Hop til indhold
Guest hrhamderbestemmer

Facefuck i Aarhus eller omegn

Recommended Posts

Guest hrhamderbestemmer

Hejsa,

Er der nogle der kender til en pige i Aarhus eller omegn (jeg kører gerne lidt længere for det rette), som tilbyder facefuck med kom i mund/hals? En søgning på Annoncelight og her på Eroguide giver ikke mange forslag.

På forhånd tak.

//HDB

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrhamderbestemmer skrev, for 2 timer siden:

Hejsa,

Er der nogle der kender til en pige i Aarhus eller omegn (jeg kører gerne lidt længere for det rette), som tilbyder facefuck med kom i mund/hals? En søgning på Annoncelight og her på Eroguide giver ikke mange forslag.

På forhånd tak.

//HDB

 

hrhamderbestemmer skrev, for 2 timer siden:

Hejsa,

Er der nogle der kender til en pige i Aarhus eller omegn (jeg kører gerne lidt længere for det rette), som tilbyder facefuck med kom i mund/hals? En søgning på Annoncelight og her på Eroguide giver ikke mange forslag.

På forhånd tak.

//HDB

Hvis du vil køre helt til Esbjerg så send mig en pm

kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hrhamderbestemmer
Valderrama skrev, for 24 minutter siden:

Har besøgt Julie et par gange, hun er dælme dejlig

https://annoncelight.dk/showad/271419

Har skrevet til hende, og kan ikke helt gennemskue hvor hård jeg kan være ved hende. Umiddelbart vil hun gerne have styringen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
hrhamderbestemmer skrev, for 6 minutter siden:

Har skrevet til hende, og kan ikke helt gennemskue hvor hård jeg kan være ved hende. Umiddelbart vil hun gerne have styringen. 

Har ikke selv gjort i det, så kan ikke hjælpe der, udover det som står hun tilbyder, og selv har kommenteret i en af de anmeldelser der ligger på hende. Men hun er dælme en skøn pige, der er frisk på det jeg er kommet efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...