Hop til indhold
The human

Go eller No go

Recommended Posts

xray skrev, for 15 timer siden:

De vil have 1800 for græsk. 

1800 for græsk? Det var sateme dyrt... Eller hvordan skal det nu lige forstås? Hvis det er en time med FP og græsk der koster 1800 ialt er det jo ikke galt. Er det ½ time med masage og græsk afslutning er det lige i den høje ende... Kan du udspecificere oplysningen og prisen for græsk lidt nærmere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

1800 for græsk? Det var sateme dyrt... Eller hvordan skal det nu lige forstås? Hvis det er en time med FP og græsk der koster 1800 ialt er det jo ikke galt. Er det ½ time med masage og græsk afslutning er det lige i den høje ende... Kan du udspecificere oplysningen og prisen for græsk lidt nærmere?

Ahhh, da FP de flese steder koster 1200 , vil det sige 600 for det græske .... så er det da også godt betalt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

Ahhh, da FP de flese steder koster 1200 , vil det sige 600 for det græske .... så er det da også godt betalt....

Ville sgu også tage det godt betalt hvis det var MIG der skulle have den i røven... :o:unsure:
Spøg til side. Der har jo helt klart været skrevet om at de tager 1500 for 60 min fuld pakke. Set ud fra den pris er 1800 for fp med græsk ikke dyrt. Men kunne så heller ikke selv drømme om at give hverken 1500 for fp eller 1800 for fp+græsk. Men sådan er vi jo så forskelige. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Ville sgu også tage det godt betalt hvis det var MIG der skulle have den i røven... :o:unsure:
Spøg til side. Der har jo helt klart været skrevet om at de tager 1500 for 60 min fuld pakke. Set ud fra den pris er 1800 for fp med græsk ikke dyrt. Men kunne så heller ikke selv drømme om at give hverken 1500 for fp eller 1800 for fp+græsk. Men sådan er vi jo så forskelige. :-) 

:D:D,   ja , har da tænkt på stedet et par gange, med det ligger i den forkerte retning for mig, og ja 1500 er lige i overkanten .

Del dette indlæg


Link til indlæg

1800 for en time med græsk er da helt vanvittig pris. Når man tænker på at man rent faktisk kan få en rigtig lækker nasty GP og hamre hård anal for 1200 plus minus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...