Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

pigerne på Hvidovrevej

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hej - På Hvidovrevej tæt på stationen og en klassisk kina grill i en stuelejlighed var der engang 2 kønne afrikanske kvinder - nu er lejligheden beboet af ny ejer (nej jeg har ikke ringet på :) ) Er de rnogen der ved hvor de især Melissa kan træffes? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 30 minutter siden:

Hej - På Hvidovrevej tæt på stationen og en klassisk kina grill i en stuelejlighed var der engang 2 kønne afrikanske kvinder - nu er lejligheden beboet af ny ejer (nej jeg har ikke ringet på :) ) Er de rnogen der ved hvor de især Melissa kan træffes? 

Nej, men dit indlæg bringer minder frem. Jeg besøgte Brenda et par gange. Det var et sjovt sted, hvor man på gammeldags vis havde en rød lampe tændt i vinduet, hvis der var optaget. Melissa mødte jeg aldrig, men måske er hun ikke i branchen mere? De kunne manglende omtale herinde tyde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Nej, men dit indlæg bringer minder frem. Jeg besøgte Brenda et par gange. Det var et sjovt sted, hvor man på gammeldags vis havde en rød lampe tændt i vinduet, hvis der var optaget. Melissa mødte jeg aldrig, men måske er hun ikke i branchen mere? De kunne manglende omtale herinde tyde på.

Tak X, ved du noget om Brenda er i branchen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at det var samme lejlighed hvor Anne var i en lang periode inden hun stoppede helt, hun var der halvdags og den anden halvdel af dagen sikkert en af de 2 mørke kvinder du nævner.

Mon ikke de dukker op igen, hvis de da fortsat er aktive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 25 minutter siden:

Tak X, ved du noget om Brenda er i branchen?

Nej, hun er også som sunket i jorden. Jeg vil tro, at der havde været omtale, hvis nogen var stødt på hende et andet sted. Jeg ved, at hun havde et tidskrævende job, så det kan være, at hun har stillet stiletterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 33 minutter siden:

Tænker at det var samme lejlighed hvor Anne var i en lang periode inden hun stoppede helt, hun var der halvdags og den anden halvdel af dagen sikkert en af de 2 mørke kvinder du nævner.

Mon ikke de dukker op igen, hvis de da fortsat er aktive.

Jo, det var samme lejlighed. Der var på et tidspunkt også en mørk kvinde, der hed Sheila, og det var hende, Brenda overtog lejligheden efter.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Le Male skrev, for 1 time siden:

Tænker at det var samme lejlighed hvor Anne var i en lang periode inden hun stoppede helt, hun var der halvdags og den anden halvdel af dagen sikkert en af de 2 mørke kvinder du nævner.

Mon ikke de dukker op igen, hvis de da fortsat er aktive.

præcis samme lejlighed Anne besøgte jeg for rigtig mange mange mange år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

Hej - På Hvidovrevej tæt på stationen og en klassisk kina grill i en stuelejlighed var der engang 2 kønne afrikanske kvinder - nu er lejligheden beboet af ny ejer (nej jeg har ikke ringet på :) ) Er de rnogen der ved hvor de især Melissa kan træffes? 

Brenda er tilsyneladende stoppet, men Melissa har indtil for et par uger siden annonceret fra en ny lokation på Østerbro. Har dog ikke set hendes annoncer i nogle uger, men hun er måske på familiebesøg i Italien. Det er dig værd st bemærke, at hendes priser havde taget et ordentligt gok opad. Og det synes jeg simpelthen ikke hendes sex er værd. Hun er sød og snakker meget ...men desværre også under sexen, hvor hun er alt andet end fokuseret. Og så har det egentlig altid iriteret mig, at hun til sin quickie nægtede at give fransk, men kun ville gokke med hånden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...