Hop til indhold

Pik-slikker Fyn

Featured Replies

Skrevet

Prøv at skriv pik-slikker oppe i søgefeltet :D

Skrevet
  • Author
Duppen skrev, for 2 minutter siden:

Prøv at skriv pik-slikker oppe i søgefeltet :D

Det er bare ikke den samme som der er skrevet om

Skrevet
sunkist1 skrev, den 16.10.2019 at 16:17:

Slet ingen som har prøvet dette??

Men frækt og godt lyder annoncen ihvertfald..

Jeg gad også godt vide mere om hende.

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

Tag en for holdet... :P

Ha ha........mega med to udløsninger til 800.........arh den holder sgu ikke i retten.......:D

Skrevet
lurepikken skrev, for 15 timer siden:

Ha ha........mega med to udløsninger til 800.........arh den holder sgu ikke i retten.......:D

Hvis annoncen er reel nok er det da en absolut fair pris... Hvis vi mænd da kan præstere det.... ;-) Nu er der jo så reelt heller ikke nogen der har undersøgt om hun er "god nok"... Så måske - hvem ved?

• 2 months later...
Skrevet

Søger man på pik-slikker kommer der et par knap så positive anmeldelser op. Jeg havde overvejet, men jeg tror jeg trækker følehornene til mig igen. 

Skrevet

Jeg formoder at Susanne KK er samme person. De har ihvertfald samme data, samme menu, og meget sammenlignelig tekst. Jeg har været i kontakt med Susanne KK i dag. Blev guidet til en vej i nærheden af hendes adresse og skulle ringe igen når jeg var på aftale sted. Hun sagde at hvis hun ikke tog telefonen så ville hun ringe hurtigt tilbage. Det skete desværre aldrig. Jeg ventede i 45 min og forsøgte også selv at prøve at kontakte hende. Men hun vendte aldrig tilbage!

Skrevet
Keiro skrev, 1 time siden:

Jeg formoder at Susanne KK er samme person. De har ihvertfald samme data, samme menu, og meget sammenlignelig tekst. Jeg har været i kontakt med Susanne KK i dag. Blev guidet til en vej i nærheden af hendes adresse og skulle ringe igen når jeg var på aftale sted. Hun sagde at hvis hun ikke tog telefonen så ville hun ringe hurtigt tilbage. Det skete desværre aldrig. Jeg ventede i 45 min og forsøgte også selv at prøve at kontakte hende. Men hun vendte aldrig tilbage!

Du burde også se at det lugter SÅ meget af fake profil!!!

Skrevet
lurepikken skrev, for 2 timer siden:

Du burde også se at det lugter SÅ meget af fake profil!!!

Overhovedet ikke! Hun holder også til ved Vejle, og der er anmeldelser af hende.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så fik jeg besøgt hende. Sød, og pæn moden dame. Giver et fantastisk blow. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.