Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa jeg ville gerne have lidt dejligt thai massage/hygge. Hvem er bedst i Vejle pt. Har kun prøvet en enkel gang før, ved Ice. Men ser ud til hun ikke er der mere. 

Venlig hilsen Vester

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej V82 

Velkommen til - En gang skal jo være den første... Allerede fra anden gang begynder man at gå efter "The real deal"

Kan kun og vil gerne forslå dig S i Vejle - Hun er en S exy ENER i min optik, her tror jeg ikke du går galt i byen.

Du får en som både kan massage delen og så det lidt mere "muntre og hyggelige". 

S for SUPER i 69 og bare SØD at være Sammen med. 

God mandag til dig og pøj, pøj

69lover  

    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke S er på billederne, men jeg kan ikke tro, at du bliver skuffet, hvis du er til en slank og flot pige. Cherry er også en rigtig godte og masserer også OK. S sutter bedst i min optik, men desværre ingen CIM hos hende - det kan Cherry derimod.

Bonusinfo..Cherry holder fri i dag, mandag.
Mere Bonusinfo...Det er muligt med S og Cherry sammen, men der er absolut intet lesbian i det. Så det er kun, hvis du vil have hænderne fulde selv :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
someone_else skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan anbefale Cherry: https://annoncelight.dk/showad/271414

Ingen billeder desværre, men jeg syntes hun er en rigtig godte :)

 

 

Der er et billede af Cherry her. Der er hende med hvide trusser og sort bh, en tatovering ved navlen og siliconebryster. https://annoncelight.dk/showad/276096

En meget lille og spinkel thaipige med store kasser.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...