Hop til indhold
Isbillen

Snapchat?

Recommended Posts

Halløjsa, jeg er ret ny i dette, jeg er en pige på 19 år. Jeg vil gerne være en god blanding med gp og sb, over dette kan man ikke rigtig se ansigt osv, hvordan ville i have det hvis en pige bad jer om jeres Snapchat? Bare for at se om i var “ægte” 

jeg er bare bange for, at der skulle ske mig noget, så kan godt lide at være lidt “tryg”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke, at du kan regne med, at ret mange af dine kunder har Snapchat.

På Sugardaters er det helt normalt, at mændene viser foto til de babes, som de dater.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har uden problemer to snapchatkonti, ligesom jeg har to (eller flere) mailadresser, telefonnumre, Whatsapp-konti og Instagramkonti.

Med andre ord: Du skal ikke regne med at få noget ud af at få en SC-konto.

Måske misforstår jeg dit spørgsmål? Hvis du mener du bare vil se et billede af manden via SC, så er det vel ikke et større problem end at få et billede på alle mulige andre kanaler? Er det fordi du regner med man ikke kan lægge et falsk billede op på SC?

Jeg havde da ansigtsbilleder på, da jeg var på Sugardaters, men som privatbillede, selvfølgelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis man skal over vejen og er tvivl om man kan nå det før bilen kommer, så skal man blive stående

hvis man går og er bange for at der kan ske en noget skal man afholde sig fra at involvere sig i denne branche :)

bange mennesker har ofte tendens til at tiltrække det de frygter 

du bør finde en måde hvor du kan fungere og samtidig føler dig sikker

Snapchat er anonymt og giver dig ikke mere sikkerhed end et billede i en mail :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold dig til sugardating for nu - når du er så ung er det mit råd, at du tager det stille og roligt -  og skal du være gp, så overvej at arbejde på klinik, hvor du bliver passet bedre på end hvis du selv skal stå for det <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er SC konto er let at oprette anonymt og giver dig derfor næppe mere sikkerhed end et billede på mail eller SMS.

Kan dog godt forstå at du ønsker at se hvem du skal mødes med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Isbillen skrev, for 11 minutter siden:

Tak, jeg har bare ikke lyst til at have mit ansigt oppe på SD, da jeg kender en der er der inde nemlig, og vil ikke have han ved det

Du kan jo bare have det på som privatbillede, som kun kan ses af dem du giver tilladelse? En del piger viser kun deres private efter en mand har vist dem sine.

Nogle piger derinde har slet ikke ansigtsbilleder på ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har en Snapchat, netop til det formål, så det har jeg intet problem med. Jeg har dog heller ikke rigtigt noget diskretionsbehov, så jeg tør ikke udtale mig om, hvordan andre har det med det. 

Eventuelt kan du vel bare have dine billeder i dit private galleri på SD, og kun åbne for dem du har set?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har intet problem med at "verificere" mig via Snapchat, og har også gjort det flere gange med piger fra SD. Pigen har også typisk lavet en ny snap, så der er forventningsafstemmet. Jeg kan ikke rigtigt se hvordan man skal fake en snap (altså ikke et billeder der blot er brugt fra kamerarullen, da det så vil fremgå af snappen). Jeg har også kun ansigtsbilleder i mit private album på SD.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enigma skrev, for 12 minutter siden:

Den bug er blevet rettet for nyligt, så det er ikke længere muligt.

Der er også omtalt en app, snapshare? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 minutter siden:

Der er også omtalt en app, snapshare? 

Det ser rigtigt ud til, at det stadig fungerer. Dog skal man nok være varsom:

"Some users do warn that Snapchat does not approve of this app, and there are rumors of one-day account suspensions for anyone found uploading a faked Story."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enigma skrev, for 2 minutter siden:

Det ser rigtigt ud til, at det stadig fungerer. Dog skal man nok være varsom:

"Some users do warn that Snapchat does not approve of this app, and there are rumors of one-day account suspensions for anyone found uploading a faked Story."

Er det ikke den anden de omtaler, "Fake Stories for Snapchat"? Jeg har ikke selv prøvet nogen af de omtalte metoder

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 minutter siden:

Er det ikke den anden de omtaler, "Fake Stories for Snapchat"? Jeg har ikke selv prøvet nogen af de omtalte metoder

Ahh, jo. Jeg havde ikke lige set, at de to sidste sektioner var to forskellige apps. Under alle omstændigheder, skal man lave nogle krumspring, for at fake det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enigma skrev, for 1 time siden:

Jeg kan ikke rigtigt se hvordan man skal fake en snap

fake eller ej så giver et billede på Snapchat overhovedet ingen sikkerhed til en der føler sig utryg

man opretter jo ikke med NemID så personen kan være hvem som helst ud af flere millioner mennesker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...