Hop til indhold

Ny Bruger

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer derude. 

Jeg er en mand der til tider besøger glædespiger og jeg har nu i et stykke tid fuldt en del debatter her på siden med stor interesse, så jeg har besluttet mig for at oprette 

en profil her. 

Der er flere ting som i skriver om jeg kan nikke genkendende til, samt en masse gode råd og anmeldelser. 

Hilsen Au2mek

Skrevet
Au2mek skrev, for 6 minutter siden:

Hej med jer derude. 

Jeg er en mand der til tider besøger glædespiger og jeg har nu i et stykke tid fuldt en del debatter her på siden med stor interesse, så jeg har besluttet mig for at oprette 

en profil her. 

Der er flere ting som i skriver om jeg kan nikke genkendende til, samt en masse gode råd og anmeldelser. 

Hilsen Au2mek

Hej og velkommen til :)

Håber du kan bidrage med dine erfaringer herinde. Nye øjne er altid kærkomne.

God fornøjelse herinde....

Vh.

DK fyr

Skrevet

Mange Tak for velkomst MVH Au2mek

Skrevet

Velkommen til :D

Skrevet
Au2mek skrev, for 7 timer siden:

Hej med jer derude. 

en profil her. 

Hilsen Au2mek

Hej Au2mek, 

Ja velkommen til.

Kvindebeundren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.