 møgsvinet skrev, for 5 timer siden: Om hun har sadlet om Næppe. Så ville hun ikke posere i småt undertøj. Den type fotos trigger i al fald min parringslyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Oktober, 2019 Ja Ae, - Når jeg ser de 3 billeder på annoncen, - så er det mere fri leg end massage jeg tænker på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 22. Oktober, 2019 Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden: Næppe. Så ville hun ikke posere i småt undertøj. Den type fotos trigger i al fald min parringslyst. Jeg tvivler nu også på det, men da jeg ikke har været hos hende så kan/vil jeg ikke udtale mig skråsikkert om at hun tilbyder ekstra. ---- Dog synes jeg det er ret pudsigt at der har været flere tråde hvor folk har spurgt ind til hende, men jeg erindrer ikke at jeg har set anmeldelser fra folk der rent faktisk har besøgt hende … Spørgsmålet er så om det er fordi der ikke er nogle herindefra der har besøgt hende eller om de bare ikke gider skrive om besøget … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Oktober, 2019 møgsvinet skrev, for 4 timer siden: Jeg tvivler nu også på det, men da jeg ikke har været hos hende så kan/vil jeg ikke udtale mig skråsikkert om at hun tilbyder ekstra. ---- Dog synes jeg det er ret pudsigt at der har været flere tråde hvor folk har spurgt ind til hende, men jeg erindrer ikke at jeg har set anmeldelser fra folk der rent faktisk har besøgt hende … Spørgsmålet er så om det er fordi der ikke er nogle herindefra der har besøgt hende eller om de bare ikke gider skrive om besøget … Eller fordi hun har formået at få kunderne til at forstå at de ikke må skrive om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 22. Oktober, 2019 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Eller fordi hun har formået at få kunderne til at forstå at de ikke må skrive om det Det plejer sgu ikke at holde folk tilbage herinde … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 22. Oktober, 2019 Jeg har besøgt Jasmine en del gange og respektere hendes nuværende situation. Aarhuselsker rammer sømmet på hovedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 9. December, 2019 Var forbi Jasmine den anden dag, til en dejlig pirringsmassage, desværre havde hun ikke meget tid, kun 30 min, men prøver at få en aftale i stand med god tid, så må vi se om hun kan overtales til mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 10. December, 2019 møgsvinet skrev, den 21.10.2019 at 02:53: Hun taler fint dansk. Jeg har fået massage af hende da hun var hos Mimi på Borgergade. Jeg synes ikke hun var specielt god til at massere. Hun virkede mere interesseret i at sælge lidt ekstra til mange penge ekstra. Sagt på en anden måde, hun var ret pengebegærlig. I starten var der flere billeder på hendes annonce og hun tilbød mere end bare massage. Om hun har sadlet om og pludselig holder sig på dydens smalle sti eller om det bare er for at forsøge på at holde sig under radaren skal jeg ikke kunne svare på men jeg ville ikke vælge hende for massagens skyld. Jeg har også besøgt hende ved Mimi og har samme opfattelse mht pengebegærlig. Har besøgt hende, hos hende selv. Ja pirring, men ikke mere end. Hun forlangte 100kr mere fordi jeg ikke kom hurtigt nok i tøjet og gik. Jeg fik lige beskeden om at mænd kun tænker med pikken.... Ved ikke lige, hvorfor jeg skulle have den bemærkning, med på vejen. Bare fordi jeg ikke var så hurtig til at komme i tøjet. Den massage var mere tryk end massage, som jeg synes om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg