Hop til indhold
Massage-testeren

Hellena - Østerbro ? Nogen der har prøvet hende ?

Recommended Posts

Måske i virkeligheden ubrugeligt, men jeg synes at kunne huske de samme billeder fra denne efterlysning. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 2 timer siden:

Måske i virkeligheden ubrugeligt, men jeg synes at kunne huske de samme billeder fra denne efterlysning. 

 

Det ene billede er på den profil og der står også noget om hende hellena her også kan være der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tog forbi til en halv time og burde være gået igen. Hun var virkelig ikke særlig pæn i min optik. Massagen var bare en gang olieplask og hun tjekkede hendes telefon hele tiden og snakkede løs om der liiige var noget som skulle ordnes. Fik cirka to minutters superfransk og hj var sindsygt hårdt.. 

jeg kommer helt sikkert ikke igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 35 minutter siden:

Jeg tog forbi til en halv time og burde være gået igen. Hun var virkelig ikke særlig pæn i min optik. Massagen var bare en gang olieplask og hun tjekkede hendes telefon hele tiden og snakkede løs om der liiige var noget som skulle ordnes. Fik cirka to minutters superfransk og hj var sindsygt hårdt.. 

jeg kommer helt sikkert ikke igen:)

Ja, den mobiltelefon bliver en større og større forbandelse i branchen.

Jeg fatter ikke, at de udøvende ikke kan se, at det i virkeligheden er dyb foragt for den kunde, der måske lige har lagt et par tusinde på deres bord. Det er jo det samme som at sige: "Der er andre/andet, der er vigtigere end dig".

Amen på denne søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...