Hop til indhold
Antrahx

Mariabella

Recommended Posts

Valgte og prøve en gammel kending, som jeg aldrig selv havde stiftet bekendtskab med, 

vidste godt hun ikke kunne sige to ord, men den krop og det blæs skulle prøves , 

 

hun holder til på et sted med flere piger, 

mødte den ene ved ankomst, hun lukkede sin kunde lige ud til mig, jamen dav du . 

 

Maribella blev hidkaldt viste mig et skilt og jeg valgte det jeg lige følte for, fik et verdens klasse blowjob og en ordentlig tur, hendes krop er det skarpeste jeg har prøvet længe, og hun gør det sku godt, på med tøjet og endnu en gang blev jeg lukket ud til en nu 3 pige og en ny gut. 

 

Mega god oplevelse med pigen, de andre var flotte. Men kommer ikke tilbage på den adresse igen, det sku ikke diskret nok til min smag :) 

men de gør det godt

 

https://annoncelight.dk/showad/242583

Redigeret af Antrahx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med dig. Både ang. Mariabella og stedet. Har været der en enkelt gang før. Her mødte jeg dig ikke andre, hverken piger eller kunder. Men det er måske nok også lidt med hvor påpasselig den pige man besøger er med at sørge for der er frit.

Og ja Mariabella er en speciel pige men rigtig rigtig sød og lækker. Kan man abstrahere fra det er et lorte sted kan hun anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, den 15.10.2019 at 07:25:

Mon ikke vi snakker et sted tæt ved Næsby? voldsomt indiskret !!

Præcis. Mange gode piger, men tør sgu ikke komme der mere, da jeg havde samme oplevelse :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en rigtig fed oplevelse med MB, da hun var på Nyborgvej i sommers.
En times lækker sex, massage, blow og anal. Hun er sgu vild nok :) . 

Men ja, prøvede kun én gang i Næsby, før jeg besluttede mig for ikke at komme igen.
MB er 10/10. Stedet 1/10.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan overhovedet ikke tilslutte mig de positive kommentarer om MB. Besøgte hende i går og har ikke tidligere oplevet en så uinspirerende og kølig indsats fra en GP før. Der var kys med i pakken.. Det var så kindkys og ingen kys på mund. Havde travlt med at se på uret og få afsluttet seancen. Ingen stønnen eller liv under hele seancen - kold og afmålt. Kan slet ikke anbefale MB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...