Hop til indhold
Æ-jyde

Skønne Anna på Engtoften I Aarhus

Recommended Posts

Efter længere tids overvejelser fik jeg torsdag lavet en aftale med Anna om en 30 min. hyggestund fredag eftermiddag. https://annoncelight.dk/showad/259216

Så det blev til den lange vej fra det vestjyske til Århus (godt at motorvejen er nået helt over til os :D

Jeg parkerede bilen ved Lidl, hvorfra der var en kort gåtur til "legestuen". Blev mødt af mutter i døren, hvor jeg overvejede at give hende et kram, for at hive et smil frem.

Blev vist op til værelset, hvor jeg blev mødt af en utrolig smuk Anna iført en sød kjole, hvilket jeg havde efterspurgt. Dejlig sød stemme med fantastisk accent og rigtig fint engelsk.

Selvom jeg var følte mig helt forberedt på at møde hende, blev jeg alligevel nervøs og mit engelsk var lidt bævrende i starten, hvortil Anna svare at sker for mange mænd :razz: 

Jeg fik afregnet for 30 min. med SF og tungekys. Mig i et hurtigt bad og tilbage til hende. Så står hun der foran mig, og svinger frem og tilbage med hofterne med mine hænder godt plantet derpå. Der blev små sludret og grinet inden vi stille og roligt startede med at kysse og kæle. Styk for styk røg tøjet og wow sikke et syn når hun står der uden en trevl på kroppen. Nu er jeg max buttmann, så jeg kan kun sige at hun har den lækrest numse jeg set. Herfra var det tid til hygge, hvor det blev til gensidig oral og dejlig sex derpå. Akten holder jeg for mig selv, men kan kun sige at det var helt fantastisk. 

Anna får min stærkeste anbefaling, da hun er lige typen for mig med hendes stille sind og personlig, kærlige og skønne kys og perfekte numse. 

Ser frem til hun vender tilbage til december, så må jeg overveje nærmere om jeg skal prøve 2 piger en enkelt gang eller Anna 2 gange :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...