Hop til indhold
tugwell

Q udlever fræk fantasi

Recommended Posts

Så var jeg et smut forbi hende her. 

Faktisk var det et gensyn. For snart en del år siden, Ca 10 år, besøgte jeg hende på det yderste af vest Sjælland. 

Jeg har set hun var været rundt omkring på Sjælland. Nu var det så i kbh hun kunne mødes. 

Man ringer til hende. Får en Ca adresse. Når man er der skrive en sms og så får man de præcise detaljer. 

Tidsbestilling var ikke muligt. Det var først til mølle. 

Hun beskriver det ganske godt hvad der skal ske. Jeg gik ind i lejligheden. Hun lå med bind for øjnene og sagde hej. 

Så var det ellers bare at smide kludene og komme hen til hende. 

Det var som jeg huskede det fra de andre gange ret frækt hun ligger der med bind for øjnene. Mener faktisk det var samme bind. Noget leopard tema af en slags og sådan en fiske net ting på kroppen. 

Jeg slikkede hende og mærkede hvor tændt hun helt sikkert også er på legen. 

Bagefter så hoppe i tøjet og ud i livet igen. 

Hendes krop er ok flot af en kvinde i 40erne. Jeg har sr svært ved at placere hendes alder men tror det passer ganske godt med de 41 hun skriver. 

Brysterne er ikke helt faste mere. Dog heller ikke en slatten pose på nogen måde. Hun er vist meget almindelig for den alder. 

Dengang jeg besøgte hende mener jeg hun skrev alderen var i 30erne. Så trods alt en pige der rent faktisk lader sin "professionelle" alder svare nogenlunde til virkeligheden. :D

Jeg tvivler på hun kysser. Da jeg nærmede mig drejede hun ansigtet væk. Så det er hun nok ikke til. 

Status. For de tusind som det kostede føler jeg der var valuta for pengene. 

Jeg har haft bedre oplevelser samme penge men bestemt også værre. 

Om jeg kommer igen. Jo det ku jeg godt finde på hvis lysten til den fantasi lige kom over mig igen. 

https://annoncelight.dk/showad/283573

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende du linker til ligner hende som kalder sig Slugeren2. Er det hende som tidligere har annonceret med Q udlever fræk fantasi? Hvor hun ligger blindfolded?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Sailorman skrev, 1 time siden:

Hende du linker til ligner hende som kalder sig Slugeren2. Er det hende som tidligere har annonceret med Q udlever fræk fantasi? Hvor hun ligger blindfolded?

Ja hun har flere annoncer. Kan kende tlf. nr.

Hun havde en i sidste uge, hvor hun tilbød blow, mens manden skulle slikke hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, for 5 timer siden:

Hov. Nej. Forkert link. Jeg må rette det senere. 

Tak for info. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Campisten

Slugeren 1 er helt stoppet ikke? Hun havde ellers en enormt fræk krop taget he des alder i betragtning :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...