Candy Cane 571 Skrevet 15. Oktober, 2019 (edited) FRÆKT HALLOWEEN GANGBANG PÅ PUSSYGALORES MANDAG D. 28/10 18-21 ✖ Har du nogensinde overvejet hvordan det var at knalde med en fræk nonne, heks eller måske en sød, uskyldig cheerleader? Nu har du ihvertfald muligheden, på årets frækkeste Halloween party på Pussygalores! Vi har udvidet tiden, kun for jeres skyld! Så det nu bliver 3 hele timer På dagen kan du møde Candy, Angelina & Mercedes ✖ Tilmeldelse kan ske på +45 8193 6532 eller [email protected] Hvis du vil sikre dig en plads kan du komme forbi PG og forudbetale på følgende tidspunkter: mandag-tirsdag 16-24 eller fredag-lørdag 9-6 Pris: 2600,- ALLE USERIØSE BESKEDER VIL IKKE BLIVE BESVARET! ✖ Vi glæder os til at tage imod jer! ♥ Candy ♥ ♥ Angelina ♥ ♥ Mercedes ♥ Redigeret 15. Oktober, 2019 af Candy Cane 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 15. Oktober, 2019 Hmm.. Den 28/8??????? Så har det jo været.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 15. Oktober, 2019 Nej, de er bare ude i go' tid... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 15. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Hmm.. Den 28/8??????? Så har det jo været.. Ups jeg må have sovet i timen der mener selvfølgelig d 28/10! 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 15. Oktober, 2019 WhoKnowsWhat skrev, for 8 minutter siden: Nej, de er bare ude i go' tid... Hahaha.. Det må man sige.. Candy Cane skrev, for 7 minutter siden: Ups jeg må have sovet i timen der mener selvfølgelig d 28/10! Hehe.. Blev bare lidt forvirret.. Kan være man sku melde sig til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 15. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 7 minutter siden: Hehe.. Blev bare lidt forvirret.. Kan være man sku melde sig til.. Det syns vi da du skulle! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 15. Oktober, 2019 Candy Cane skrev, for 7 minutter siden: Det syns vi da du skulle! Så kræver jeg fanme også at du er klædt ud som vampyr og med makeup som vampyr.. For så sulten og grådig du er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 15. Oktober, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Så kræver jeg fanme også at du er klædt ud som vampyr og med makeup som vampyr.. For så sulten og grådig du er.. Haha jeg ved ikke hvad jeg vil være endnu så det må du jo komme og se hvis det er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 15. Oktober, 2019 Candy Cane skrev, for 9 minutter siden: Haha jeg ved ikke hvad jeg vil være endnu så det må du jo komme og se hvis det er Hmm.. Det er der jo ikke andet for så.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 15. Oktober, 2019 Candy Cane skrev, for 27 minutter siden: Haha jeg ved ikke hvad jeg vil være endnu så det må du jo komme og se hvis det er Synes den skolepige på dit avatar er ret tiltalende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 27. Oktober, 2019 Glæder mig max til imorgen! Vi glæder os til at se alle jer frække mænd! Hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelinababe25 60 Skrevet 27. Oktober, 2019 Ser frem til at lege med alle jer frække herre imorgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 28. Oktober, 2019 God fornøjelse til de frække damer og herrer. Er vildt misundelig, men kan desværre ikke nå frem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandsprøjten 589 Skrevet 31. Oktober, 2019 Ingen anmeldelser af dette super arrangement med 3 underskønne piger ??? (går ud fra der var tilslutning så det blev gennemført?) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg