Hop til indhold
Kælepotten

Glyngøre - fræk og klar til dig nu

Recommended Posts

Har besøgt denne pige - https://annoncelight.dk/showad/270472

Positivt:  Prisen er lav (600 for 30 min med superfransk), pigen er rigtig sød at tale med, hun åbnede døren, inden jeg overhovedet nåede at ringe på, hvilket var rigtig godt, da man ellers står på byens mest trafikerede gade.

Negativt: Lugtede af armsved, verdens absolut dårligste blow. På intet tidspunkt lukkede hun munden omkring pikken. Hun havde munden på fuld gab, og lod pikhovedet gnide imod den ene kind - 1 cm frem og tilbage. I min verden, har dette intet med et blow at gøre. Samleje kan kun foregå i missionær eller doggy, og hun har lukkede øjne hele tiden - ret kedeligt.

Pigen: (6/10)
Sted: (7/10)
Blow: (0/10)
Sex: (3/10)
Pris: (9/10)

Gentagelse - Kommer næppe til at ske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5

Osse mig :o – har i øvrigt prøvet med lidt vejledning mht. blow – som at tale til en væg :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da helt klart prøvet det, der var værre. 

Jeg bad hende om at kigge mig i øjnene, og hun har nogle ret dejlige øjne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Kælepotten skrev, den 14/10/2019 at 15:21:

Har besøgt denne pige - https://annoncelight.dk/showad/270472

Positivt:  Prisen er lav (600 for 30 min med superfransk), pigen er rigtig sød at tale med, hun åbnede døren, inden jeg overhovedet nåede at ringe på, hvilket var rigtig godt, da man ellers står på byens mest trafikerede gade.

Negativt: Lugtede af armsved, verdens absolut dårligste blow. På intet tidspunkt lukkede hun munden omkring pikken. Hun havde munden på fuld gab, og lod pikhovedet gnide imod den ene kind - 1 cm frem og tilbage. I min verden, har dette intet med et blow at gøre. Samleje kan kun foregå i missionær eller doggy, og hun har lukkede øjne hele tiden - ret kedeligt.

Pigen: (6/10)
Sted: (7/10)
Blow: (0/10)
Sex: (3/10)
Pris: (9/10)

Gentagelse - Kommer næppe til at ske

Øv, hun var ellers lige rykket op på min to do liste, jeg har talt med hende for en 14 dage siden, og hun lyder faktisk rigtig sød

kh

Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende mange gange, mest fordi hun er rimelig billig og hun bor lige i nærheden af mit arbejde. Desuden at man ved hvad man får...

Jeg plejer at skrive til hende en time inden vi mødes og så plejer hun at være nyvasket når jeg ankommer.

Hun står og venter ved døren så man går direkte ind.

Der er aldrig det mindste rod eller snavs i lejligheden, selvom hun både har katte og krybdyr.

Hun er rigtig sød og har meget pæne øjne, som man desværre selv må opfordre hende til at vise.

Man kan tage på hende alt det man vil, hun vil ikke røre på andet end pikken.

Blow kan man ikke kalde det, hun gnider pikhovedet med tungen. Hun gør hvad hun selv vil, hun er ikke modtagelig for anvisninger.

Hun ligger på ryggen og holder om benene. Hun kysser ikke, men hvis man lægger sin kind mod hendes mens man tager hende, kan man høre hende stønne ganske sagte. :-)

Hun kan også godt lide at blive taget bagfra, mens man står på gulvet bag hendes dejlige røv!

Til slut kan man også få lov at komme i munden på hende, hun lader det bare sive ud igen.

Alt i alt en sød, køn, ung pige der desværre ikke er for god i sengen.

 

Til gengæld var hun meget ringere for tre år siden, så det er da gået fremad. Der sad hendes fyr i sofaen inde ved siden af imens man lå i kanen med hende!

Men det er en anden historie...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende flere gange , men stoppet da hun ikke altid er nyvasket og lugter så man mister lysten når man tager hende bagfra som er en af 2 stillinger hun tilbyder den anden er missionær selvom hun er sød og billig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har hun annonceret med at hun stopper til den første i hver måned i 3 mdr, gad vide hvor lang tid det ophørs udsalg varer :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
747 skrev, for 13 timer siden:

Nu har hun annonceret med at hun stopper til den første i hver måned i 3 mdr, gad vide hvor lang tid det ophørs udsalg varer :-))

Godt spørgmål :o:-P

men anmeldelserne er da ikke for gode.

har du været der for nyligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bumle12 skrev, for 3 timer siden:

Godt spørgmål :o:-P

men anmeldelserne er da ikke for gode.

har du været der for nyligt?

Jeg har. Synes hun er blevet meget bedre. Stadig duften af sved fra hendes armhuler.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke siden okt prisen fin men et lidt akavet besøg, undrer mig bare over måden hun annoncerer nu i 3-4 mdr med ophør snarest:-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
jon2017 skrev, for 12 timer siden:

Jeg har. Synes hun er blevet meget bedre. Stadig duften af sved fra hendes armhuler.

 

Hun kan godt lugte lidt fra armhulerne, men som regel er hun nyvasket når jeg besøger hende.

Jeg har også været sammen med piger der duftede stærkt af parfume og det er heller ikke rart at komme hjem til konen med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bumle12 skrev, for 19 timer siden:

Godt spørgmål :o:-P

men anmeldelserne er da ikke for gode.

har du været der for nyligt?

 

Bad Motherfucker skrev, for 2 timer siden:

Hun kan godt lugte lidt fra armhulerne, men som regel er hun nyvasket når jeg besøger hende.

Jeg har også været sammen med piger der duftede stærkt af parfume og det er heller ikke rart at komme hjem til konen med...

Så hellere lidt frækt armhule duft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...