Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, havde fornøjelsen (!) af at være første kunde på det her sted i Egtved i dag.

Jeg var sammen med Cherry, der er en smuk, sjov og sød pige midt i 20'erne. Ikke super slank, men velformet - berøringsvenlig og serviceminded. Ok, lidt blød massage, men resten var super godt.

Fint, diskeret sted - med mindre man er et meget ansigt kendt i byen.

Kan varmt anbefales, og jeg skal da forbi igen inden alt for længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så må jeg have været nr 2 i rækken B) Men kan tilslutte mig den gode oplevelse. Fik ikke massage men FB, hvilket var super dejligt. Ikke noget negativt der. 

Og ja stedet er meget diskret ingen reklame uden for. Man lister bare ned til venstre for huset. 

Så det må blive et nyt sted for gentagelse. Valgte Cherry ...hende Jane ser lidt træt ud i mine øjne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doboj1995 skrev, for 37 minutter siden:

Tror det er de normale priser på det område. Gav 1000kr for 30 min FB 

Nu ved jeg godt Egtved ikke er Vejle men der ligger priserne på 1000/1220 for FB for 60min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen er du jo frit for at mene !

Faktum er at de vælger og tage den pris de nu vælger at tage for deres ydelser. Om det så er EGTVED eller ej. 

Jeg fik en klasse oplevelse. 

Ønsker du ikke at betale hvad de vil have fortsætter du vel bare med at husere i Vejle. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 15 timer siden:

hvad ligger deres priser på

Jeg gav det jeg plejer i Vejle - uden at der blev forsøgt at kræve mere. Dvs. rigtig god valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi Cherry igen idag. Går sku hen og bliver en vane :-) 
Fik FP og blev lige så tilfreds som sidst. Spurgte til anal men det giver hun ikke. Spurgte om hende den anden Jane giver anal. Men det mente hun ikke. 
Men bliver så opvejet af at stedet er pænt og rent og super diskret med bagindgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doboj1995 skrev, for 5 timer siden:

Har lige været forbi Cherry igen idag. Går sku hen og bliver en vane :-) 
Fik FP og blev lige så tilfreds som sidst. Spurgte til anal men det giver hun ikke. Spurgte om hende den anden Jane giver anal. Men det mente hun ikke. 
Men bliver så opvejet af at stedet er pænt og rent og super diskret med bagindgang

Skrev du ikke lige, de ikke tilbød anal? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 3 timer siden:

Skrev du ikke lige, de ikke tilbød anal? ;)

Forstår ikke helt dit svar. Der var en Bruger ( Sunkist1) tidligere i tråden som spurgte til om de tilbyder anal. Hvilket jeg spurgte til nu jeg var der igen. Lidt for at dele det HER så man kunne få svar på det emne. 
 

Hvor har jeg før mit indlæg skrevet de ikke giver anal ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doboj1995 skrev, for 10 timer siden:

Forstår ikke helt dit svar. Der var en Bruger ( Sunkist1) tidligere i tråden som spurgte til om de tilbyder anal. Hvilket jeg spurgte til nu jeg var der igen. Lidt for at dele det HER så man kunne få svar på det emne. 
 

Hvor har jeg før mit indlæg skrevet de ikke giver anal ???

Du skrev “super diskret med BAGINDGANG” !

det var en joke som permedfler så for sig... en ganske sjov en faktisk. 

Redigeret af Ronaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 4 timer siden:

Du skrev “super diskret med BAGINDGANG” !

det var en joke som permedfler så for sig... en ganske sjov en faktisk. 

Ok ja den forstår jeg så godt nu ha ha ha :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, den 15.10.2019 at 20:47:

Hej, havde fornøjelsen (!) af at være første kunde på det her sted i Egtved i dag.

Jeg var sammen med Cherry, der er en smuk, sjov og sød pige midt i 20'erne. Ikke super slank, men velformet - berøringsvenlig og serviceminded. Ok, lidt blød massage, men resten var super godt.

Fint, diskeret sted - med mindre man er et meget ansigt kendt i byen.

Kan varmt anbefales, og jeg skal da forbi igen inden alt for længe

 

Redigeret af Superbob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doboj1995 skrev, den 15/10/2019 at 21:05:

Ja så må jeg have været nr 2 i rækken B) Men kan tilslutte mig den gode oplevelse. Fik ikke massage men FB, hvilket var super dejligt. Ikke noget negativt der. 

Og ja stedet er meget diskret ingen reklame uden for. Man lister bare ned til venstre for huset. 

Så det må blive et nyt sted for gentagelse. Valgte Cherry ...hende Jane ser lidt træt ud i mine øjne :D

Vi takker denne bruger for denne gang. 

Gider ikke flere falske anmeldelser om dette sted.

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...