Hop til indhold
BigGuy90'

Glædespiger Svendborg

Recommended Posts

BigGuy90' skrev, den 15.10.2019 at 22:39:

Hej, hvilke piger og steder er der i Svendborg og hvad kan I anbefale? Har ikke prøvet GP før, men vil lige sondere terrænet først :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigGuy90' skrev, den 15.10.2019 at 22:39:

Hej, hvilke piger og steder er der i Svendborg og hvad kan I anbefale? Har ikke prøvet GP før, men vil lige sondere terrænet først :)

Hvis Roxana falder i din smag vil du med næsten garanti ikke blive skuffet, hun er virkelig en "hottie" der gør næsten alt for du går glad og tilfreds derfra.

https://annoncelight.dk/showad/236959

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 43 minutter siden:

Hvis Roxana falder i din smag vil du med næsten garanti ikke blive skuffet, hun er virkelig en "hottie" der gør næsten alt for du går glad og tilfreds derfra.

https://annoncelight.dk/showad/236959

Har du erfaring med andre fra området? Synes roxana ser sød ud, men hver hvad er der ellers af søde i området? Hvordan plejer det at foregå, hvad skal man passe på eller holde øje med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Hvis Roxana falder i din smag vil du med næsten garanti ikke blive skuffet, hun er virkelig en "hottie" der gør næsten alt for du går glad og tilfreds derfra.

https://annoncelight.dk/showad/236959

Det er vist også kun hvis hun falder i hans smag. Hun er mere special end køn, men yder en super service. Har dog kun besøgt hende en gang, da jeg ikke tændte på hendes udseende, men kun på hendes væremåde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 30 minutter siden:

Det er vist også kun hvis hun falder i hans smag. Hun er mere special end køn, men yder en super service. Har dog kun besøgt hende en gang, da jeg ikke tændte på hendes udseende, men kun på hendes væremåde

Mr1time, hvordan er Roxana ved nye kunder? Er jomfru så vil gerne være på den sikre side, når jeg vil prøve en GP som den første. Har også kigget lidt på Alexia https://annoncelight.dk/showad/279225 men kan ikke læse noget om hende. 

Kan du sige noget om hende også? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigGuy90' skrev, for 8 minutter siden:

Mr1time, hvordan er Roxana ved nye kunder? Er jomfru så vil gerne være på den sikre side, når jeg vil prøve en GP som den første. Har også kigget lidt på Alexia https://annoncelight.dk/showad/279225 men kan ikke læse noget om hende. 

Kan du sige noget om hende også? :rolleyes:

Roxana er sindsyg sød, så en god pige at starte ved. Fortæl hende ærligt at du er jomfru, så er jeg helt sikker på at du bliver forkælet på den rigtige måde.

Alexia kender jeg ikke, så hvis jeg var dig, ville jeg ikke starte ved hende. Hun kan se så sød ud på billeder, og lyde flink og sød på sms, og når man så ankommer, er hun måske en kold skid, som bare vil have det overstået. Dette ved jeg ikke noget om, da jeg ikke har besøgt hende, men en del piger er sådan, og så starter du med en dårlig oplevelse, og det er da øv øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 6 minutter siden:

Roxana er sindsyg sød, så en god pige at starte ved. Fortæl hende ærligt at du er jomfru, så er jeg helt sikker på at du bliver forkælet på den rigtige måde.

Alexia kender jeg ikke, så hvis jeg var dig, ville jeg ikke starte ved hende. Hun kan se så sød ud på billeder, og lyde flink og sød på sms, og når man så ankommer, er hun måske en kold skid, som bare vil have det overstået. Dette ved jeg ikke noget om, da jeg ikke har besøgt hende, men en del piger er sådan, og så starter du med en dårlig oplevelse, og det er da øv øv

Okay mange tak. Har skrevet lidt med begge to og nævnt jeg var jomfru, men tager måske Roxana i stedet for, når hun er som du beskriver. Hvad er "kotumen" ved sådan et besøg? Hvordan plejer det at foregå osv. man bør vide før man møder en GP?

Bare så jeg er forberedt på det går ordentligt til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigGuy90' skrev, for 25 minutter siden:

Okay mange tak. Har skrevet lidt med begge to og nævnt jeg var jomfru, men tager måske Roxana i stedet for, når hun er som du beskriver. Hvad er "kotumen" ved sådan et besøg? Hvordan plejer det at foregå osv. man bør vide før man møder en GP?

Bare så jeg er forberedt på det går ordentligt til.

Kom med åbent sind, lad være med at have for høje forventninger, tag et bad hvis du ikke lige kommer fra et bad, og så ellers bare lad Roxana styre tempo, så skal hun nok fortælle hvad du skal gøre, og ellers spørg hende hvis du er i tvivl om noget, eller du vil vide hvad hun kan lide at du gør ved hende.

helt sikker på at hun nok skal få dig til at slappe af og få diner nerver væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigGuy90' skrev, for 27 minutter siden:

Hvor længe er passende at bestille første gang? En halv eller hel time og some like? :lol:

Jeg ville starte med 30 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været hos Roxana og hold da op for en smuk og dejlig kvinde.

Tager imod mig i fræk sort bodystocking og giver et lille kindkys. Vi går ind og klæder hinanden af mens vi snakker lidt og kysser hinandens kroppe. Jeg spørger lettere nervøs om jeg må røre hendes bryster, hvor hun sødt og  fnisende sagde jeg gerne måtte, lige som jeg vil. Vi lægger os på sengen og hun kysser ned af mig indtil hun begynder at slikke løs som en mis. Nervøsiteten er nede på et min og vi går i 69'er efter lidt tid. Hun vender sig om og gøre mig klar til mit store øjeblik. Hun prøver at få mig op, men må supplere med creme, før jeg mærker hende presse sig ned over mig og hendes store og bløde numse landet på mine lår. Hofterne går frem og tilbage og hopper roligt og sanseligt, mens hun kører sine fingre over min krop, kigger frækt i mine øjne og stønner let. Er i den syvende himmel her, men det viste sig hun kunne blive værre ;) Hun ligger sig på mig, så jeg bedre kan støde op i hende og mærke hele hendes krop mod min. Vi kysser og jeg bliver bidt let i øret. Vi skifter til missionæren med hende liggende på ryggen og med benene i vejret, byder mig ind i varmen igen. Hun hopper med numsen I takt med mine stød og mærker det snurrer helt dernede. Jeg kysser rundt på hende, på hendes strittende bløde bryster og et par tungekys bliver det også til. Hun går i doggy og nu endnu strammere end før og jeg trækker hendes numse helt ind til mig og vi finder hurtigt en rytme i forskelligt tempo. Jeg er helt på toppen og vi slutter af med et dejligt pirrende blowjob og hun sætter sig på mit ansigt og jeg slikker det bedste jeg kan, mens hun ridder mit hoved <3:rolleyes:

Behøver jeg at nævne det var uforglemmeligt? Hun ser bedre ud og brysterne er mere fyldige end på billederne ;* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigGuy90' skrev, for 10 timer siden:

Behøver jeg at nævne det var uforglemmeligt? Hun ser bedre ud og brysterne er mere fyldige end på billederne ;* 

Godt at høre du fik en god oplevelse. Næste gang skal du så bare huske at anmelderser ikke skal ligge i efterlysninger men i ... anmeldelser. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...