Hop til indhold

Recommended Posts

Monaco skrev, 1 time siden:

Helt enig

savner bla. Dowe bee meena osv ?

2 soterings kvaliteten har været der i snart 4-5mdr 

Meena er i Vejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, for 7 timer siden:

Helt enig

savner bla. Dowe bee meena osv ?

2 soterings kvaliteten har været der i snart 4-5mdr 

2. Sortering? Det var da en usædvanlig nedladende kommentar. Efter mine begreber leverer begge en service fra øverste hylde og jeg mindes faktisk ikke at have læst en dårlig anmeldelse om dem og slet ikke fra dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 4 timer siden:

2. Sortering? Det var da en usædvanlig nedladende kommentar. Efter mine begreber leverer begge en service fra øverste hylde og jeg mindes faktisk ikke at have læst en dårlig anmeldelse om dem og slet ikke fra dig. 

Kan ikke være mere enig - selvom jeg ikke har besøgt dem. Men har læst mange positive meldinger - og overholder de de aftaler og ydelser der er aftalt har de bestemt krav på respekt. Det har de nu under alle omstændigheder.

Det er muligt at være uenig på en respektfuld måde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 5 minutter siden:

Kan ikke være mere enig - selvom jeg ikke har besøgt dem. Men har læst mange positive meldinger - og overholder de de aftaler og ydelser der er aftalt har de bestemt krav på respekt. Det har de nu under alle omstændigheder.

Det er muligt at være uenig på en respektfuld måde :)

Præcis. Ligesom det er fair at savne Bee eller en anden navngiven GP. Der er bare ingen grund til at tale andre ned fordi man personligt ønsker en anden tilbage og da slet ikke nogen der har gode anmeldelser og som man antageligt ikke selv har besøgt. Det er sgu dårlig stil. 
 

Selv er jeg også med i Bees fanklub, men Linda og Anna gør det altså også super godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager min retorik og tager til efterretning ! Undskyld.  

Men jeg er ikke begejstret for linda eller Anna ! Jeg syntes at den “alm” kvalitet der plejer at være på stedet ikke opretholdes med de 2, beklager ! 

Jeg kommer 60/40 faktisk for massagens skyld og netop på den punkt syntes jeg de også falder en kende igennem..... 

jeg syntes personligt at hele besøget og dets flow var en fornøjelse hos bee meena dowe, osv...... Ten i Vejle ej at forglemme

linda og Ann er søde i imødekommende ingen tvivl men som sagt så er smag mangfoldig.... 

 

Redigeret af Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun haft gode oplevelser hos Anna og Linda, så syntes også @Monaco er lidt grov.

glæder mig da også til Bee er tilbage, men især Anna gør det da også super godt, oh måske Bee syntes bedre, fordi jeg har besøgt hende tonsvis af gange, så hun ved hvordan jeg kan lide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, den 15/10/2019 at 23:46:

Jeg beklager min retorik og tager til efterretning ! Undskyld.  

Men jeg er ikke begejstret for linda eller Anna ! Jeg syntes at den “alm” kvalitet der plejer at være på stedet ikke opretholdes med de 2, beklager ! 

Jeg kommer 60/40 faktisk for massagens skyld og netop på den punkt syntes jeg de også falder en kende igennem..... 

jeg syntes personligt at hele besøget og dets flow var en fornøjelse hos bee meena dowe, osv...... Ten i Vejle ej at forglemme

linda og Ann er søde i imødekommende ingen tvivl men som sagt så er smag mangfoldig.... 

 

Hey Monaco 

Jeg har den holdning at fordi man kan lide en behøves man IKKE at hade de andre VEL !!! -

Så langt så godt - nå jeg må også tilstå at Anna ikke helt fik fanget min eller ham den lille frækkes interesse  da vi besøgte hende, for kedelig indlevelse og 

massage som kan give max 5 på min 10 skala, men selvfølgelig kemi har også meget at sige.  Hun virkede bare på mig som om hun kunne "Hele verden". Hun troede måske det var

første gang jeg var hos en Thai ha, ha,  Linda kan jeg ikke bedømme da jeg efter Anna tænkte - så hellere vente på The good old girls Bee eller Meena

og jo VUPTI VUPTI så var Meena sørme at finde i Vejle hos Amata Thaimassage.

Jeg elsker sgu det frække kvindemenneske hun er MEGET MEGET mere min og den lille frækkes smag. Men sådan ser og oplever vi heldigvis forskelligt.

 

God torsdag og god  jagt efter det BEDSTE ...

69lover  

     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, den 15.10.2019 at 09:34:

Helt enig

savner bla. Dowe bee meena osv ?

2 soterings kvaliteten har været der i snart 4-5mdr 

du er helt i din gode ret til at kalde det 2.sortering ... hvis du syntes at de andre levere en meget bedre service som er første klasse 

tak for din mening :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...