Hop til indhold
aarhusmand

Dansk Chokolade Aarhus, Gik igen !

Recommended Posts

Jeg har idag besøgt hende her:

Dansktalende chokolade - ingen udlænding tak!

Men endte med at gå igen, da det lykkedes hende at trykke på alle de forkerte knapper.

 

Ét af billederne på annoncen er nødvendigvis fake, da brysterne er helt forskellige.

Hun svarede meget kortfattet på mine beskeder, hvilket ikke signalerer det helt store engagement.

Jeg tog chancen alligevel og mødte op til tiden vi aftalte, og hun spørger så om jeg kan vente 10 minutter... ok så..

Jeg får husnummeret, og hun skriver at jeg skal gå op i opgangen. Jeg finder den meget skummelt udseende opgang og går op, og regner selvfølgelig med at hun åbner døren, - jeg når 5 sal uden at der er nogen som har åbnet, så skriver hun en sms om at det er 3. sal.

 

Efter hun har lukket mig ind, render jeg straks ind i hendes "veninde". Der kunne man måske godt have fortalt på forhånd at der var andre i lejligheden.

Vi går ind i et værelse, og hun spørger efter pengene. Værelset er kun oplyst af en meget lille lampe, så jeg spørger om vi kan tænde noget lys. Hun siger at lyset ikke virker og går ud med pengene. Imens hun er ude tænder jeg loftlyset som virker fint, og slukker det igen. Hun kommer ind, og jeg spørger om vi kan tænde loftslyset ?, nej, det virker ikke... 

Bare tag tøjet af, siger hun.

Jeg siger at jeg går igen, da det ikke er som jeg havde forventet, men hun mener ikke at jeg kan få alle mine penge igen og går ud til veninden/chefen for at spørge hvad hun skal gøre. Det ender med at jeg giver hende 200 for ulejligheden...

 

Anyway, her om lidt når de opretter en ny annonce pga den dårlige anmeldelse, så er telefonnummeret man skal holde øje med 81925710 og/eller 61425349 og stedet er tæt på Vesterbro Torv. 

God aften..

 

 

 

 

Redigeret af aarhusmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er helt ok, at du gik igen.   Omvendt er der nok ej heller nogen grund til at male fanden på væggen.

  • Den procedure der anvendes når der skal modtages besøg, er sådant set ganske udbredt i privat/diskret
  • At der kan være flere kvinder på samme sted, er sådant set ej heller usædvanligt
  • At lokationen ligger et lidt "skummelt" sted er ej heller udsædvanligt -  Det er faktisk ret svært at leje et fint og pænt sted.
  • At man svarer kortfattet, kan der være mange grunde til, uden at det nødvendigvis har noget med indlevelse og engagement at gøre
  • At belysningen er svag er sådant set nok mere et udtryk for private præferencer end et udtryk for "Her er der noget galt"
  • Jeg er helt enig i, at ens billeder skal afspejle virkeligheden

Vi kan lige så godt bare nøjedes med at konstatere, at mange af ovennævnte forhold ikke betyder en skidt for rigtig mange købere.  Personligt ville jeg nok slet ikke kontakte hende, da hendes annonce ikke signaler noget eksklusivt, og det er det segment jeg køber i.  Andre køber i andre segmenter, typisk hvor prisen kan opveje det du beskriver

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 minutter siden:

Jeg synes det er helt ok, at du gik igen.   Omvendt er der nok ej heller nogen grund til at male fanden på væggen.

  • Den procedure der anvendes når der skal modtages besøg, er sådant set ganske udbredt i privat/diskret
  • At der kan være flere kvinder på samme sted, er sådant set ej heller usædvanligt
  • At lokationen ligger et lidt "skummelt" sted er ej heller udsædvanligt -  Det er faktisk ret svært at leje et fint og pænt sted.
  • At man svarer kortfattet, kan der være mange grunde til, uden at det nødvendigvis har noget med indlevelse og engagement at gøre
  • At belysningen er svag er sådant set nok mere et udtryk for private præferencer end et udtryk for "Her er der noget galt"
  • Jeg er helt enig i, at ens billeder skal afspejle virkeligheden

Vi kan lige så godt bare nøjedes med at konstatere, at mange af ovennævnte forhold ikke betyder en skidt for rigtig mange købere.  Personligt ville jeg nok slet ikke kontakte hende, da hendes annonce ikke signaler noget eksklusivt, og det er det segment jeg køber i.  Andre køber i andre segmenter, typisk hvor prisen kan opveje det du beskriver

 

Jeg mener ikke det er normal procedure at lade kunderne rende op og ned i opgangen for at skulle finde lejligheden. Der er første gang for mit vedkommende i hvert fald. Uanset hvad er det dårlig stil at lade folk vente udenfor i 10 min, når man kunne have gjort opmærksom på forsinkelsen noget før.

Ja det er normalt at der er flere kvinder på samme sted, men normalt holder de sig i baggrunden.

Mht belysningen, så er det fint hvis folk har den præference, de skal bare ikke påstå at det er fordi lyset ikke virker så. Min præference er så lyset tændt, jeg synes ikke det giver så meget mening at finde en smuk kvinde for derefter at have sex med hende i mørke.., men ja, præference.

 

Derudover er jeg sådan set enig i dit indlæg, men jeg tvivler på at pigen kommer til at drukne i positive anmeldelser herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 53 minutter siden:

Jeg synes det er helt ok, at du gik igen.   Omvendt er der nok ej heller nogen grund til at male fanden på væggen.

  • Den procedure der anvendes når der skal modtages besøg, er sådant set ganske udbredt i privat/diskret
  • At der kan være flere kvinder på samme sted, er sådant set ej heller usædvanligt
  • At lokationen ligger et lidt "skummelt" sted er ej heller udsædvanligt -  Det er faktisk ret svært at leje et fint og pænt sted.
  • At man svarer kortfattet, kan der være mange grunde til, uden at det nødvendigvis har noget med indlevelse og engagement at gøre
  • At belysningen er svag er sådant set nok mere et udtryk for private præferencer end et udtryk for "Her er der noget galt"
  • Jeg er helt enig i, at ens billeder skal afspejle virkeligheden

Vi kan lige så godt bare nøjedes med at konstatere, at mange af ovennævnte forhold ikke betyder en skidt for rigtig mange købere.  Personligt ville jeg nok slet ikke kontakte hende, da hendes annonce ikke signaler noget eksklusivt, og det er det segment jeg køber i.  Andre køber i andre segmenter, typisk hvor prisen kan opveje det du beskriver

 

Jeg er sådan set enig. At svare kortfattet betyder ikke dårlig service, blot at man måske ikke orker lange beskeder, som måske alligevel ikke fører til noget. Belysning er ofte svag. "Veninder" er heller ikke usædvanligt. Hvis billedet, der ser amatøragtigt ud var af hende, så er det vel ok? Intet af det du beskriver er nyt for mig og det ville ikke få mig til at vende om. Dårlig kemi, eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhusmand skrev, for 1 time siden:

Jeg mener ikke det er normal procedure at lade kunderne rende op og ned i opgangen for at skulle finde lejligheden. Der er første gang for mit vedkommende i hvert fald. Uanset hvad er det dårlig stil at lade folk vente udenfor i 10 min, når man kunne have gjort opmærksom på forsinkelsen noget før.

 

Du har ret i, at proceduren typisk er anderledes, men formålet er det samme.  Det er mere normal at man som gæst bedes ankomme til et bestemt sted, og så sende en sms, når man er der.  Det giver så kvinden en mulighed for

  • At se kunden lidt an
  • at sikre sig at gæsten ikke møder den tidligere gæst, at andre beboer, naboer m.v. helt ikke skal se gæsten. 

I visse segmenter af branchen, kan det være en udfordring af styre tiden, hvorfor det mange steder er meget normal, at pigen skriver "Vent lige 5-10 min".  Jeg ville også foretrække, at begge parter var mere præcise i branchen,  men det er nok mere udtagelsen end reglen.  For mit eget vedkommende kommer jeg lejlighedsvis på velrenommerede klinikker i København.  Her skal man så ikke vente udenfor, men jeg skal typisk altid vente alligevel. 

Afslutningsvis er jeg sådant set enig i, din betragtning at hun nok ikke kommer til at vælte sig i positive anmeldelser, men hvis prisen er lav nok, kommer hun nok ikke til at mangle kunder. Når jeg ser hendes annonce synes jeg faktisk at den sådant set signalere at den samlede service vil være nogenlunde som du har beskrevet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, 1 time siden:

Jeg er sådan set enig. At svare kortfattet betyder ikke dårlig service, blot at man måske ikke orker lange beskeder, som måske alligevel ikke fører til noget. Belysning er ofte svag. "Veninder" er heller ikke usædvanligt. Hvis billedet, der ser amatøragtigt ud var af hende, så er det vel ok? Intet af det du beskriver er nyt for mig og det ville ikke få mig til at vende om. Dårlig kemi, eller?

Kunsten er vel bare, at lære at læse annoncer og finde en metode til, at undgå at man havner i et segment man ikke ønsker.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
aarhusmand skrev, for 3 timer siden:

Jeg har idag besøgt hende her:

Dansktalende chokolade - ingen udlænding tak!

Men endte med at gå igen, da det lykkedes hende at trykke på alle de forkerte knapper.

 

Ét af billederne på annoncen er nødvendigvis fake, da brysterne er helt forskellige.

Hun svarede meget kortfattet på mine beskeder, hvilket ikke signalerer det helt store engagement.

Jeg tog chancen alligevel og mødte op til tiden vi aftalte, og hun spørger så om jeg kan vente 10 minutter... ok så..

Jeg får husnummeret, og hun skriver at jeg skal gå op i opgangen. Jeg finder den meget skummelt udseende opgang og går op, og regner selvfølgelig med at hun åbner døren, - jeg når 5 sal uden at der er nogen som har åbnet, så skriver hun en sms om at det er 3. sal.

 

Efter hun har lukket mig ind, render jeg straks ind i hendes "veninde". Der kunne man måske godt have fortalt på forhånd at der var andre i lejligheden.

Vi går ind i et værelse, og hun spørger efter pengene. Værelset er kun oplyst af en meget lille lampe, så jeg spørger om vi kan tænde noget lys. Hun siger at lyset ikke virker og går ud med pengene. Imens hun er ude tænder jeg loftlyset som virker fint, og slukker det igen. Hun kommer ind, og jeg spørger om vi kan tænde loftslyset ?, nej, det virker ikke... 

Bare tag tøjet af, siger hun.

Jeg siger at jeg går igen, da det ikke er som jeg havde forventet, men hun mener ikke at jeg kan få alle mine penge igen og går ud til veninden/chefen for at spørge hvad hun skal gøre. Det ender med at jeg giver hende 200 for ulejligheden...

 

Anyway, her om lidt når de opretter en ny annonce pga den dårlige anmeldelse, så er telefonnummeret man skal holde øje med 81925710 og/eller 61425349 og stedet er tæt på Vesterbro Torv. 

God aften..

 

 

 

 

Øv, det er ellers en pæn pige ,at kigge på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 32 minutter siden:

Øv, det er ellers en pæn pige ,at kigge på

Ja og så begge 2!

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...