Hop til indhold

GB med Os er i fuld gang med at oprette et nyt Eventhus tæt på Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

1. Gang Bang er den 21. november 2019 kl 12.30 - 15.00. Der vil være plads til 6 gæster. Huset er på 120kvm med 2 Legerum - herunder separate straffebokse/gloryhole.

Vi laver GB events på ca 2½ time. Hygge, snak og fræk sex. Vi er selv i huset ca 6 dage om måneden - både til GB men også til trekantsex.

Så søger vi en gynækolog briks til huset - nogen der kan byde ind her?

Danske piger af alle aldre, transer, størrelser og præferencer er velkomne til at byde ind på dage, de gerne vil lege i vores hus. Alt kører på moms.

(Vi har hundegård, så tag din hund med)

Mange frække hilsener

Gang Bang med Os

Redigeret af Gang Bang med Os
Fik ikke det hele med

Skrevet
Gang Bang med Os skrev, for 16 minutter siden:

Skrevet 2 x - sorry

Redigeret af Gang Bang med Os

Skrevet

Lyder  super  dejligt  - jeg  kunne  godt  være  meget  fristet  til  at  leje  jeres  hus .

Skrevet
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Lyder  super  dejligt  - jeg  kunne  godt  være  meget  fristet  til  at  leje  jeres  hus .

Det bliver hygge, med hygge på. Fræk velvære. Ville være kanon med gode damer @Nemtøs :wub:

Skrevet
Gang Bang med Os skrev, for 10 minutter siden:

Det bliver hygge, med hygge på. Fræk velvære. Ville være kanon med gode damer @Nemtøs :wub:

Mange  tak  for  jeres  søde  ord  - kan  jeg  se  lejen  nogen  steder  eller  klarer  vi  det  over  pb? 

Skrevet
Nemtøs skrev, Lige nu:

Mange  tak  for  jeres  søde  ord  - kan  jeg  se  lejen  nogen  steder  eller  klarer  vi  det  over  pb? 

Nu er det jo bare et "møbleret værelse", så det er over pb :P

• 2 months later...
Skrevet

@Gang Bang med Os er  jeres hus  klar? 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

@Gang Bang med Os er  jeres hus  klar? 

@Nemtøs vi fik nogle udfordringer i forhold til varmen i nogle af rummene. Det får vi løst, men tidshorisonten er svævende lige nu. Vi melder ud når vi ved nærmere :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej jeg er selv fra Frederikshavn området og vil da vildt gerne høre mere om jeres projekt og angementer og om hvornår i kan træffes der

• 2 weeks later...
Skrevet
Gbcr skrev, den 13.1.2020 at 23:44:

Hej jeg er selv fra Frederikshavn området og vil da vildt gerne høre mere om jeres projekt og angementer og om hvornår i kan træffes der

Hej

Vi opdaterer så snart vi er ved at være klar ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.