Hop til indhold

Mand, kend din stødteknik !

Featured Replies

Skrevet

Tak skal du have. Det er jo en hel videnskab. Kan jeg få et kursus :D:D:lol::lol: :lol:

Skrevet
Tak skal du have. Det er jo en hel videnskab. Kan jeg få et kursus :D:D:lol::lol::lol:
Sikkert nok, hvis du er medlem af en fægteklub :lol: :lol:
Skrevet

Uhhhh ja. Det der med teknik. Det er virkelig en svær ting at mestre.

Jeg er flere af de piger jeg arbejder med snakker ofte om at vi har gæster som eks er udrustet ud over det normale. Som åbenbart er af den opfattelse at fordi vi har sex oftere end gennemsnittet. Så er vi også skabt anderledes fysisk end gennemsnittet. Og derfor kan de bare køre løs. Nogle bliver endda helt forbavset når vi lige vender rundt og pænt siger tag den lige lidt med ro. Det gør altså ondt det du har gang i.

Skrevet
  • Author

Uhhhh ja. Det der med teknik. Det er virkelig en svær ting at mestre.

Jeg er flere af de piger jeg arbejder med snakker ofte om at vi har gæster som eks er udrustet ud over det normale. Som åbenbart er af den opfattelse at fordi vi har sex oftere end gennemsnittet. Så er vi også skabt anderledes fysisk end gennemsnittet. Og derfor kan de bare køre løs. Nogle bliver endda helt forbavset når vi lige vender rundt og pænt siger tag den lige lidt med ro. Det gør altså ondt det du har gang i.

Som du også kan læse ud af artiklen, er langsomme og rolige stød godt til at starte med :)

Skrevet
Som du også kan læse ud af artiklen, er langsomme og rolige stød godt til at starte med :)
Så er en gammel støder som jeg jo ligefrem guld værd :lol:
Skrevet

Åhhh, hvorfor er det aldrig sket for mig :oops:

Skrevet

*loool* århus....

der er to muligheder..

enten så er du ikke udrustet over middel --

eller og den hælder jeg selvfølgelig mest til.. så kan du bare finde ud af at gøre det ordentligt..

det er nemlig korrekt at hvis man starter ud i det stille og rolige. så betyder det ikke så meget hvor stor den er - så skal lillelise nok tilpasse sig størrelsen....

Skrevet

*loool* århus....

der er to muligheder..

enten så er du ikke udrustet over middel --

eller og den hælder jeg selvfølgelig mest til.. så kan du bare finde ud af at gøre det ordentligt..

det er nemlig korrekt at hvis man starter ud i det stille og rolige. så betyder det ikke så meget hvor stor den er - så skal lillelise nok tilpasse sig størrelsen....

Næ det er bare en lille radise, men den er stærk og kradser ;)

Hils flittiglise igen. Må snart sige davs til hende

Skrevet

Tja, det værste ville da være, hvis man pumpede løs, og hun vendte sig rundt og sagde " du må gerne trænge ind i mig" :lol::lol::lol:

Skrevet

Enkelte gange har vi måske sjusket med forarbejdet, og er så uheldige at træde ind i en tør koncertsal.. :)

VH Ludvig.

Skrevet

Tja, det værste ville da være, hvis man pumpede løs, og hun vendte sig rundt og sagde " du må gerne trænge ind i mig" :lol::lol::lol:

det behøver så heller ikke være så skidt endda. hvis lillelise er meget glad - så mærker hun ikke så meget som hun ellers ville have gjort.. for så er der godt vådt.. også kan hun godt komme lidt i tvivl om der er gæster på besøg eller ej -

Skrevet

Enkelte gange har vi måske sjusket med forarbejdet, og er så uheldige at træde ind i en tør koncertsal.. :)

VH Ludvig.

hellere en tør koncertsal end et kosteskaft i ålborghallen...

der kan faktisk godt opstå tørhed under akten. dette behøver ikke skyldes lyst. men ved en del piger døjer med at blive tørre hvis de kommer... desværre opfattes det bare som noget negativt..

Skrevet

Næ det er bare en lille radise, men den er stærk og kradser ;)

Hils flittiglise igen. Må snart sige davs til hende

lillelise glæder sig til at få besøg..

Skrevet

Århuselsker skrev:

Næ det er bare en lille radise, men den er stærk og kradser

He, he... som en ven plejer at sige: "5 cm ondskab"..... eller... "den er ikke stor, men til gengæld er den tynd"

:lol::lol::lol: :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.