Freak 1 Skrevet 18. Oktober, 2019 Kære alle Jeg søger anbefalinger om piger med virkelig store, dejlige bryster. Jeg søger fire forskellige typer. I alle tilfælde gælder, at 1) jeg er til naturlige bryster og ikke silikone, og 2) jeg søger bryster, der ikke kun er til pynt – pigen skal være med på, at jeg tilbeder hendes bryster med hænder, tunge og pik. Det jeg søger anbefalinger til er: 1) Kønne, naturlige unge piger med store bryster, der hænger tungt. Her leder jeg særligt efter piger, der giver oliespansk og vil lade mig sperme mellem eller ud over brysterne. 2) Piger, der kører den lækkert vulgære pomo/stripper-stil og som virkelig forstår at sutte pik.3) Lidt modnere kvinder med kæmpebryster, der kan malke min pik langsomt og grundigt, mens jeg tilbeder deres bryster. 3) Lidt modnere kvinder med kæmpebryster, der kan malke min pik langsomt og grundigt, mens jeg tilbeder deres bryster. 4) Mørke/sorte/eksotiske piger, der både har store, flotte bryster og en stor lækker røv. Jeg er særligt interesseret i piger, der tilbyder facesitting, hvor de sidder på mit ansigt, mens jeg slikker fisse og røvhul, inden jeg kører pikken af mellem brysterne. På forhånd mange tak for jeres anbefalinger og gode råd! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr Skrevet 19. Oktober, 2019 Jeg tror du får langt bedre anvisninger, hvis du skriver, hvor i landet du søger. Der er mig bekendt masser af vidunderlige GPer med tunge naturlige fortrin her i Dannevang, så mon ikke du kan få stillet sulten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 19. Oktober, 2019 Søg - og du skal finde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 19. Oktober, 2019 Freak skrev, for 5 timer siden: Kære alle Jeg søger anbefalinger om piger med virkelig store, dejlige bryster. Jeg søger fire forskellige typer. I alle tilfælde gælder, at 1) jeg er til naturlige bryster og ikke silikone, og 2) jeg søger bryster, der ikke kun er til pynt – pigen skal være med på, at jeg tilbeder hendes bryster med hænder, tunge og pik. Det jeg søger anbefalinger til er: 1) Kønne, naturlige unge piger med store bryster, der hænger tungt. Her leder jeg særligt efter piger, der giver oliespansk og vil lade mig sperme mellem eller ud over brysterne. 2) Piger, der kører den lækkert vulgære pomo/stripper-stil og som virkelig forstår at sutte pik. 3) Lidt modnere kvinder med kæmpebryster, der kan malke min pik langsomt og grundigt, mens jeg tilbeder deres bryster. 3) Lidt modnere kvinder med kæmpebryster, der kan malke min pik langsomt og grundigt, mens jeg tilbeder deres bryster. 4) Mørke/sorte/eksotiske piger, der både har store, flotte bryster og en stor lækker røv. Jeg er særligt interesseret i piger, der tilbyder facesitting, hvor de sidder på mit ansigt, mens jeg slikker fisse og røvhul, inden jeg kører pikken af mellem brysterne. På forhånd mange tak for jeres anbefalinger og gode råd! HER får du ALT opfyldt.....;-) https://annoncelight.dk/showad/283563 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Katfisk Skrevet 19. Oktober, 2019 lurepikken skrev, for 53 minutter siden: Kønne, naturlige unge piger med store bryster, der hænger tungt. Her leder jeg særligt efter piger, der giver oliespansk og vil lade mig sperme mellem eller ud over brysterne. Er ikke selv så meget til spansk, men de fleste piger jeg har besøgt tilbyder mig bekendt spansk uden gummi. Nedenstående tre har af store ægte bryster er kønne og kigger sikkert sødt på dig imens du har en fest med det spanske (og sikkert endnu mere sødt hvis du giver en omgang fransk til hende i den) : Andrea Alessia Sif Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg