Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

Jeg skal et par dage til Kbh i næste uge og leder efter en god oplevelse, mens jeg er der. Mit spørgsmål til jer er derfor: hvor får jeg den bedste anal-oplevelse i Kbh?

Jeg har kigget på ultra-skinny Kate, men hun er altså lige lidt for spinkel til min smag. Så altså, anal, lidt former og gerne også lidt gfe.

På forhånd 1000 tak for jeres hjælp. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har mod på en lille tur så ville jeg tage forbi Elmaz i Karlslunde.

Bedste anal-oplevelse jeg har haft hos en GP.

Hun har lidt former, men GFE er det ikke :P

Du vil være helt hudløs på dolken efter en tur hos hende.

//Ingeniøren

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅbyhøjMand skrev, 1 time siden:

Kære alle

Jeg skal et par dage til Kbh i næste uge og leder efter en god oplevelse, mens jeg er der. Mit spørgsmål til jer er derfor: hvor får jeg den bedste anal-oplevelse i Kbh?

Jeg har kigget på ultra-skinny Kate, men hun er altså lige lidt for spinkel til min smag. Så altså, anal, lidt former og gerne også lidt gfe.

På forhånd 1000 tak for jeres hjælp. :)

Jeg kan ikke finde en annonce for min favorit-GP for tiden. Det kan være hun helt har trukket stikket mht. at sælge sex. Hun kunne ellers tage den i røven hårdt og længe. Min anmeldelse

Den som umiddelbart passer ind i hvad du efterspørger er @SEXY JASMIN HERLEV Hun har fået helt fantstiske anmeldelser herinde, bl.a. af  Mig . Hendes anal var noget der blev bygget op til, og havde bund i en fælles nydelse og nærvær. Det var bestemt ikke 1,2,3 pik-i-røv (ved ikke om hun også er til det). Hun er efter min smag curvy uden at være overvægtig. Hendes GFE sprængte alle rammer, og havde nærmest karakter af "mandehvisken", hvor jeg virkelig blev forført som jeg aldrig har prøvet det før. Hun kan i øvrigt en masse andre ting også. Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...