Hop til indhold

Søde lisa nye unge thaipiger i Vanløse

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke været der, men beliggenheden er ikke diskret. Indgangen er ud til en af de mest befærdede gader i Vanløse. 

Skrevet
  • Author
Val Venis skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har ikke været der, men beliggenheden er ikke diskret. Indgangen er ud til en af de mest befærdede gader i Vanløse. 

Det klarer jeg nu nok - alle kan have brug for massage ;)

Var mere interesseret i massagen

Skrevet
Val Venis skrev, den 18/10/2019 at 13:02:

Udstyr dig med 1 eller 2 tomme  pizza bakker og 1 1/2 liter Cokacola, så er der ikke nogen der lækker mærket til noget :biggrin:

• 3 weeks later...
Skrevet
butterfly skrev, den 19.10.2019 at 13:37:

Udstyr dig med 1 eller 2 tomme  pizza bakker og 1 1/2 liter Cokacola, så er der ikke nogen der lækker mærket til noget :biggrin:

I de 30 sekunder man står udenfor er der næppe mere end 2-3 mennesker, der ser en ... og hvad er sandsynligheden for at det er nogen man kender? og hvad er sandsynligheden for at de vil stå og kigge ned på en?

Nej vel?

Gå nu beslutsomt hen til døren, ring på eller bank på, og gå ind. Møder du en i døren på vej ind, så er det nok en med samme intentioner.

Og hvad er i øvrigt sandsynligheden for at en pizza bager hyrer en 60-årig mand med tungen ud af bukserne til at levere?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.