Hop til indhold
Guest Bent larsen

Bedste thaimassage i Randers

Recommended Posts

Guest Bent larsen

Jeg er på udkig efter en god hård massage med afslutning i Randers. Nogle gode forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randers43
tronheim skrev, den 19/10/2019 at 18:59:

ja Siam fredensgade 13 men hun kommer først hjem efter d 27 /10 fra ferie , hendes massage er til UG og resten er op til dig , 

Er hendes klinik så lukket indtil hun kommer tilbage den.27 eller er der en anden imens? 

Hilsen Randers43.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers43 skrev, for 7 timer siden:

Er hendes klinik så lukket indtil hun kommer tilbage den.27 eller er der en anden imens? 

Hilsen Randers43.

er sikker på der er en anden ,men hvor god hun er, ved jeg ikke .Jeg ville vente og få den fulde valuta for pengene , Hun ved nemlig hvad massage er og samtidig en moden meget velholdt kvinde , nem at tale med og rigtig kundevenlig!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randers43
tronheim skrev, for 14 timer siden:

er sikker på der er en anden ,men hvor god hun er, ved jeg ikke .Jeg ville vente og få den fulde valuta for pengene , Hun ved nemlig hvad massage er og samtidig en moden meget velholdt kvinde , nem at tale med og rigtig kundevenlig!!

Tak for for info :) Besøgte siam i august måned og ja det var en virkelig god massage,hun kan virkelig massere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ass6lover skrev, for 15 timer siden:

Anda, store Voldgade i kælderen er og så dygtig, moden, køn, fræk og er med fuld service.

 

Absolut helt uenig - dårligste kundeservice i hele Randers. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers43 skrev, den 21.10.2019 at 23:43:

Er hendes klinik så lukket indtil hun kommer tilbage den.27 eller er der en anden imens? 

Hilsen Randers43.

Der er en afløser, der også giver en yderst kompetent massage og lidt mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ass6lover skrev, for 15 timer siden:

Men det er netop Anda som jeg anbefaler, jeg får kun massage af hende, ikke andre

tja , dette her startede med hvor kan jeg få en god hård Thai massage , med afslutning , så du svarede jo ganske rigtigt ud fra hoved formålet nemlig THAI MASSAGE. Afslutning kan være mange ting nemlig ,  Bad , hand job  , behøver jo ikke altid at være jeres FP eller øko F eller B2B , vi er trods alt nogle der går efter hvad siden henføre til nemlig THAI MASSAGE i ordes rigtige forstand , og behøver ikke at ligge diskret , som så mange spørger efter , desværre er jeg en af dem som nyder massagen og er afklaret med hvad andre tænker når jeg træder ind af døren , så jeg behøver ikke at snige mig ind med Batman Masken . Jeg anbefalede Siam Massage som også var pågrund af massage delen , det ekstra er svært at anbefale da kemi , er alfa og omega . Er i DK i kommende uge !!!! og starter i Randers !!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ass6lover skrev, den 23.10.2019 at 06:30:

Anda, store Voldgade i kælderen er og så dygtig, moden, køn, fræk og er med fuld service.

 

Synes ikke jeg kan finde deres telefon nr nogen steder?

Er Anda god til at massere og med god pirring undervejs?

Eller er det kun sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...