Hop til indhold
Guest hansenold

søde sandy

Recommended Posts

Jeg har besøgt Sandy, som nu er på Frederiksberg. Hun er lille og meget sexet. Hun var iført nylon strømpebukser og bodystocking. Jeg opfattede hende som en varm pige med tanke på, at jeg skulle have en god afslappet oplevelse. Hun havde tid nok og det hele foregik langsomt og roligt. Jeg fik 1 times tantra og HJ og prisen var absolut rimelig. Jeg kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansenold
petervallen skrev, den 11.11.2019 at 09:29:

Hvid bodystocking?....lyder frækt. ..

beklager men når man ser hende ansigtet så smutter man igen 

fik  det helt dårligt da jeg då hende tænkte bare væk nu. en skala fra 1 til 10 på  hendes ansigt minus meget 

 

beklager vil ikke være ond

men må bare være ærlig 

 

Redigeret af hansenold

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansenold skrev, for 6 timer siden:

beklager vil ikke være ond

Hvis du ikke VIL være ond, hvorfor er du det så?

Præcis som når folk siger: " Ikke for at fornærme dig..", hvorefter de slynger en fornærmelse i hovedet på dig og bagefter siger: " jamen, jeg er bare ærlig ".

Prøv at overveje:

Der sidder en person med følelser i den anden ende, der læser, hvad du skriver.

Der findes andre mere objektive måder at beskrive folk på. 

Bare fordi vi har ret til at sige, hvad vi vil må man godt tale pænt om andre.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har rent faktisk mødt Sandy og hun ser lige så sød ud som man fornemmer på billederne. Som jeg har skrevet tidligere, vil jeg gerne møde Sandy igen. 

Vi kan komme ud for, at kvinderne vi møder ikke lige er vores type eller ikke lige falder for vores charme eller ønsker, men derfor kan vi godt behandle dem respektfuldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Hvis billederne er af hende, selvom dele af hendes ansigt er sløret kan jeg simpelthen ikke se hvad der skulle være så galt med hende.

Hun ser tilmed køn og sød ud.

Så hvad kan det være? Har hun dårlige tænder? Masser af akne i ansigtet? Et stort Gorbatjov modermærke i panden?

Vi deler jo alt herinde, lige fra kønsbehåring til stemmer der lyder som en der har røget i 50 år. Så jeg kunne meget godt tænke mig at vide hvad der er så galt med Sandy at man overvejer at vende om ?

Alt andet lige, får man sku da helt lyst til at køre ud og besøge hende.

Og nu vi er ved det, nogen der ved om man kan få mere end hj hos Sandy?

/Smeden!

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansenold

ved at smage og behag er forskellige 

 

så for at være fair har jeg aldrig vendt  om på den måder før. gik i lidt i chok og sager bare jeg beklager og gik hurtigt væk.

Men i min verden meget lidt køn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
hansenold skrev, 1 time siden:

ved at smage og behag er forskellige 

... Og det skal der jo bestemt også være plads til.

For mit vedkommende, har jeg brugt adskillige tusinde kroner på thai modeller der lignede den helt store guldmedalje, og så syvende og sidste ende ikke var til noget. Kunne knap nok massere, og det kan jo være hvad det er, men når afslutnings delen så skulle "overstås", satte man sig f.eks. så strategisk at jeg lige akkurat ikke kunne nå at røre, og ved selve sex'en lagde man sig f.eks. også sådan at man ikke kunne komme til at kneppe helt i bund.

Ak ja forventningens glæde står desværre sjældent mål med virkeligheden, fordi:

De gange hvor jeg så er mødt op på et thai sted, og pigen har måske i bedste fald blot set normal ud, måske lidt uerfaren og genert, er det tit og ofte gået hen og blevet én af de allerbedste oplevelser på denne sjove vej i thai universet.

Jeg tænder lidt på sådan lidt trashy thai piger, hvor det så viser sig at være en sød og varmblodig person inde bag. Dette skal ikke forstås at jeg er tilhænger af menneskehandel eller anden måde accepterer umenneskelige forhold for dem.

Vi ved vidst alle at vejene her i thai universet er uransaglige, men dine fortællinger om hvor grim/forfærdelig/osv Sandy er, det er en direkte billet til at jeg skal hen og besøge hende.

Jeg har "spildt" mange penge igennem tiden, så skulle der ryge 300-400 kr på en massage, og man så høfligt vælger ekstra fra og siger pænt farvel, har man opført sig høvisk og med respekt for pigen.

Jeg skal nok berette hvad jeg oplever hos Sandy.

/Smeden!

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansenold
Smeden! skrev, for 49 minutter siden:

... Og det skal der jo bestemt også være plads til.

For mit vedkommende, har jeg brugt adskillige tusinde kroner på thai modeller der lignede den helt store guldmedalje, og så syvende og sidste ende ikke var til noget. Kunne knap nok massere, og det kan jo være hvad det er, men når afslutnings delen så skulle "overstås", satte man sig f.eks. så strategisk at jeg lige akkurat ikke kunne nå at røre, og ved selve sex'en lagde man sig f.eks. også sådan at man ikke kunne komme til at kneppe helt i bund.

Ak ja forventningens glæde står desværre sjældent mål med virkeligheden, fordi:

De gange hvor jeg så er mødt op på et thai sted, og pigen har måske i bedste fald blot set normal ud, måske lidt uerfaren og genert, er det tit og ofte gået hen og blevet én af de allerbedste oplevelser på denne sjove vej i thai universet.

Jeg tænder lidt på sådan lidt trashy thai piger, hvor det så viser sig at være en sød og varmblodig person inde bag. Dette skal ikke forstås at jeg er tilhænger af menneskehandel eller anden måde accepterer umenneskelige forhold for dem.

Vi ved vidst alle at vejene her i thai universet er uransaglige, men dine fortællinger om hvor grim/forfærdelig/osv Sandy er, det er en direkte billet til at jeg skal hen og besøge hende.

Jeg har "spildt" mange penge igennem tiden, så skulle der ryge 300-400 kr på en massage, og man så høfligt vælger ekstra fra og siger pænt farvel, har man opført sig høvisk og med respekt for pigen.

Jeg skal nok berette hvad jeg oplever hos Sandy.

/Smeden!

har aldrig sagt hun var forfærdeligt 

kan jeg jo ikke udtale mig om da jeg vendte rundt og gik.

Men kan bare ikke være ved en som jeg finder direkte lad os bare sige ikke en kvinde jeg vil nærmere mig overhovedet 

men som sagt alle er forskellige 

 

glæder mig til at høre om det

Redigeret af hansenold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Harran skrev, for 2 timer siden:

Hvad oplevede du så hos Sandy, @Smeden!?

For at være helt ærlig. Overhovedet intet. Jeg har tager mig pt. en længere thai pause, og funderer lidt over om thai er et spor jeg ønsker at gå videre ud af i fremtiden, eller om der skal udforskes andre horisonter.

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...