Hop til indhold
Gang Bang med Os

GB med Os er i fuld gang med at oprette et nyt Eventhus tæt på Frederikshavn

Recommended Posts

1. Gang Bang er den 21. november 2019 kl 12.30 - 15.00. Der vil være plads til 6 gæster. Huset er på 120kvm med 2 Legerum - herunder separate straffebokse/gloryhole.

Vi laver GB events på ca 2½ time. Hygge, snak og fræk sex. Vi er selv i huset ca 6 dage om måneden - både til GB men også til trekantsex.

Så søger vi en gynækolog briks til huset - nogen der kan byde ind her?

Danske piger af alle aldre, transer, størrelser og præferencer er velkomne til at byde ind på dage, de gerne vil lege i vores hus. Alt kører på moms.

(Vi har hundegård, så tag din hund med)

 

Mange frække hilsener

Gang Bang med Os

Redigeret af Gang Bang med Os
Fik ikke det hele med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Lyder  super  dejligt  - jeg  kunne  godt  være  meget  fristet  til  at  leje  jeres  hus .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gang Bang med Os skrev, for 10 minutter siden:

Det bliver hygge, med hygge på. Fræk velvære. Ville være kanon med gode damer @Nemtøs :wub:

 

Mange  tak  for  jeres  søde  ord  - kan  jeg  se  lejen  nogen  steder  eller  klarer  vi  det  over  pb? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg er selv fra Frederikshavn området og vil da vildt gerne høre mere om jeres projekt og angementer og om hvornår i kan træffes der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...