Hop til indhold

Stor og frodig GP

Featured Replies

Skrevet

Nogle der kendskab til en stor og frodig GP - BBW med former i Syd- og Sønderjylland? Som også tilbayder analsex

Skrevet

Kender desværre kun 1 i nord eller vestjylland :(

Men rigtig god jagt 

Redigeret af Frække Tanja

Skrevet

Har også kun kendskab til en i midt jylland ( kan dog se hun har fjernet analsex som mulighed) men man kan jo altid spørger tænker jeg... så bare skriv hvis du ønsker navn..:)

Skrevet

Vi må  gerne  som  lyserøde  komme med  anbefalinger,  bare  vi  ikke  anbefaler  os  selv 

Skrevet
Frodige Misser skrev, for 17 timer siden:

Har også kun kendskab til en i midt jylland ( kan dog se hun har fjernet analsex som mulighed) men man kan jo altid spørger tænker jeg... så bare skriv hvis du ønsker navn..:)

jamen det vil ja da meget gerne

Anal er ikke et must men noget jeg nyder meget, men bar hun er stor og dejlig, så finder jeg og hende nok ud af resten

Skrevet
M_Sdrj6500 skrev, for 2 minutter siden:

jamen det vil ja da meget gerne

Anal er ikke et must men noget jeg nyder meget, men bar hun er stor og dejlig, så finder jeg og hende nok ud af resten

https://annoncelight.dk/showad/267278

Hun er i hvert fald på her i starten af November...:)

Skrevet
Nemtøs skrev, den 17.10.2019 at 14:44:

Vi må  gerne  som  lyserøde  komme med  anbefalinger,  bare  vi  ikke  anbefaler  os  selv 

Arh.... det er da vist at omgås sandheden en lille smule, idet frodige anbefaler frodige ;)

Skrevet
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Arh.... det er da vist at omgås sandheden en lille smule, idet frodige anbefaler frodige ;)

Hvad  mener du?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.