Hop til indhold

Facefuck i Aarhus eller omegn

Featured Replies

Skrevet

Hejsa,

Er der nogle der kender til en pige i Aarhus eller omegn (jeg kører gerne lidt længere for det rette), som tilbyder facefuck med kom i mund/hals? En søgning på Annoncelight og her på Eroguide giver ikke mange forslag.

På forhånd tak.

//HDB

Skrevet
hrhamderbestemmer skrev, for 2 timer siden:

Hejsa,

Er der nogle der kender til en pige i Aarhus eller omegn (jeg kører gerne lidt længere for det rette), som tilbyder facefuck med kom i mund/hals? En søgning på Annoncelight og her på Eroguide giver ikke mange forslag.

På forhånd tak.

//HDB

hrhamderbestemmer skrev, for 2 timer siden:

Hejsa,

På forhånd tak.

//HDB

Hvis du vil køre helt til Esbjerg så send mig en pm

kim

Skrevet

@Kim 0240 Done :-) 

Redigeret af hrhamderbestemmer

Skrevet

Ice (thai) i Vejle er OK til det. Ice på ryggen med hovedet ud over briksen og så tage hende stående i hendes mund og OK med CIM eller COF.

Skrevet

Er der et link til Ice i Vejle?

Skrevet

Ikke flere bud?

Skrevet

Har besøgt Julie et par gange, hun er dælme dejlig

https://annoncelight.dk/showad/271419

Skrevet
Valderrama skrev, for 24 minutter siden:

Har besøgt Julie et par gange, hun er dælme dejlig

https://annoncelight.dk/showad/271419

Har skrevet til hende, og kan ikke helt gennemskue hvor hård jeg kan være ved hende. Umiddelbart vil hun gerne have styringen. 

Skrevet
hrhamderbestemmer skrev, for 6 minutter siden:

Har skrevet til hende, og kan ikke helt gennemskue hvor hård jeg kan være ved hende. Umiddelbart vil hun gerne have styringen. 

Har ikke selv gjort i det, så kan ikke hjælpe der, udover det som står hun tilbyder, og selv har kommenteret i en af de anmeldelser der ligger på hende. Men hun er dælme en skøn pige, der er frisk på det jeg er kommet efter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.