Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved godt, at hun kalder sig Ava. Men overskriften er jo en hyldest til det overjordiske, og Ava er i den terminologi i høj grad en gudinde. 

Hun er flyttet fra det ydre Østerbro til en kælderlejlighed i starten af Ålekistevej. Jeg havde været der før hos italienske Mia. Ingen prangende adresse, men godkendt værelse. 

Men hvad gør det, når man skal besøge en pige som Ava?

Jeg havde besøgt hende i august og havde en fantastisk oplevelse, men denne gang var endnu bedre:) Pigen er 22 somre og udstråler en ung piges uskyld. Men tag ikke fejl. I selve sexen optræder Ava fuldstændig engageret og nærværende. En rigtig GFE pige  og af den ypperste kvalitet. Åh de tungekys. Åh de bryster - måske en lille D-skål. Står helt rigtigt. Åh den krop. Ikke skinny,  men fuldstændig velproportioneret. Og måske det bedste - Ava er simpelt hen så sød og naturlig at tale med<3 Så blid og alligevel erfaren. 

Ava er en rigtig pleaser. Hun minder mig faktisk om de polske piger Matylda og Katrynaaa:wub:

Og ud over ovenstående så er der value for alle pengene. Ydelser i den standard og kvalitet koster på den anden side af 1000 kr. for  30 min, men Ava tager bare 800 kr:D Og tag endelig 1 time, når I nu er i gang. 

Ava er her til kommende mandag. Tager så væk i en lille uge, men vender så tilbage igen for en uges tid. Så brødre - der er tid og håb endnu;) 

Men pas på denne rubin. 

Miller's 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billede 8, christ hun står lige i skabet,, flot tøs

Kære Mille,, kan du bekræfte at hendes  bryster er lige så dejlige som du beskriver,,, 

Tænker hende siddende ovenpå riddende og bare nyde synet af "dem", så kommer man vist ikk meget tættere paradis

Pft. gode ven  Din beundrer Hunter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden:

Billede 8, christ hun står lige i skabet,, flot tøs

Kære Mille,, kan du bekræfte at hendes  bryster er lige så dejlige som du beskriver,,, 

Tænker hende siddende ovenpå riddende og bare nyde synet af "dem", så kommer man vist ikk meget tættere paradis

Pft. gode ven  Din beundrer Hunter 

Hun er godt nok overjordisk dejlig at skue på billederne! Men Hr. Bjævermose, hun er da alt for ung til dig ,-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 14 minutter siden:

Jamen Hunter - jeg lover dig, at de bryster er helt ægte og helt spændstige. 

Og jeg prøvede også Cow Girl med Ava. Mit største problem var her at prøve at lade være med at nyde synet for meget så jeg ikke kom for hurtigt;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, Lige nu:

Hun er godt nok overjordisk dejlig at skue på billederne! Men Hr. Bjævermose, hun er da alt for ung til dig ,-)

Nej tror faktisk ikke Hr. Gerrard

De unge piger holder os ældre mænd,,, ja korrekt,,, unge

God aften derude

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Nej tror faktisk ikke Hr. Gerrard

De unge piger holder os ældre mænd,,, ja korrekt,,, unge

God aften derude

Ok, jeg er også stærkt fristet, selv om jeg egentlig har lovet mig selv ikke at besøge kvinder under 27-28. Har haft for mange nitter i Avas aldersklasse. Men anmeldelserne lover jo en velbegavet og dedikeret kvinde :-) Vi kunne jo en dag besøge hende i rask rækkefølge og evaluere over en kop kaffe efterfølgende :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 29 minutter siden:

Ok, jeg er også stærkt fristet, selv om jeg egentlig har lovet mig selv ikke at besøge kvinder under 27-28. Har haft for mange nitter i Avas aldersklasse. Men anmeldelserne lover jo en velbegavet og dedikeret kvinde :-) Vi kunne jo en dag besøge hende i rask rækkefølge og evaluere over en kop kaffe efterfølgende :P

Ja kunne da være skægt nok,,, 

Nu er de fleste  GP'ere jo 29 i maaaange år,, 

Tænker at lige her med Ava gir hun den (MAX) gaz med os ældre herrer og faktisk også tænder på det lidt forbudte far / datter forhold jfr. alders forskellen 

Tænk på hvor meget livs erfaring vi kunne berige hende med,,, en ren win win ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...