Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer.. 

Her kommer så min første anmeldelse af en lunken/dårlig oplevelse.. For det skal siges at det var et ok knald. Ikke godt, men heller ikke skidt. Et jævnt knald som man har med konen når man har været sammen i en årrække.. 

Jeg var forbi Retortvej igår og mødte Tine der fra. 

http://www.retortgirls.dk/tine.html

Tine er nu meget sød at se på og har en ok krop. Men den ældre end 26, det er ihvertfald min mening. 

Jeg bliver lukket ind og pengene skifter hænder, jeg får taget mit obligatoriske bad. Vi er tilbage på værelset hvor jeg synes at hun griner på en lidt mærkelig måde plus at jeg faktisk ikke lige syntes der var sket eller sagt noget sjovt.. Jeg finder så ud af da jeg kommer i krops kontakt med hende, at hun har drukket.. Og faktisk virker småfuld. For hun nærmest også vælter ind over sengen da hun skal ligge håndklædet ud. 

Så lidt en æv oplevelse. Ikke en der skal gentages. Men som sagt, sexen var ok.. Ikke go, men heller ikke skidt. 

Så bare lige en advarsel til jer alle. 

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Varmemester skrev, for 41 minutter siden:

Så bare lige en advarsel til jer alle. 

Hmmm...og hvad er det du gerne vil advare imod ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Varmemester

Lillebamsen og jeg har 3 aftale i den nærmeste fremtid og har besøgt 4 piger i denne måned,

Jeg er en fattig pensionist og er snart flad, og kommunen forstå ikke min bøn om at de burde betale et tilskud,

Det burde være en menneskeret, ellers ender jeg enten på et hjem eller i kriminalitet Hvis jeg ikke har råd til min fritidshobby

Så derfor er det bedst DU tager Risikoen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, den 18.10.2019 at 18:07:

At hun har drukket og er fuld.. Det synes jeg ikke er ok. 

At hun havde drukket og var fuld dén dag. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, den 20.10.2019 at 15:15:

Øøøhhh ja.. Hvad mener du??? 

Jeg mener, at fordi hun havde drukket og var fuld dén dag, betyder det vel ikke, at hun har drukket og er fuld alle dage. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spider skrev, for 7 timer siden:

Jeg mener, at fordi hun havde drukket og var fuld dén dag, betyder det vel ikke, at hun har drukket og er fuld alle dage. :wink:

Nej det er rigtigt. Men nu har i bare fået min oplevelse af hende den pågældende dag. Og så må i ta det og bruge det som i vil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spider skrev, den 27.10.2019 at 13:57:

Det betyder heller ikke hun er ædru alle andre dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand skrev, den 29.10.2019 at 22:50:

Det betyder heller ikke hun er ædru alle andre dage.

Det kan man jo så sige om alle, der har været fuld bare én gang.

Fuldstændig uretfærdig omtale om en person - og helt uden logik.

And you know it.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...