Guest vardeboy Skrevet 16. Oktober, 2019 (edited) https://annoncelight.dk/showad/272128 Jeg har længe haft denne fantastiske MILF i kikkerten, men det har ikke været muligt at træffe hende før idag. Hun er beskrevet her tidligere det ved jeg men hun fortjener endnu en. Hun er den mest lækre kvinde man kan tænke sig,og så er hun skide sød og naturlig . Hvis man som jeg er til en voksen kvinde med former så er hun perfekt.De bryster og den røv skal man lede længe efter. Vi hyggede en halv time,og det var en skøn oplevelse. Nærvær og kys og kram,samt liderlighed og sex på samme tid. Jeg er solgt. Hun er på toplisten af de piger jeg har besøgt. Helt på toppen.Hun er ved at etablere sig i centrum af Esbjerg med egen klinik hvor hun og andre danske piger skal arbejde. Nice. Redigeret 16. Oktober, 2019 af vardeboy Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 16. Oktober, 2019 vardeboy skrev, for 13 minutter siden: Hun er ved at etablere sig i centrum af Esbjerg med egen klinik hvor hun og andre danske piger skal arbejde. Nice. Waou Det er ikke så langt fra Trekantområdet Det er god nyhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 16. Oktober, 2019 Nu ikke for at være træls men er det muligt at ændre titlen til Dina G ? ( jo hendes navn ) så det er nemmere når folk søger i fremtiden Men dejligt du havde en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 16. Oktober, 2019 vardeboy skrev, 1 time siden: Nice. Sebmus skrev, 1 time siden: Det er ikke så langt fra Trekantområdet Nice?? Det ligger da pænt langt fra Trekantområdet... Sorry... Kan selvfølgelig kun tilslutte mig denne anmeldelse. Alt for længe siden jeg har været forbi. Senest i Vejle. Vel nok et par år siden op mod jul. Hun er dejlig og har ikke det fjerneste imod at man giver hendes naturlige bryster ekstra opmærksomhed. Vi nød det begge to og man er ikke i tvivl om hendes reaktion, når man rammer hendes klimaks 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3220 Skrevet 28. Oktober, 2019 Har også været forbi, til en kanon oplevelse, men jeg syntes, at forholdene er lidt laussige, baderum og toilet er direkte ulækker. Håber hun får styr på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DinaG 253 Skrevet 5. November, 2019 Pite skrev, den 28.10.2019 at 14:50: Har også været forbi, til en kanon oplevelse, men jeg syntes, at forholdene er lidt laussige, baderum og toilet er direkte ulækker. Håber hun får styr på det Kan kun give dig ret, bad og toilet er temlige ulækre der er dog kommet lys for enden af tunnelen, for meget snart vil begge rum blive malet hvide og pænt rengjort, møbler sat på plads, tæpper på gulvet og spejle på vægen. Så skal sparegrisen "bare" fyldes igen så runde 2 kan sættes igang. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 5. November, 2019 DinaG skrev, for 55 minutter siden: Kan kun give dig ret, bad og toilet er temlige ulækre der er dog kommet lys for enden af tunnelen, for meget snart vil begge rum blive malet hvide og pænt rengjort, møbler sat på plads, tæpper på gulvet og spejle på vægen. Så skal sparegrisen "bare" fyldes igen så runde 2 kan sættes igang. Glæder jeg mig til. Skønt at se dig i Området igen. Knus den lille rengøringsmand ( du ved hvem ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 7. November, 2019 Glæder mig også til at komme forbi det nye sted i Esbjerg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hangaround 73 Skrevet 9. November, 2019 (edited) Dina G åhh Dina du rammer mig med dine g-fordele. Med disse to attributter svunget omkring hovedet, i begge ender. Kan igen mand holde sig tilbage. eller rettere jeg kan i hvertfald ikke. Ikke nogle af de to gange jeg har besøgt hende i Esbjerg. Ved første besøg nåede vi hele kloden rundt. Men først i anden omgang, da jeg ikke kunne holde mig i første runde. De g-dele hun render rundt med får det til at rende ned ad låret, i skrivende stund. Hvilket også var grunden til at jeg ikke kunne holde første gang. men i anden omgang var det noget andet. Dina er en fantastisk trimmet kvinde og godt spændt op. Hendes blow er lidenskabelig, varmt og vådt, hendes mis er velduftende frisk og FANTASTISK. Hendes bryster er unævnelige. Og som rosinen i pølse enden, så er det bagerste hul villig og det strammeste jeg nogensinde har prøvet. Jeg kunne stadigvæk se presmærkerne omkring min bedste ven to uger efter. Ved andet besøg var det lidt mere girlfriend experience. Med et hyggeligt middags put. Og tja bare ved synet af fordelene i g-dur så var jeg solgt. Redigeret 9. November, 2019 af Hangaround Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 10. November, 2019 Hangaround skrev, for 9 timer siden: Jeg kunne stadigvæk se presmærkerne omkring min bedste ven to uger efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg