Hop til indhold
Samson

Kæreste tur med wellnes

Recommended Posts

Hej alle

Min kæreste og jeg er kommet på den idé, at vi vil på wellnes ophold i Tyskland. 

Men hvor skal vi tage hen? 

Det skal være i nogenlunde køreafstabd fra DK, og bare en lille smule anstændigt(men kun en smule) :biggrin:

Det må altså ikke være en direkte swinger klub, eller et sted der sælges sex. Men det må godt være et sted hvor det foregår lidt i krogene. 

Min kæreste er helt grøn i den slags. Så hun skal ikke skræmmes væk. 

Men ret vigtigt er det også at wellnes og hygiejne er i top (der er jeg så til gengæld ret grøn) 

Håber på nogle gode idéer! B)

Redigeret af Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne måske prøve et af de tyske Ostseebäder?

Går du ind og googler Ostseebad, vil du se, at der er flere på Rügen, bl.a. i Binz. Googler du Ostseebad+Holstein, får du nogle nær Lübeck, som er nemmere at komme til fra Danmark.

Om disse etablissementer giver mulighed for netop dét, du er ude efter, ved jeg så ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mister

Hej, vi har besøgt "Holsten therme", "Damp resort" og "Campus bad" alle med dejlig wellness, men har ikke oplevet noget i krogene. :sad: Men skulle I eller andre få/have erfaringer vil jeg gerne høre om det.;):rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lækkert alt sammen. 

Jeg har hørt at folk render rundt uden tøj på sådanne steder, og også at der kan være fælles sauna m.m.

Men så vidt jeg ved er der også nogle hvor, ja der foregår lidt i krogene ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...