Hop til indhold

Hellena - Østerbro ? Nogen der har prøvet hende ?

Featured Replies

Skrevet

Det vil være cool hvis du gad tage en for holdet.

Skrevet

Måske i virkeligheden ubrugeligt, men jeg synes at kunne huske de samme billeder fra denne efterlysning. 

Skrevet

Hej alle, Juliana brugte nogle andre billeder, jeg tror ikke hun på noget tidspunkt har haft disse på. Hilsen Kite 

Skrevet

Jeg er også nysgerrig om nogen kan sige noget. Jeg har selv en tid i aften:)

Skrevet
  • Author
Guy skrev, for 2 timer siden:

Måske i virkeligheden ubrugeligt, men jeg synes at kunne huske de samme billeder fra denne efterlysning. 

Det ene billede er på den profil og der står også noget om hende hellena her også kan være der 

Skrevet

Jeg tog forbi til en halv time og burde være gået igen. Hun var virkelig ikke særlig pæn i min optik. Massagen var bare en gang olieplask og hun tjekkede hendes telefon hele tiden og snakkede løs om der liiige var noget som skulle ordnes. Fik cirka to minutters superfransk og hj var sindsygt hårdt.. 

jeg kommer helt sikkert ikke igen:)

Skrevet
savage skrev, for 35 minutter siden:

Jeg tog forbi til en halv time og burde være gået igen. Hun var virkelig ikke særlig pæn i min optik. Massagen var bare en gang olieplask og hun tjekkede hendes telefon hele tiden og snakkede løs om der liiige var noget som skulle ordnes. Fik cirka to minutters superfransk og hj var sindsygt hårdt.. 

jeg kommer helt sikkert ikke igen:)

Ja, den mobiltelefon bliver en større og større forbandelse i branchen.

Jeg fatter ikke, at de udøvende ikke kan se, at det i virkeligheden er dyb foragt for den kunde, der måske lige har lagt et par tusinde på deres bord. Det er jo det samme som at sige: "Der er andre/andet, der er vigtigere end dig".

Amen på denne søndag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.