Hop til indhold
forberedelser

Tina Sundsvej 63

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

1. Er det den samme kvinde..??!!??  Tatovering på venstre arm...

2. Hun ser godt ud - så godt ud, at jeg ville ha' mine tvivl om det er hende, som åbner døren...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 5 minutter siden:

1. Er det den samme kvinde..??!!??  Tatovering på venstre arm...

2. Hun ser godt ud - så godt ud, at jeg ville ha' mine tvivl om det er hende, som åbner døren...

Tatoveringen er måske lavet efter det billede uden den. Hun kører rundt i Danmark af og til i Vejle, Kruså og Herning, men jeg ikke har haft tid for at besøge hende for at finde ud af om det er hende der åbner døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
forberedelser skrev, for 34 minutter siden:

I øvrigt giver kontrol på yandex og tineye ingen resultater. Det er måske en god tegn at billeder er retvisende.

Frem kom hendes egen annonce ved søgningen ?? Nej vel?? Tænk så over hvad ELLERS der heller ikke dukker op.

Min pointe er at bare fordi en søgning ikke giver resultat, er man ikke home free. En søgning kan være en hjælp men ikke en garanti :)

Skriv herinde hvis du laver en aftale (og har lyst til at anmelde) men giv gerne et hint om ægthed ift. billeder....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun  giver en ganske god service. Billederne er ægte, men pyntede. 

Da jeg besøgte hende, var hun meget dårlig til engelsk, og jeg var dårlig til tysk, så det trak ned. Sprogbarrien gør at jeg ikke ville besøge hende igen, men servicen var bestemt god. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...