Hop til indhold
sunkist1

Pik-slikker Fyn

Recommended Posts

Guest lurepikken
sunkist1 skrev, den 16.10.2019 at 16:17:

Slet ingen som har prøvet dette??

Men frækt og godt lyder annoncen ihvertfald..

Jeg gad også godt vide mere om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

Tag en for holdet... :P

Ha ha........mega med to udløsninger til 800.........arh den holder sgu ikke i retten.......:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 15 timer siden:

Ha ha........mega med to udløsninger til 800.........arh den holder sgu ikke i retten.......:D

Hvis annoncen er reel nok er det da en absolut fair pris... Hvis vi mænd da kan præstere det.... ;-) Nu er der jo så reelt heller ikke nogen der har undersøgt om hun er "god nok"... Så måske - hvem ved?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Søger man på pik-slikker kommer der et par knap så positive anmeldelser op. Jeg havde overvejet, men jeg tror jeg trækker følehornene til mig igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg formoder at Susanne KK er samme person. De har ihvertfald samme data, samme menu, og meget sammenlignelig tekst. Jeg har været i kontakt med Susanne KK i dag. Blev guidet til en vej i nærheden af hendes adresse og skulle ringe igen når jeg var på aftale sted. Hun sagde at hvis hun ikke tog telefonen så ville hun ringe hurtigt tilbage. Det skete desværre aldrig. Jeg ventede i 45 min og forsøgte også selv at prøve at kontakte hende. Men hun vendte aldrig tilbage!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Keiro skrev, 1 time siden:

Jeg formoder at Susanne KK er samme person. De har ihvertfald samme data, samme menu, og meget sammenlignelig tekst. Jeg har været i kontakt med Susanne KK i dag. Blev guidet til en vej i nærheden af hendes adresse og skulle ringe igen når jeg var på aftale sted. Hun sagde at hvis hun ikke tog telefonen så ville hun ringe hurtigt tilbage. Det skete desværre aldrig. Jeg ventede i 45 min og forsøgte også selv at prøve at kontakte hende. Men hun vendte aldrig tilbage!

Du burde også se at det lugter SÅ meget af fake profil!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 2 timer siden:

Du burde også se at det lugter SÅ meget af fake profil!!!

Overhovedet ikke! Hun holder også til ved Vejle, og der er anmeldelser af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...