Hop til indhold
Antrahx

Nyborgvej hjælp

Recommended Posts

Hej folkens 

 

jeg har været i Tarup de velkendte steder i Svendborg mm. 

 

Nu har jeg brug for hjælp det velkendte sted i alle snakker om på Nyborgvej hvordan er det diskretions messigt, jeg har et job som gør mange ved hvem jeg er, dog kender folk mig ikke. Men er et offentligt ansigt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender kun et ikke thaisted på Nyborgvej. Det er temmelig langt ude af Nyborgvej, og er vel ikke diskret men jeg føler alligevel rimelig uset når jeg er der.

Der er et andet sted i en sidegade ganske tæt på Nyborgvej. Det er maximalt indiskret og jeg lysten skal være MEGET stor før jeg kommer der

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Jeg kender kun et ikke thaisted på Nyborgvej. Det er temmelig langt ude af Nyborgvej, og er vel ikke diskret men jeg føler alligevel rimelig uset når jeg er der.

Der er et andet sted i en sidegade ganske tæt på Nyborgvej. Det er maximalt indiskret og jeg lysten skal være MEGET stor før jeg kommer der

Er rimelig enig med dig, dog syntes jeg det sted langt ude er meget diskret, stor boligblok, hvor ingen lægger mærke til dig.

men sidegaden lige ved det store lyskryds er ikke diskret, slet ikke overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 18 timer siden:

det sted langt ude er meget diskret

Vi er ganske enige, men hvis man står ved døren og kigger mod byen er man nu ret synlig. Jeg føler mig bare ikke set der

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 14/10/2019 at 17:49:

Jeg kender kun et ikke thaisted på Nyborgvej. Det er temmelig langt ude af Nyborgvej, og er vel ikke diskret men jeg føler alligevel rimelig uset når jeg er der.

Der er et andet sted i en sidegade ganske tæt på Nyborgvej. Det er maximalt indiskret og jeg lysten skal være MEGET stor før jeg kommer der

Hvilken sidegade/vej er der snak om.

kender kun til boligblokken på nyborgvej

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 3 timer siden:

Hvilken sidegade/vej er der snak om.

kender kun til boligblokken på nyborgvej

Det må man jo ikke skrive, troede også at næsten alle, kendte den lejlighed i det store lyskryds, meget tættere på centrum, end boligblokken som du kender

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...