Guest Emmalie Skrevet 13. Oktober, 2019 Hej, jeg har fået denne mail, men jeg vil gerne lige sikre mig at det ikke er noget scam/virus de nævner nemlig både erosmassageguide.dk men linket siger erosmassaguide.dk, så.. bare inden jeg klikker ind på noget skidt har prøvet “erosmassaguide” i søge feltet, uden held - beklager hvis der er andre tråde angående dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 13. Oktober, 2019 Ikke en side jeg har hørt om før, Ved første øjekast, syntes jeg den ser kedelig ud. Så ikke en side jeg vil bruge til at finde GP'er på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Oktober, 2019 Der har været skrevet lidt om siden før herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
René 35 Skrevet 13. Oktober, 2019 @SEXY JASMIN HERLEV omtaler det her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 13. Oktober, 2019 Jeg har fået den samme mail idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 13. Oktober, 2019 malle1980 skrev, for 52 minutter siden: Jeg har fået den samme mail idag Madame Illona skrev, for 1 minut siden: Samme her Har i også fået denne? Den kom efter jeg oprettede indlægget her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 13. Oktober, 2019 René skrev, 1 time siden: @SEXY JASMIN HERLEV omtaler det her: Okay, så må den være godkendt tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9382 Skrevet 13. Oktober, 2019 Det ligner at det er en forholdsvis ny annonceside der prøver at etablere sig ved at dele gratis annoncering ud til de mest eftertragtede piger. Mon ikke der kommer et vendepunkt hvor siden begynder rent faktisk at blive brugt, og de vil have noget ud af investeringen. Det vil nok ikke blive ved med at være gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 14. Oktober, 2019 Emmalie skrev, for 18 timer siden: Har i også fået denne? Den kom efter jeg oprettede indlægget her. Jeg holder mig fra de sider som ikke er danske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg