Hop til indhold
19cm

TS Naomi New in Aalborg 100% Real Mega Active

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/283626

Jeg startede dagen ud med tanker om at besøge Naomi. Jeg fik lyst til at prøve noget helt nyt.

Jeg skrev til hende at jeg kunne komme om en time. Fik hurtigt svar tilbage med et Ok. Døren til lejligheden åbner. Da jeg kommer ind, ser jeg en smilende Naomi. Er hende på billederne.

Nu til det sjove - Jeg ligger mig på sengen, hun begynder at kysse mit bryst, brystvorter, hals og så. Det udvikler sig til en gang superfransk og her giver hun mig ærlig talt det bedste blow jeg nogensinde har fået. Jeg fik suttet hendes pik op fra slap og jeg fik rimmet hende. Hendes dejlige pik var meget stiv hele tiden. Hun var meget aktiv og holdt bl.a. om mine brystmuskler. Hun var kommet i munden på mig.

Det var den bedste oplevelse jeg har haft!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KarlErik99

Jeg var på besøg hos trans Naomi, og hun var super dejlig! Billederne er 100% ægte og hun er virkelig fræk :) Hun er meget aktiv, og hun kan virkelig komme. Hun er med på den værste og er god for både nybegyndere og erfarne.. Hun er meget hygiejnisk og ren..

 

tusind tak Naomi for at være på besøg i Danmark, og kom gerne igen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19cm skrev, den 19.10.2019 at 14:09:

https://annoncelight.dk/showad/283626

Jeg startede dagen ud med tanker om at besøge Naomi. Jeg fik lyst til at prøve noget helt nyt.

Jeg skrev til hende at jeg kunne komme om en time. Fik hurtigt svar tilbage med et Ok. Døren til lejligheden åbner. Da jeg kommer ind, ser jeg en smilende Naomi. Er hende på billederne.

Nu til det sjove - Jeg ligger mig på sengen, hun begynder at kysse mit bryst, brystvorter, hals og så. Det udvikler sig til en gang superfransk og her giver hun mig ærlig talt det bedste blow jeg nogensinde har fået. Jeg fik suttet hendes pik op fra slap og jeg fik rimmet hende. Hendes dejlige pik var meget stiv hele tiden. Hun var meget aktiv og holdt bl.a. om mine brystmuskler. Hun var kommet i munden på mig.

Det var den bedste oplevelse jeg har haft!

 

Hvor stor vil du sige hendes pik er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...