Hop til indhold

MamaMentos

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen, som har prøvet hende her?

https://sugardaters.dk/show?alias=Mamamentos

Tilbyder sex hjemme hos dig eller i solcenter. 600 for et blæs og 1000 for sex. 

Skrevet

Møg-irriterende med disse links til sugardaters.  Man skal jo være medlem for at se dem.:evil:

Skrevet
Default User skrev, for 7 timer siden:

Møg-irriterende med disse links til sugardaters.  Man skal jo være medlem for at se dem.:evil:

Det er meningen med sugardaters tråde, at man er medlem !

Skrevet
aarhus62 skrev, for 10 timer siden:

Det er meningen med sugardaters tråde, at man er medlem !

Tak for oplysningen. Det havde jeg aldrig gættet!

(løgn, fortielse, og ironi kan forekomme)

Skrevet

Jeg er selv en gammel sur mand, men alle ved jo, at al snak på dette afsnit af Eroquide drejer sig om piger/kvinder, som man skal være medlem af SD for at  kunne komme i kontakt med. Så mishagsytringer over dette faktum er helt malplacerede.

Skrevet

Hun er nem at få en aftale med , men uinteressant sex , ingen indlevelse ingen , jo før du kan blive færdig jo bedre , hun kunne lige så godt ha en annonce på AL 

Skrevet
Rene74 skrev, den 20.10.2019 at 10:43:

Hun er nem at få en aftale med , men uinteressant sex , ingen indlevelse ingen , jo før du kan blive færdig jo bedre , hun kunne lige så godt ha en annonce på AL 

Hvordan er kroppen, og hvad måtte du give?

Skrevet
Casten skrev, den 19/10/2019 at 00:03:

Jeg er selv en gammel sur mand, men alle ved jo, at al snak på dette afsnit af Eroquide drejer sig om piger/kvinder, som man skal være medlem af SD for at  kunne komme i kontakt med. Så mishagsytringer over dette faktum er helt malplacerede.

Se ovenfor

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.