Hop til indhold

Agnes i Kolding eller Angelina i Vejle?!?

Featured Replies

Skrevet

Halløj folkens!

Er der nogen som har erfaringer med en af disse, efter billederne at dømme, skønne kvinder? 

Agnes i Kolding: https://annoncelight.dk/showad/284804 

og

Angelina i Vejle: https://annoncelight.dk/showad/184090

Jeg har tænkt mig at besøge en af disse senere i dag, jeg kan bare ikke beslutte mig for hvilken en af dem og ingen af dem har anmeldelser på eroguide, så vidt jeg kan se ...

Skrevet

Jeg ville vælge Angelina. Den en anden pige har for billige priser. Det er ofte dem, der skuffer en 

Redigeret af Joey Joe Joe

Skrevet
  • Author

Forhørte mig om priser ved dem begge, SF, GFE og tungekys.

Angelina: 900,-

Agnes: 1000,-

Hælder også mest til Angelina, pga. det naturlige ved hendes billeder. Hvis det altså ér hende ...

Skrevet
  • Author

Det endte med at blive “Angelina”. Når jeg skriver dette i anførselstegn, er det fordi det ikke var hende jeg mødte på adressen. Men mere om det i en anmeldelse ...

Skrevet
Snadremanden skrev, for 14 timer siden:

Det endte med at blive “Angelina”. Når jeg skriver dette i anførselstegn, er det fordi det ikke var hende jeg mødte på adressen. Men mere om det i en anmeldelse ...

Der er vel ikke meget at anmelde? Du gik vel igen når det ikke var pigen på billederne der var på adressen ;)

Skrevet
  • Author
John41 skrev, 1 time siden:

Der er vel ikke meget at anmelde? Du gik vel igen når det ikke var pigen på billederne der var på adressen ;)

Det burde jeg måske have gjort ... Men prøv at læse anmeldelsen, så finder du ud af hvorfor jeg ikke gjorde. Hele optakten var bare en anelse speciel og gjorde at hun fik lokket mig indenfor alligevel. :D

Skrevet
  • Author

Nu har de sørme rettet annoncen til og skiftet billederne, så de vitterligt viser den pige jeg besøgte i aftes. Oplysningerne er stadig de samme og fortæller stadig at hun er fra Polen, på trods af hun selv fortalte hun var fra Spanien.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.