Hop til indhold

Recommended Posts

I Århus har vi hedemannsgade og N&N så er fine steder med kombi massage/dansk.

Findes der noget tilsvarende i København? (udover Singha som har fået dårlige kommentarer på det sidste..)

Aarhusfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, da.

Der er Sawadeee i Hvidovre, Jennys samt Siam Elephant på Østerbro. Her fås massage, men det kan fint ende i dansk. Det har jeg erfaring for de to førstnævnte steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Et uvidenskabeligt svar: Jeg har vel været på en 25-30 thaisteder i Storkøbenhavn. Mange steder flere gange. Der er da ganske sikkert steder hvor man ikke kan få dansk, men af de steder jeg har været har jeg ikke været ude for det. Men nogle (forholdsvis få) piger tilbyder det ikke. Det er mere afhængigt af pigen end af stedet. Spørg, hvis du er efter mere specifikke dele af København, det er for langt at remse alle mine 25-30 steder op (og jeg er for gammel til at huske dem alle præcist! :| ).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal bo på hc a. Boul så noget der k nærheden kunne være fedt - gå afstand. Men alt i kbh k er interessant :)

Hvido.. Er en anelse for langt væk :)

Af

H.C. Andersens Boulevard er jo lang, men disse er alle lige i nærheden:

http://www.asia-thaiwellness.dk/

http://www.123hjemmeside.dk/monalisamassage/

http://www.dreamthaimassage.dk

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=15190

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal bo på hc a. Boul så noget der k nærheden kunne være fedt - gå afstand. Men alt i kbh k er interessant :)
Jow da, der findes det, du drømmer om på hjørnet af Vester Voldgade og Rysenstensgade. Det er kun et kortspyt fra, hvor du bor. Selv har jeg ikke besøgt stedet, men det har fået gode anmeldelser her og i hisset. Jeg har ikke på siddende balle et link, men nettet er jo ofte en god ven ;)

Ellers begynder du oppe fra "Råderen" og går ned mod havnen ad Voldgaden. Så nærmest falder du over stedet i en kælder på et hjørne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jow da, der findes det, du drømmer om på hjørnet af Vester Voldgade og Rysenstensgade. Det er kun et kortspyt fra, hvor du bor. Selv har jeg ikke besøgt stedet, men det har fået gode anmeldelser her og i hisset. Jeg har ikke på siddende balle et link, men nettet er jo ofte en god ven ;)

Ellers begynder du oppe fra "Råderen" og går ned mod havnen ad Voldgaden. Så nærmest falder du over stedet i en kælder på et hjørne :)

Det er den første af dem jeg linker til ;)

(Det er ikke i en kælder, men en ganske pæn lejlighed i stuen)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yep, det ligger lige under 100 meter fra Asia, men kan man få dansk der?

Ok, der var jeg for optaget af bare at nævne klinikker i området. Jeg har kun fået massage og HJ på stedet, så dansk kan jeg ikke udtale mig om, beklager!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for Jeres respons.

Har i førstehåndsindtryk fra nogle af stederne?

Asia thaiwellness ser ud til at have nogle søde piger (skal jo helst ikke rende ind i en 50 årig gammel krage :P)

AF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad hed pigen der gav dansk på siam elefant.:)?

Kan du beskrive oplevelsen..?

Hvis det er mig, du spørger, må jeg blive dig svar skyldig. Jeg har som skrevet kun besøgt Sawadee og Jenny. Min debut fandt sted hos Kanya, hvor Siam Elephant nu ligger, men det er jo en helt anden historie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for Jeres respons.

Har i førstehåndsindtryk fra nogle af stederne?

Asia thaiwellness ser ud til at have nogle søde piger (skal jo helst ikke rende ind i en 50 årig gammel krage :P)

AF

De har nogle søde og flotte, sexede piger hos Asia thaiwellness.

Jeg har senest været sammen med hende du ser på billedet på

hjemmesiden -Tanja, derudover har jeg set nogle unge flotte piger på stedet.

Monalisa, der skal du passe på, det er som regel en gammel krage der tager imod,

hvis du så er ved at vende om på hælen, finder du en yngre model frem fra baglokalet!

Saloon Sawadee, er ved at skifte ejer, ved ikke hvordan de nye piger er, de tidligere var super.

Dream, der kan du se nærmere på her: viewtopic.php?f=32&t=3417

Asia er nok det bedste af ovennævnte, dejlige omgivelser, men pas på pengene.

Der er i øvrigt rigtig mange steder i København, over 100!

VH

OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad hed pigen der gav dansk på siam elefant.:)?

Kan du beskrive oplevelsen..?

Hej Thailover75

Du spøger ofte ind til dette, har du nogensinde selv fået dansk hos Siam Elephant?

og i givet fald med hvem?

Har aldrig læst en decideret anmeldelse med fuldpakke på stedet?

Kun små bemærkninger om det muligvis kan lade sig gøre.

Er det i øvrigt ikke den berygtede tidligere ejer af Blue Diamond der står bag stedet??

VH

OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maurice

OD..!!Nej har aldrig selv fået dansk på Siam elephant, men derfor kunne det jo være andre der har fået oplevelsen ik..Er blot nysgerrig..:0)

Jeg mener at have læst et eller andet sted (kan ikke finde det) at alt kan lade sig gøre på Siam elephant. Nogle piger er meget fremme i skoene. Men afhænger af hvor godt de kender kunden. Prøv bare og måske bliver du overrasket:))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil give OD ret - det er mærkværdigt som Thailover altid spørger omkring Dansk på Siam Elephant. Der er ikke andet at gøre end at spørge og som Maurice også ganske rigtig siger så er stedet jo kendt for at give det hele, men men men vi kender jo allesammen stederne hvor det kan lade sig gøre uden problemer, stederne der ikke tilbyder noget, stederne hvor man kan være heldig at få noget hvis stemningen er rigtig, stederne hvor det kommer an på pigerne, og stederne hvor man er stamkunde og man får altid special service uden at mutter ved det.....Det er ganske forskelligt hvad man oplever er min erfaring....så Thailover jeg kan kun sige - go for it og måske er du heldig eller også må du videre til et andet sted :-)......

Damn jeg lyder meget erfaren og det gør mig da lidt bange....men hold da op hvor har jeg haft nogen super oplevelser engang i mellem og hold da op hvor har det være forfærdeligt....

Rigtig god dag til alle os der bare elsker de små brune thai piger :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maurice

Thailover75: jeg er blot interesseret i at høre om du nu selv har været forbi Siam Elephant og fået massage med nogle af de søde piger? Måske du har nogle erfaringer du nu vil dele med os? :)) jf dine tidligere indlæg virker det som om, der er et eller andet spændende ved det sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvordan foregår bestillingen på de der thai steder?

bestiller man en normal omgang massage og spørger om pigen udfører happy ending?

eller bliver det først aftalt når man ligger på briksen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

bestiller man en normal omgang massage og spørger om pigen udfører happy ending?

gerog, "fremgangsmåden" på thaisteder afhænger mange gange af, om man er førstegangskunde på stedet eller har været der før, så man er kendt af pigen/pigerne.

Er man førstegangskunde på stedet, er det nok bedst at vente med spørgsmålet om supplerende dansk/samleje til man ligger på briksen og har modtaget en del af den aftalte kropsmassage - og så skal man have tegnebogen frem endnu en gang, således som peterpedal også skriver, hvis ellers pigen er med på spøgen... :wink:

Næste gang man så kommer på besøg, vil man ofte fra start kunne aftale en samlet "pakkeløsning" med thaimassage, blowjob, dansk/samleje etc., fordi pigen nu kender dig og oplever god kemi/tryghed.

Officielt afviser mange thaiklinikker på deres resp. hjemmesider, at de tilbyder sexuelle ydelser, så hvis du som helt ny, ukendt gæst fra start spørger om sex på sådanne steder, risikerer du nok en afvisning - du kunne jo være udsendt kontrollør fra Skat..(!) Men du har da lov at prøve.

www.ekstraguide.net har jeg forsøgt at guide lidt i, hvordan man mest hensigtsmæssigt griber sagen an, når man kommer som ny gæst på en thaiklinik.

Jeg tillader mig at sakse derfra:

Min egen erfaring med thaimiljøet og thaiklinikkerne i Danmark er, at det er normalt, thaipigen efter ca. halvdelen eller to tredjedele af den aftalte massagetid på eget initiativ spørger, om man også ønsker massage af "den der", hvor hun så peger på pikken eller berører den let med hånden... icon_e_wink.gificon_e_biggrin.gif

Pigerne vil ofte gerne have de nemt tjente penge på 200-300 kr., der er at hente ved en omgang svensk af typisk 5-10 minutters varighed oven i prisen for almindelig massage.

Dog kan der selvfølgelig blandt thaipigerne være nogle, som absolut ikke ønsker at give svensk eller andre sexuelle ydelser (måske fordi de er gift, måske fordi de bare ikke har lyst!).

Der kan også være nogle blandt thaipigerne, der lige ønsker at se en kunde an, før en håndtrold kan komme på tale.

Måske hun undlader at tage initiativ til det den første gang, man kommer som gæst eller svarer "nej", såfremt man selv spørger.

Dette udelukker imidlertid ikke, at den selvsamme pige, når man kommer for 2. gang, og hun har fundet ud af, man er en ok sød fyr, der respekterer hendes grænser, og som hun kan føle sig tryg ved, at hun så på det tidspunkt er helt med på både svensk, fransk og meget andet - det har jeg såmænd selv prøvet icon_razz.gif

Hvis man som gæst vil optimere sandsynligheden for, at et massagebesøg på en thaiklinik munder ud i en sexoplevelse af en eller anden art, så kan man erfaringsmæssigt benytte følgende fremgangsmåde:

1. Bestil i første omgang kropsmassage uden at spørge til sex/håndtrold eller andet - vælg thaimassage, sportsmassage eller oliemassage alt efter præference og vælg hellere 1 time frem for ½ time. Så antyder du, at du ikke sparer på 5-øren og bliver måske i pigens øjne en attraktiv potentiel stamkunde, som hun vil gå langt for at få ind i folden.

2. Tag alt tøjet af inkl. underbukser, inden du lægger dig op på massagebriksen og læg dig på maven med bagdelen i vejret - de fleste thaipiger vil helst starte med at massere bagsiden.

Hvis pigen er for blufærdig til at se din nøgne krop, vil hun typisk tildække de intime dele med et håndklæde og i meget, meget sjældne tilfælde bede dig tage dine underbukser på

igen, før massagen kan fortsætte - så blev du det klogere på den pågældende pige og ved, at hende skal du nok ikke besøge en anden gang, hvis du gerne vil have erotiske tillægsydelser!

3. Lad pigen give dig den ønskede kropsmassage og giv gerne med små velvalgte lyde udtryk for, når pigens massage gør dig rigtig godt - vi kan alle lide anerkendelse og ros for det arbejde, vi udfører, og på det punkt ligner thaipiger os andre icon_cool.gificon_idea.gif Man skal heller ikke overdrive det med lydene, men hvis man siger "dejligt"/"very good" en gang hvert 5. eller 10. minut, så ved pigen, hun er på rette spor, og en god personkemi har de bedste muligheder for at rodfæste sig.

4. Hvis pigen er åben over for svensk til dig, vil hun typisk i løbet af de første 30-40 minutter med små "strategiske" berøringer af din krop o. dine inderlår, dine kugler, din pik forsøge at pirre dig, så du er modtagelig over for et forslag om svensk, når du skal om at ligge på den anden side. For det meste vil hun pirre dig med hænder og fingre, men nogen gange vil hun "tilfældigt" med sine lår i den korte nederdel komme til at strejfe dit lår eller din hånd, eller hendes bryster vil "pludselig" mærkes blidt mod din hånd, din arm eller din pik... icon_e_biggrin.gif

Og tro mig: ingen af hendes berøringer eller pirring er tilfældige eller uoverlagte - det er en teknik, hun har tilegnet sig qua bl.a. råd fra mere erfarne medsøstre, og hun ved præcis, hvad hun gør, men på trods heraf kan det jo sagtens være lækkert for manden alligevel... icon_cool.gif

5. Mens hun masserer dig, skal du primært være passiv og tage imod, og du skal næppe gramse alt for meget løs på pigen den første halve times tid - det kan måske gøre hende utryg.

Bedst er at prøve sig diskret og "uskyldigt" frem med en "tilfældig" berøring af hendes ben, lår, underarm en sjælden gang imellem og så bemærke reaktionen - lader hun som ingenting, er du "godkendt", men fjerner hun din hånd eller viser modvilje, så hold inde med berøringerne og afvent situationen.

6. Hun vil som sagt typisk efter halv massagetid eller måske lidt mere foreslå dig svensk - navnlig hvis din "bedste ven" viser sin utilslørede begejstring, når du skal vende dig og ligge på ryggen med flaget hejst... icon_mrgreen.gif

Hvis hun imidlertid ikke efter hejst flagstang og inden for et par minutter selv har tilbudt dig svensk/handjob, så har du jo lov selv at spørge, om det er en ydelse, hun tilbyder og så tage den derfra. Det kan godt være lidt akavet midt i det hele at skulle tale ydelser, tillægspriser og skulle til at betale igen m.m., men det er så også kun den første gang...

når du een gang har fået sex og massage af en bestemt pige, kan du bare næste gang aftale at få "det samme som sidst" og så betale den samlede pris fra starten.

7. En del thaipiger har et afslappet forhold til det at give svensk som afslutning på kropsmassage, men vil måske afslå al anden sex (fransk, dansk etc.) den første gang, du er

gæst, men så har du jo lov at foreslå det 2. eller 3. gang du kommer hos hende, og så vil det meget ofte kunne lade sig gøre, fordi hun i mellemtiden er blevet tryg ved dig icon_idea.gif

Hvis man efter besøg nr. 3 stadig ikke kan opnå mere end en håndtrold, så kommer man næppe videre med lige netop den pige, og så bør man nok søge andre græsgange - selv ville jeg ikke gide bruge mere tid end max. 2-3 besøg hos samme pige uden sex.

Vh./TH icon_razz.gif

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne jo også besøge Dalya, som annoncerer herinde. Hun er ganske vist ikke thai, men menuen er klar fra begyndelsen af:

http://www.eroguide.dk/forum/topic/16963-oliemassage-med-afslutningesex/?p=119540

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne jo også besøge Dalya, som annoncerer herinde. Hun er ganske vist ikke thai, men menuen er klar fra begyndelsen af:

http://www.eroguide.dk/forum/topic/16963-oliemassage-med-afslutningesex/?p=119540

Dette kunne være en mulighed. Man skal dog lige være opmærksom på at hun ikke er så ung som hun har påstået i hendes annonce at hun er og at massagen er noget selvlært i forhold til mange thaisteder hvor man faktisk kan få en rigtig god gang massage. Man kan selvfølgelig også risikere at rende ind i en der ikke ved hvad der er forskel på knogle og muskel i kroppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...