Hop til indhold

Kan besøg være et punkt på ens/familiens budgetkonto. ?

Featured Replies

Skrevet

Måske det kan være en aflastning for Kæreste/konen, der kun orker et par gange om måneden.

For os der gerne skal "lege" et par gange om ugen, må det da være fair med sådan en måske (fælles)udgift, eller!!! ;)

Skrevet

Jo helt klart. :D Forestiller du dig at man bare siger ligeud at jeg skal have sat en tusse eller 2 af om måneden til at gå på bordel? Det kunne nok give udfordringer i mit parforhold når først den var spillet ud :lol:

Skrevet
  • Author

Jo helt klart. :D Forestiller du dig at man bare siger ligeud at jeg skal have sat en tusse eller 2 af om måneden til at gå på bordel? Det kunne nok give udfordringer i mit parforhold når først den var spillet ud :lol:

Min k. ryger. når andre spørger til om jeg ryger, siger jeg altid nej, og at jeg har mine "fornøjelser" ;)

Skrevet

Måske det kan være en aflastning for Kæreste/konen, der kun orker et par gange om måneden.

For os der gerne skal "lege" et par gange om ugen, må det da være fair med sådan en måske (fælles)udgift, eller!!! ;)

Jeg fortrød, laver en ny trådstart.

Kan man virkelig ikke slette egne indlæg 2 min efter at de er sendt?

Skrevet

Selvfølgelig kan besøg figurere i privatbudgettet - hos mig hedder det bare "Underholdning". Den kører dog ikke med fast overførsel, men har et tilladt loft på en vis procentdel af indtægten. Jeg erkender dog at det nok vil være svært at praktisere i en familie økonomi, men som single er det jo fint nok at have sådan et pejlemærke ;)

Venligst Jack M.

Skrevet

Min kone og jeg har separat økonomi, så jeg har helt frit spil på det økonomiske.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.